Σάββατο 10 Μαΐου 2014

TMI tag

   Γεια σας γλυκές μου κοπέλες!! Τι κάνετε;;; Εγώ επειδή λόγω προσωπικών προβλημάτων έχω πέσει λίγο ψυχολογικά, είπα να κάνω το TMI tag που με επέλεξε η Δώρα και την ευχαριστώ πάρα πολύ!! Το κανάλι της για να δείτε τις δικές της απαντήσεις είναι http://beautytipsnreviews.blogspot.gr/2014/05/tmi-taggreek-version.html . Πάμε να ξεκινήσουμε!

   - Τι φοράς αυτή τη στιγμή;
Φόρμα, γιατί πήγα βόλτα το σκυλί μου και μόλις γυρίσαμε. Δεν άλλαξα ακόμη, γιατί έχω ραντεβού με τη μπανιέρα σε λίγο.... ;)

   - Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
Μία φορά. Δυστυχώς....

   - Πόσο ύψος έχεις;
1.63 . Πρώτο μπόι.

   - Έχεις τατουάζ;
Όχι, αλλά μου αρέσουν πάρα πολύ! Να τα βλέπω στους άλλους όμως. Πιστεύω επειδή είμαι ενθουσιώδης άνθρωπος και παρορμητικός, εάν κάνω, μετά θα το βαρεθώ ή θα το μετανιώσω και γι΄αυτό απλά δεν θα κάνω.

   - Τι τρύπες έχεις κάνει;
Έχω μία σε κάθε αυτί, κλασσικά. Αλλάαααα.... Τις έχω ανοίξει 2 φορές την κάθε μία, εκτός την πρώτη φορά, επειδή πάθαινα συχνά μόλυνση και έκλειναν. Μετράνε για 6;;;; ;)

   - OTP ( ποιους δύο ανθρώπους θέλεις να βλέπεις μαζί;)
Δεν έχω κάποιο υπόψιν μου. Οπότε δεν θα απαντήσω...

   - Αγαπημένη σειρά;
Λοιπόν.....Σειρές που λατρεύω είναι όλες οι αστυνομικές... CSI, NCIS, Low & Order, MONK, Μπέκας, κλπ. Αλλά κάποια που να ξεχωρίζω αυτή την περίοδο είναι το "Βαλς με 12 θεούς". Το βλέπω ασταμάτητα, αν και κάποιες φορές εκνευρίζομαι με την εξέλιξη της ιστορίας και το πόσο απέχει από το βιβλίο.

   - Κάτι που σου λείπει;
50.000 € για να τα ξοδέψω σε πράγματα που με ευχαριστούν, όπως το να πάω ταξίδι και να ησυχάσω από όλους και απ' όλα. Αν βέβαια μου δοθούν περισσότερα, δεν θα πω όχι....

   - Πόσο χρονών είσαι;
Είμαι 25. Τον Ιούλιο θα μπω στα 26.. Ηλικιακά μεγαλώνω, αλλά νιώθω σαν να μην περνάνε τα χρόνια.... Εσείς το παθαίνετε;;;

   - Τι ζώδιο είσαι;;
Θα σας περιγράψω τα χαρακτηριστικά του για να το βρείτε. Κύρια χαρακτηριστικά του ....... είναι η δύναμη, η ακτινοβολία, η υπερηφάνεια, η ηγεσία, η αξιοπρέπεια, η γενναιοδωρία, η ευγένεια, αλλά και ο εγωισμός, το πείσμα, τα μεγαλεπήβολα σχέδια και η ματαιοδοξία. Είναι γεμάτος αυτοπεποίθηση σε όλους τους τομείς της ζωής του και έχει την αίσθηση ότι μπορεί να καταφέρει τα πάντα μόνος του. Ενθουσιάζεται εύκολα με κάποιο ιδανικό και θα το υποστηρίξει μέχρι τελικής πτώσης. Έχει σταθερότητα στις αντιλήψεις και τα πιστεύω του και συχνά είναι αμετακίνητος, ενώ έχει πολύ καλές και έξυπνες ιδέες για το κάθε τι.  Νομίζω καταλάβατε ότι μιλάω για το Λέων. 

   - Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο;

Να είναι "άνθρωπος" και να έχει ωραίους τρόπους. Δεν ψάχνω πολλά!

   - Αγαπημένος ηθοποιός;




Kαι εννοείται ότι είναι ο Αntonio Banderas!! Μεγάλη λατρεία!! Έχω δει όλες του τις ταινίες σχεδόν!


   - Αγαπημένο χρώμα;

Μοβ και γαλάζιο.

   - Αργή ή γρήγορη μουσική;

Ανάλογα τη διάθεση μου, θα επιλέξω και τη μουσική. Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση.

   - Που πας όταν είσαι λυπημένη;

Όταν είμαι στο νησί μου, πάω στη θάλασσα και βλέπω το ηλιοβασίλεμα. Ακούω τα κύματα και ηρεμώ. Όταν είμαι σε κάποιο άλλο μέρος, συνήθως προσπαθώ να βγαίνω σε κάποιο παρκάκι ή εάν έχω τη δυνατότητα πάω σε κάποια παραλία.

   - Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;

Εάν δεν κάνω απολέπιση σώματος, σε 10 λεπτά θα έχω βγει. Εάν κάνω απολέπιση 20-25 λεπτά. 

   - Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;

Εάν δεν βαφτώ κανονικά, σε 10 λεπτά είμαι έτοιμη. Εάν θέλω να βαφτώ με σκιές κλπ θα μου πάρει 35 λεπτά. 

   - Έχεις μπει ποτέ σε καβγά;

Όχι και ούτε θέλω. Είμαι ειρηνικό άτομο.

   - Τι φοβίες έχεις;

Έχω ένα είδος κλειστοφοβίας, σε χώρος 1*1 όπως μικρά καμαρίνια. Δεν έχω πρόβλημα με το ασανσέρ ή με μεγάλα καμαρίνια, αλλά με τα πολύ μικρά νιώθω να πνίγομαι.

   - Τελευταία σειρά που είδες;

Το παρά 5 εχτές το απόγευμα. Δεν βλέπω ιδιαίτερα τηλεόραση.

   - Το τελευταίο άτομο που μίλησες;

Με τον πατέρα μου.

   - Τι σχέση έχεις με το άτομο στο οποίο έστειλες μήνυμα τελευταίο;

Το τελευταίο μήνυμα που έστειλα ήταν πριν 3 μέρες στην κολλητή μου. 

   - Αγαπημένο φαγητό;

Λεμονάτο με ρύζι.

   - Ποια χώρα θέλεις να επισκεφτείς;

Θέλω να πάω Ιταλία, και ιδιαίτερα στη Βενετία.

   - Που ήσουν πριν λίγο;

Ήμουν βόλτα με το σκυλί μου κοντά σε παραλία.

   - Σου αρέσει κάποιος;

Αυτή την περίοδο μόνο εγώ! :P

   - Πότε ήταν η τελευταία φορά που φίλησες κάποιον;

Εχτές, τις ανιψιές μου.

   - Αγαπημένο κόσμημα;

Δεν έχω συγκεκριμένο, αλλά αγαπώ ότι έχει σχέση με κρίκους και κολιέ. Μεγάλος έρωτας!!

   - Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε πρόσβαλαν;

Πριν 3 μέρες. Και πήγαινε αντικανονικά και με πρόσβαλε. Αλλά εγώ Κυρία!!!!

   - Τελευταίο άθλημα που έκανες;

Τένις!!! Κορίτσια, εάν η τσέπη σας αντέχει, ξεκινήστε το! Και γυμνάζεστε και πορώνεστε. Εγώ την πρώτη φορά που πήγα είχα λιώσει στα γέλια γιατί μου φαινόταν κάτι αστείο και ακατόρθωτο. Πλέον δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα σταματήσω! 

    Αυτό ήταν το tag κούκλες μου. Ελπίζω να συμφωνείτε κι εσείς σε κάποιες απαντήσεις... Πολύ θέλω να μου πείτε ποια ερώτηση θέλετε να επιλέξετε και να την απαντήσετε στα σχόλια.  Επειδή είναι παλιό το tag και φαντάζομαι ότι θα το έχουν κάνει όλες οι κοπέλες δεν κάνω tag καμία, αλλά εννοείται όποια δεν το έχει κάνει και θέλει ας το κάνει!! Φιλιά πολλά κορίτσια μου και σας εύχομαι να περάσετε πανέμορφα το Σαββατόβραδο σας!!


                                                               Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers