Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

BIG & DARING volume mascara Avon

     Πριν αρκετό καιρό, σε κάποιες αγορές από Avon, πήρα τη μάσκαρα Big & Daring. Έχει μεγάλο πλαστικό βουρτσάκι με καμπύλη και πυκνές "τριχούλες". Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιούσα αυτή τη μάσκαρα στην αρχή για να τη δοκιμάσω και ύστερα γιατί έγινε η αγαπημένη μου. Παρακάτω βλέπετε φωτογραφία με τη μάσκαρα, το βουρτσάκι και το στόμιο της. Θα σας εξηγήσω στη συνέχεια το λόγο που ήθελα να σας το δείξω.


      Όταν πρωτοχρησιμοποίησα τη μάσκαρα, δεν ενθουσιάστηκα. Ενώ η Κάτια μου είπε ότι είναι πολύ καλή και θα τη λατρέψω, εγώ ψιλό-απογοητεύτηκα. Ο λόγος;;; Μου κολλούσε τις βλεφαρίδες και δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα. Στη συνέχεια, έδωσα μεγαλύτερο βάρος στον καλό διαχωρισμό από τη ρίζα των βλεφαρίδων, και να σηκώνω το βουρτσάκι ώστε να τις χτενίζω, αλλά ταυτόχρονα να τις διαχωρίζω για να μην κολλήσουν και γίνουν μία.


     Όταν λοιπόν βρήκα το κόλπο για την κατάλληλη τοποθέτηση της μάσκαρας, έμεινα πλήρως ικανοποιημένη. Δίνει τον όγκο και το μάκρος που βλέπετε με ένα πέρασμα. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται δεύτερο. Μάκρος δεν δίνει με τον τρόπο που προανέφερα. Μόλις δω ότι το αποτέλεσμα που ήθελα το πέτυχα, χτενίζω τις άκρες των βλεφαρίδων ώστε να "μακρύνουν" περισσότερο. Εσάς το αποτέλεσμα πως σας φαίνεται;;;;;


     Η θήκη απέξω δεν γράφει ότι είναι αδιάβροχη, νομίζω όμως, ότι στο βιβλιαράκι έγραφε ότι είναι. Πάντως, όταν την χρησιμοποιήσω και στεγνώσει δεν θα τρέξει καθόλου, είτε ιδρώσω, είτε περάσουν πολλές ώρες, ακόμη και να κοιμηθώ. Δυστυχώς, το έκανα κι αυτό. Ξάπλωνα για μία ωρίτσα περίπου και δεν ξεβαφόμουν, γιατί μετά θα ξαναβαφόμουν ούτως ή άλλως (μόνο μάσκαρα φορούσα άλωστε). Το ξέρω ότι είναι κακό, αλλά ευτυχώς το έκανα 2-3 φορές μόνο!! Παρόλ' αυτά, ούτε στο πρόσωπο λερώθηκα, ούτε το μαξιλάρι γέμισε με μαύρο χρώμα που συμβαίνει με άλλες μάσκαρα.

      Το μειονέκτημα που βρήκα εγώ στην μάσκαρα είναι ότι το βουρτσάκι έχει πολύ προϊόν επάνω για να δώσει όγκο, και εάν δεν "ξέρεις" να την απλώσεις, όπως την πάτησα κι εγώ, θα έχεις το αποτέλεσμα της μίας βλεφαρίδας. Αυτό όμως διορθώνεται!! Το άλλο και χειρότερο μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι ενώ την έχω 2-3 μήνες, έχει αρχίσει να ξεραίνεται. Το στόμιο έχει ξερά κομμάτια από τη μάσκαρα αλλά και το προϊόν δείχνει πιο ξερό στις βλεφαρίδες από ότι στην αρχή.

      Επίσης στεγνώνει αρκετά γρήγορα! Μετά την τοποθέτηση της πρέπει να τη δουλέψω γρήγορα για να δώσει το αποτέλεσμα που θέλω. Για εμένα όμως δεν είναι αρνητικό μιας και τις περισσότερες φορές βιάζομαι. Και τέλος, ξεβγάζεται εύκολα και με γαλάκτωμα, και με υγρό ντεμακιγιάζ, ακόμη και με απλό σαπούνι (αν και θα θέλει περισσότερη προσπάθεια από ότι με τα προηγούμενα).

      Γενικά μου αρέσει πολύ σαν μάσκαρα και σίγουρα θα την ξαναπάρω εάν την πετύχω σε προσφορά. Πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες μάσκαρα της Avon. Εσείς την έχετε δοκιμάσει;;; Θα θέλατε να δείτε πως γράφει στις δικές σας βλεφαρίδες;;; Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας!! Φιλιά πολλά!!

                                                    Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers