Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Shower gel & body butter "Velvet" Aloe Plus Natural cosmetics

      Μία όμορφη εβδομάδα έφτασε στο τέλος της και μία νέα ξεκινάει. Ελπίζω να είναι ακόμη πιο όμορφη για όλους μας και να περάσουμε καλύτερα από την προηγούμενη!! Τον τελευταίο καιρό λόγω υποχρεώσεων κουράζομαι αρκετά και το βράδυ θέλω να κάνω ένα χαλαρωτικό ντουζάκι για να ηρεμήσω! Πριν λίγο καιρό πήρα από το pharm16 το body butter velvet (και άλλο ένα,αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη), το οποίο από την αρχή, η μυρωδιά του μου προκαλούσε ηρεμία.  Έτσι ξεκίνησα πριν 10 μέρες περίπου να το χρησιμοποιώ μιας και είχα πάρει ήδη και το αφρόλουτρο. Το αφρόλουτρο όμως το πήρα από το inatural, οπότε εάν σας ενδιαφέρουν μπορείτε να επισκεφτείτε και τα 2 sites και να επιλέξετε από που θέλετε να παραγγείλετε.  Το αφρόλουτρο είναι στα 300ml και η τιμή του ήταν 4,34€. Το body butter στα 50ml και κόστιζε 2,72€. Είναι ακριβώς το μέγεθος που χρειαζόμαστε για τις διακοπές. Μπορείτε επίσης να πάρετε και σε μεγαλύτερη ποσότητα. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει στα 200 ή 150ml. Δεν είμαι σίγουρη, πάντως εγώ το πήρα μικρό για να το δοκιμάσω πρώτα και μετά να πάρω μεγαλύτερο!!!


     Να ξεκινήσω με το αφρόλουτρο. Μυρίζει έντονα, και σε περίπτωση που βάλω στο σφουγγάρι περισσότερη ποσότητα από ότι χρειάζεται, τότε μυρίζει αποπνικτικά ( για εμένα που δεν αντέχω τις πολύ έντονες μυρωδιές).Θέλει 3 σταγονίτσες για να κάνει πλούσιο αφρό που εμένα αρέσει, αλλιώς και με 2 κάνει αρκετά καλό αφρό. Όταν τελειώσω το ντους μου αφήνει την αίσθηση καθαρότητας και απαλότητας!! Νιώθω το δέρμα μου απαλό σαν να είχα βάλει κρέμα. Απίστευτη αίσθηση!!! Η μυρωδιά του στο σώμα κρατάει μισή ωρίτσα μόνο, τουλάχιστον τόσο το νιώθω. Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα πάρω και άλλα αφρόλουτρα!!!

     Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για το body butter. Να σας πω την αλήθεια όταν το πρωτοάνοιξα που το είδα τόσο πηκτό, απογοητεύτηκα!! Σκέφτηκα ότι θα είναι πολύ βαρύ για το σώμα αυτή την περίοδο και ότι έκανα πολύ άσχημα που πήρα 2 (μιας και είχα πάρει άλλο ένα με άλλο άρωμα). Τελικά δεν το μετάνιωσα καθόλου!! Αντίθετα, μπορώ να πω ότι απλώνεται σχετικά εύκολα, απορροφάται αμέσως και μυρίζει πολύ έντονα!! Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, έχω απλώσει μικρή ποσότητα στο χέρι μου, αλλά δεν την έχω απλώσει όλη καλά ώστε να φαίνεται. Είναι παχύρρευστο λοιπόν το προϊόν αλλά παίρνω λίγη ποσότητα και την απλώνω σε μεγάλη επιφάνεια. Απορροφάται αμέσως, χωρίς να κολλάει το δέρμα ή να το νιώθω βαρύ στο δέρμα μου. Πραγματικά απίστευτο προϊόν. Επίσης μυρίζει πανέμορφα, όχι πάρα πολύ έντονα, αλλά έντονα και διακριτικά ταυτόχρονα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Η μυρωδιά στο σώμα μου μένει 2 ώρες, τουλάχιστον τόσο το νιώθω. Την επόμενη μέρα μυρίζουν τα ρούχα μου και τα σεντόνια.  Απλά το λάτρεψα και σίγουρα θα δοκιμάσω με όλες τις μυρωδιές. Έχω ήδη 2 που με περιμένουν να τα χρησιμοποιήσω και θα πάρω και το αφρόλουτρο για να τα χρησιμοποιήσω μαζί.
    
        Όπως καταλάβατε τα λάτρεψα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα έχω στη συλλογή μου πλέον! Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε εάν δεν έχετε ήδη δοκιμάσει κάτι από την Aloe plus natural. Είναι όλα με φυσικά συστατικά και δεν έχουν parabens. Πολύ σημαντικό επίσης είναι ότι δεν γίνονται "πειράματα" σε ζώα. Οικολογικά προϊόντα με αλόη που όλοι αγαπάμε για τις ιδιότητες της. Εσείς τι έχετε δοκιμάσει από αυτή την εταιρία;;; Τι θα επιλέγατε να δοκιμάσετε;;; Θα τα πούμε στα σχόλια!! Φιλιά πολλά!!

                                                   Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers