Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ABC of my beauty tag /collab with Κάτια

    Γεια σας ομορφιές μου!!! Τι κάνετε;;;; Σήμερα θα σας μιλήσουμε παρέα με την Κάτια για την αλφαβήτα της δικής μας ομορφιάς και είναι ένα tag που σκεφτήκαμε εμείς. Θέλω να μας πείτε εάν σας αρέσει ώστε να συνεχίσουμε να κάνουμε και άλλες αναρτήσεις collab όπως και νέα tag. Ήδη έχουμε σκεφτεί και δημιουργήσει κάποια, αλλά θέλουμε την άποψη σας για να συνεχίσουμε να "δημιουργούμε". To blog της Κάτιας για να δείτε τη δική της αλφαβήτα είναι: http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/05/abc-of-my-beautycollab-tag.html
    Όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο, θα  σας μιλήσουμε για προϊόντα ομορφιάς, που εμείς εμπιστευόμαστε και θα εμπιστευόμαστε και είναι τα top στις επιλογές μας και στις αγορές μας. Για το κάθε γράμμα της αλφαβήτα θα βάζουμε ένα προϊόν που ξεκινάει με αυτό. Εγώ προσωπικά έχω επιλέξει και μερικά νέα αποκτήματα που έχω λατρέψει και πιστεύω θα αγοράσω αρκετές φορές ακόμα, αρκεί πάντα, η εταιρία να μην τα καταργήσει.

     Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

Aden - liquid lipstick 05

Τι να πω γι αυτό το κραγιόν;; Το ερωτεύτηκα! Διαρκεί πολλές ώρες, δεν ξηραίνει τα χείλη και έχει πολύ καλή απόδοση με ένα πέρασμα. Στεγνώνει αμέσως και δεν φεύγει από τη θέση του, παρά μόνο μετά από πολλές πολλές ώρες.






BronzerMosaic "Sunkissed Glow" shade 2 - MUA

Το αγαπημένο μου bronzer από όσα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Έχει πολύ καλή απόδοση, πολύ καλή διάρκεια, και το πιο βασικό; Μπορείς να το κάνει όσο διακριτικό ή έντονο θέλεις. Απλά υπέροχο!







Candy Pink blush 06 - Golden Rose


Είναι ένα καινούριο μου απόκτημα, που όμως μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα του. Νομίζω ότι μπορεί να φορεθεί για όλες τις εποχές, τουλάχιστον εγώ αυτό θα κάνω. Θέλει πολύ λίγη ποσότητα για να ροδίσει τα μάγουλα μας και αφήνει ένα γλυκό διακριτικό αποτέλεσμα που διαρκεί αρκετές ώρες.










DSM Firming Mask - Alice's Senses



Αυτή η μάσκα είναι πολύ καλή!! Ότι υπόσχεται το πραγματοποιεί και αφήνει το πρόσωπο απαλό, καθόλου ξηρό και χωρίς την απαραίτητη παρέμβαση της ενυδατικής κρέμας.






Eyeliner glimmerstick "Sugar Plum & Magestic plum" - Avon

2 λατρεμένα μολύβια που με έχουν συνοδεύσει για αρκετό καιρό στις εξόδους μου. Έχω ήδη πάρει και τελειώσει 3-4 μολύβια. Έχουν διάρκεια όλη μέρα, δεν τρέχουν, μπορούν να μπούν ακόμη και στην υγρή γραμμή του ματιού χωρίς να φύγει ή να μουτζουρωθείτε.


Fuchsia Matte lipstick - Avon


Το καλύτερο κραγιόν με το τελειότερο χρώμα που υπάρχει. Είναι ματ, χωρίς να ξηραίνει τα χείλη. Διαρκεί πάμπολλες ώρες και δεν φεύγει με τίποτα. Δεν κουράζει τα χείλη ούτε νιώθεις ότι φοράς κραγιόν.






Glow teal palette - Avon




Αυτή η σειρά της Avon με έχει ξετρελάνει. Επέλεξα αυτή την παλέτα όμως λόγω των 4 διαφορετικών χρωμάτων που μας δείχνει πως μπορούμε να κάνουμε πολλά διαφορετικά μακιγιάζ με διαφορετικά χρώματα από μία μικρή παλετίτσα. Έχουν πολύ καλή απόδοση με ένα πέρασμα και τρομερή διάρκεια.





Herbal essence - conditioner & mask


Αυτό το μήνα ήταν και στα αγαπημένα του μήνα, γιατί και τα δύο μαζί έκαναν τα μαλλιά μου πολύ μαλακά και ξεμπλέκονταν πολύ εύκολα. Μυρίζουν απίστευτα και το άρωμα τους μένει επάνω στα μαλλιά για ώρες.










Infinity volume & midnight black mascara " Sexy black" - Golden Rose


Έχει ένα περίεργο βουρτσάκι, που είναι θαυματουργό. Δίνει όγκο και μήκος, διαχωρίζει τις βλεφαρίδες με μόνο μία στρώση.







Jolly Jewels 110 - Golden Rose



Λάτρεψα αυτή τη σειρά από τα μανό της Golden Rose, αλλά επέλεξα αυτό γιατί μπορεί να φορεθεί ως επί των πλείστων με ανοιχτόχρωμα βερνίκια, "γαλατερά", μιας και δεν είναι διάφανο και δίνει στα νύχια ένα ωραίο εφέ και περισσότερη ζωντάνια με τα χρώματα του.










Karembeu Adriana - The 1 chrome No 010



Δεν έχω λόγια για αυτή τη σκιά. Έχει 3 χρώματα μέσα όπως βλέπετε, και το αποτέλεσμα της είναι ανοιχτό δαμασκηνί, ανάλογα τον φωτισμό και το ανακάτεμα της σκιάς που κάνετε. Δεν μετάνιωσα καθόλου που την πήρα, και ας ήταν πανάκριβη.






Luxurious - body scrub






Όσα καλά λόγια και να πω για αυτό το υπέροχο scrub, δεν θα σας δώσει την εικόνα που έχω εγώ γι' αυτό. Καταρχήν έχει όμορφες μυρωδιές και έντονες. Κάνει πολύ καλή απολέπιση και αφήνει το δέρμα απαλό χωρίς σπυράκια, κοκκινίλες, κλπ. Κάνει πολύ καλή δουλειά και οι κόκκοι που έχει δεν είναι τόσο άγριοι όσο σε κάποια άλλα προϊόντα, ούτε πολύ μικροί ώστε να μην τους νιώθετε. Τέλειο!




Miss O eau de toikette - Oriflame



Φρουτώδες κολόνια με πολύ έντονη μυρωδιά και αρκετά καλή διάρκεια. Αρκούν μερικές σταγόνες για να μυρίζεις όμορφα για ώρες. Έχει ένα όμορφο, απλό βαζάκι όπως βλέπετε. Την αγοράζω τα τελευταία 4 χρόνια περίπου και δεν την αλλάζω με τίποτα.






Nivea







Εάν έχεις Νivea έχεις τα πάντα. Για όλους τις ευαισθησίες, ξηρότητα, ακόμη και για ενυδάτωση. Δεν πρέπει να λείπει από κανένα μπουντουάρ.





Olay - make up remover






Το καλύτερο ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Αφαιρεί την αδιάβροχη μάσκαρα μόνη της. Χωρίς μαντιλάκια ντεμακιγιάζ ή άλλο προϊόν. Απλά υπέροχο!





Peggy Sage- laque protectrice




Το πήρα πρόσφατα, αλλά επειδή είδα διαφορά στα νύχια μου, πήρε επάξια την θέση του στα αγαπημένα μου. Τα νύχια μου είχαν καταστραφεί πλήρως και με αυτό το προστατευτικό άρχισαν όχι να μένουν στάσιμα χωρίς να παθαίνουν τίποτα και σιγά σιγά γίνονται πιο γερά.




Quick dry top coat - essence





Μία επίσης πολύ πρόσφατη αγορά μου, αλλά με ενθουσίασε με το αποτέλεσμα του. Στεγνώνει πολύ γρήγορα τα νύχια, έχουν πολύ καλή διάρκεια και γυαλίζουν πολύ όμορφα.










Radiant Studio perfect mascara - 03 purple






Πόσο τέλεια είναι δεν μπορώ να περιγράψω. Βάφει τις βλεφαρίδες με ένα πέρασμα, τις γυρίζει και τις ξεχωρίζει. Την αγαπώ και θέλω να πάρω και σε άλλα χρώματα.




Super Shock mascara - Avon




Έχει ένα τεράστιο βουρτσάκι που βοηθάει τις βλεφαρίδες να γυρίσουν, να αποκτήσουν μήκος και όγκο και να τις ξεχωρίσει. Την παίρνω πολλά χρόνια και πάντα έχω μία κλειστή ρεζέρβα.




Toyoko - blending brush

Το καλύτερο πινέλο που έχω χρησιμοποιήσει. Πολύ μαλακό, ενώνει τις σκιές πολύ όμορφα και τις σβήνει και επίσης δεν μαδάει.


Ultra matte V2 - sleek palette



Όλες οι σκιές είναι ματ με την πιο έντονη απόδοση που θα μπορούσαν να έχουν. Έχουν πολύ καλή διάρκεια. Γράφουν ακριβώς όπως τα βλέπετε και είναι η αγαπημένη μου παλέτα από sleek.





Velvet matte lipstick 06 - Golden Rose





Έχει ένα τέλειο χρώμα, άκρως έντονο και καλοκαιρινό, έχει αρκετά καλή διάρκεια και δεν ξηραίνει τα χείλη.



W7 - Ιn the buff


Έχει πολύ καλή απόδοση, ένταση και καθημερινές αποχρώσεις που λατρεύω. Κρατάνε ώρες, ειδικά με μια πολύ καλή βάση από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Απλά υπέροχη!





      Eγώ προτίμησα να κάνω αυτό το tag με την ξένη αλφαβήτα, μιας και είχα βρει περισσότερα γράμματα από ότι στην ελληνική. Όσες κοπέλες το κάνουν, μπορούν να χρησιμοποιήσουν όποια αλφαβήτα θέλουν. Τα 3 τελευταία γράμματα δεν είχα κάτι να γράψω οπότε τα άφησα κενά.

        Οι κοπέλες που κάνω tag είναι οι:
http://fay-justbeauty.blogspot.gr/
http://fairymakeuptales.blogspot.gr/
 http://parfum-color.blogspot.gr
http://beautywithmairy.blogspot.gr/
http://beautytipsnreviews.blogspot.gr/
http://anothermakeupworld.blogspot.gr/
http://thekmprojects.blogspot.gr/
http://beautybykaterinaki.blogspot.gr/
και εννοείται όποια άλλη θέλει να το κάνει!!!θέλω να δω τις απαντήσεις από όλες τις κοπέλες!!!

    Ελπίζω να σας άρεσε το tag και οι απαντήσεις μας. Πείτε μας τη δική σας αλφαβήτα ομορφιάς, και θα περιμένουμε τα σχόλια σας. Φιλάκια πολλά!!! Καλά να περνάτε!!!
                                                                  Κωνσταντίνα Ν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers