Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Online e-shops

    Γεια σας!!! Τι κάνετε;;; Ξεκινήσατε τις εξορμήσεις σας στις παραλίες;;; Εγώ παρόλο που είμαι σε νησί, όσο και να λαχταράω τη θάλασσα που τη βλέπω να λάμπει και να είναι ήρεμη, κρυώνω για να τολμήσω να πάω κοντά της. Πάμε όμως στα δικά μας!!!
    Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να κάνω ένα post με online sites που αγοράζω και εμπιστεύομαι, όπως και κάποια που έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια και έχω σκοπό να αγοράσω όποτε βρω χρόνο. Είναι όλα στην Ελλάδα, οπότε μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή.
    Ας ξεκινήσω λοιπόν με όσα έχω συνεργαστεί και τα συστήνω ανεπιφύλακτα.
BeBeauty
lovie
Beauty Town
Skouras cosmetics
Beautytestbox
Cherrybox
Dust & Cream
strawberryNET
i-beauty

   Αυτά έχω στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή, εννοείται ότι εάν θυμηθώ κάποια θα τα γράψω για ένα άλλο post. Και πάμε να σας πω σε ποια sites έχω βρει ήδη πράγματα που θέλω να πάρω.
likebrands
e-creativegroup
ishoponline
kosmetics

   Και τέλος, θα σας πω κάποια online φαρμακεία που μπορείτε να βρείτε προσφορές και τέλεια συνεργασία.
mypharmacity
inatural
pharm24
pharm16
youpharmacy

   Ελπίζω να σας βοήθησα για μελλοντικές αγορές σας, όπως και για προσφορές που ίσως σας ενδιαφέρουν. Περιμένω τα δικά σας sites που ψωνίζετε και μου προτείνετε, και να θυμάστε ότι κάποια από τα παραπάνω sites έχουν και τη διεύθυνση των καταστημάτων τους που μπορείτε να τα επισκεφτείτε εάν είστε σε κοντινές περιοχές.
   Πείτε από ποια sites αγοράσατε και τι προτιμήσατε να πάρετε! Εάν μείνατε ευχαριστημένοι με την εξυπηρέτηση και εάν το δέμα ήρθε καλά συσκευασμένο. Επίσης, αφήστε μου σχόλιο εάν θέλετε να κάνω κάτι αντίστοιχο με sites του εξωτερικού και πληρωμή μέσω πιστωτικής ή PayPal. Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
                                                                Κωνσταντίνα Ν.


       Ακολουθούν κάποια βίντεο με αγορές από κάποια sites που σας προτείνω παραπάνω.

                                         

1 σχόλιο:

Yiannis είπε...

Στο κατάστημα μας μπορείτε να βρείτε όλες τις βαφές μαλλιών σε πολύ προσιτές τιμές.
Συγκεκριμένα οι βαφές Loreal Majirel μόνο 4,90€ και οι Koleston Perfect μόνο 5,80€.

Σας περιμένουμε να σας εξυπηρετήσουμε

Followers