Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Καλοκαιρινό Μακιγιάζ/collab with Katia

     Τι σας έχω σήμερα;;; Mία καλοκαιρινή πρόταση μακιγιάζ μαζί με την Κάτια!! Αργήσαμε λίγο, αλλά καταφέραμε να το κάνουμε επιτέλους. Εγώ αποφάσισα να κάνω κάτι σε φυσικούς τόνους. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να σας δείξω μακιγιάζ με κίτρινη σκιά, αλλά δεν ξέρω εάν θέλετε να δείτε. Εάν σας ενδιαφέρει αφήστε σχόλιο από κάτω.  Την πρόταση της Κάτιας θα την βρείτε εδώ. Πάμε να δούμε τι χρησιμοποίησα;;;

     Πρώτα πρώτα, χρησιμοποίησα την παλέτα (απομίμιση) της The Balm "Shady Lady". Χρησιμοποίησα το ροδακινί, κάτω δεξιά σε όλο το βλέφαρο μέχρι το φρύδι. Το πιο σκούρο ροδακινί το χρησιμοποίησα σε όλο το κινητό βλέφαρο και στην κόγχη χρησιμοποίησα το μοβ. Το ανάμειξα μαζί με το ροδακινί και βγήκε πιο απαλό, ακριβώς όπως το ήθελα! Στην εσωτερική γωνία χρησιμοποίησα το λευκό.


    Καλοκαίρι χωρίς χρώμα δεν γίνεται!! Χρησιμοποίησα λοιπόν ένα μοβ eyeliner πολύ ανοιχτό το οποίο το πήρα πρόσφατα. Επειδή όμως είναι πάρα πολύ ανοιχτό, εσβησα στην εξωτερική γωνία του ματιού μαύρο χρώμα, χρησιμοποιώντας το μολύβι "Super Shock" από Avon. Και από πάνω και σε όλο το βλέφαρο άπλωσα το μοβ eyeliner.

     Τέλος, χρησιμοποίησα στις πάνω βλεφαρίδες μαύρη μάσκαρα, και πιο συγκεκριμένα, την "Big Daring" από Avon. Στις κάτω βλεφαρίδες χρησιμοποίησα τη μοβ μάσκαρα της radiant. Επίσης στις κάτω βλεφαρίδες άπλωσα λίγο μοβ, όσο χρώμα υπήρχε στο πινέλο χωρίς να το ανανεώσω.

     Και τέλος, χρησιμοποίησα το concealer της Manhattan. Εγώ δεν έχω μαύρους κύκλους, αλλά νομίζω ότι έδωσε λάμψη στα μάτια.


 
      Αυτή είναι η πρόταση μου. Εάν θέλετε να δείτε με άλλα χρώματα και έντονα, αφήστε μου σχόλιο. Μην ξεχάσετε να δείτε το μακιγιάζ που προτείνει η Κάτια!!

                                                           Φιλιά πολλά,
                                                                             Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers