Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Αγορές Avon & first impression

     Πριν λίγο καιρό παρέλαβα την παραγγελία μου από Avon με λίγα πράγματα, αλλά με πολλά καλλυντικά. Έχω τα πράγματα στα χέρια μου από τέλος Σεπτεμβρίου και τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα. Τιμούλες δεν θα σας πω μιας και κυμαίνονται ανά μπροσούρα και έχει συχνά προσφορές.

     Πρώτο προϊόν που ήθελα καιρό να δοκιμάσω, είναι το concealer από τη σειρά ExtraLasting και έχω την απόχρωση fair. Μου αρέσει απίστευτα η φωτεινότητα του. Απλώνεται υπέροχα στο δέρμα και έχει τρομερή διάρκεια χωρίς να μαζεύεται στις λεπτές γραμμές. Είναι το μόνο προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο και έχω ξετρελαθεί. Κάλυψη δεν ξέρω εάν έχει, διότι εγώ δεν έχω μαύρους κύκλους, αλλά σίγουρα σας το προτείνω!


    Επόμενο προϊόν που ήθελα να πάρω γιατί το βρήκα σε προσφορά, είναι το πινέλο για make up, αλλά δεν μου άρεσε τόσο για αυτή τη χρήση. Αφήνει γραμμούλες όσο απλώνει το προϊόν. Ίσως το χρησιμοποιήσω για concealer μόνο. Δεν το προτείνω πάντως, δεν με ενθουσίασε καθόλου.




    Είχε σε προσφορά 2 κρέμες χεριών, και επέλεξα να πάρω την κρέμα με αλόη και με βούτυρο κακάο. Δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά αυτή με το βασιλικό πολτό που έχω δοκιμάσει και είναι από την ίδια σειρά, είναι φανταστική. Η κρέμα με αλόη είναι για απαλότητα στα χέρια, ενώ η κρέμα με βούτυρο κακάο είναι για ενυδάτωση. Όταν τις δοκιμάσω, θα κάνω ένα ομαδικό review για τις κρέμες χεριών που έχω.


    Στη συνέχεια, πήρα 2 παλέτες, με νέες αποχρώσεις. Είναι οι "Sultry emerald" και " Ravishing ruby". Και οι 2 παλέτες έχουν ένα έντονο χρώμα, η πρώτη έχει το πράσινο, ενώ η δεύτερη το ροζ. Τις χρησιμοποίησα μία φορά και έκανα super μακιγιάζ, έχουν και οι δύο πολύ καλή διάρκεια, σχεδόν όλη μέρα και το μακιγιάζ μένει αναλλοίωτο. Μόνο από την πρώτη παλέτα το μπορντό (4) δεν έχει πολύ καλή απόδοση και από τη δεύτερη παλέτα το μπλε (4) δεν αναμιγνύεται εύκολα, είναι σαν να αφήνει κενά. Όμως εάν τα χτίσω είναι οκ. Για εμένα αξίζουν πάρα πολύ οι παλέτες, αρκεί να τις βρείτε σε προσφορά! Η κανονική τους τιμή είναι γύρω στα 18€. Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τόσα, αλλά γύρω στα 10€ που τις βάζουν συχνά, είναι αρκετά καλή η τιμή τους. Επίσης έχουν βγάλει άλλες 2 παλέτες με νέες αποχρώσεις, η μία μάλιστα είχε παρόμοια χρώματα με την sultry emerald, ενώ η άλλη είχε μοβ-καφέ χρώματα νομίζω. Σας τις προτείνω εννοείται.




    Και τέλος, δεν θα μπορούσα να μην πάρω κραγιόν από τη νέα τους σειρά. Η σειρά ονομάζεται Ultra colour Bold και όπως θα δείτε παρακάτω, τα χρώματα είναι τόσο έντονα που λες τα θέλω. Όμως δεν έχουν με ένα πέρασμα αυτό το αποτέλεσμα. Είναι κάπως πιο αχνά. Βέβαια χτίζονται και είναι πολύ ενυδατικά. Και το καλύτερο;; Έχουν τρομερή διάρκεια! Δεν το περίμενα! Να πάρετε έστω ένα να δοκιμάσετε. Αν δεν κάνω λάθος είναι σε προσφορά αυτό τον μήνα. Εγώ πήρα  τις αποχρώσεις "Red extreme", "Hi-Def plum" και "Vivid violet". Υπέροχα χρώματα! Σίγουρα θα πάρω και άλλες αποχρώσεις!






    Αυτές ήταν οι αγορές μου και οι εντυπώσεις μου. Εννοείται ότι θα κάνω πιο αναλυτικό review όταν τα δοκιμάσω περισσότερο. Εάν έχετε πάρει κι εσείς κάτι από αυτά ή θέλετε να πάρετε κάποιο, πείτε μου ποιο είναι. Καλό βράδυ σας εύχομαι και να περνάτε υπέροχα!!!!!!!!! Φιλιά πολλά,

                                        Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers