Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

review palette sleek i Divine in Bad Girl

    Γεια σας ομορφιές μου!!!!Τι κάνετε;;;; Πως περάσατε το Σαββατοκύριακο;;;;  Εγώ δεν βγήκα καθόλου μιας και έβρεχε συχνά πυκνά και έμεινα στο ζεστό μου σπιτάκι!!
    Σήμερα λοιπόν, θα σας πω τη γνώμη μου για την παλέτα της sleek, η οποία κόστιζε 9,90€ και ήρθε με το ταχυδρομείο περίπου σε 1 εβδομάδα. Υποτίθεται ότι θα την παραλάμβανα σε 3 ημέρες αλλά τελοσπάντων!!! Η παλέτα ακολουθεί παρακάτω.... και έχει αποχρώσεις του μοβ, μπορντό, πράσινο, ασημί ένα λευκό και ένα ροδακινί.
 


       Είναι με τη σειρά που βρίσκονται στην παλέτα. Βλέπετε πόσο έντονα είναι τα χρώματα και είναι μόνο με ένα πέρασμα!!! Είναι πουδρένιες οι σκιές, με ένταση, έχουν αρκετή διάρκεια και αντέχουν εάν πάτε να τις σκουπίσετε. Ειδικά με μία καλή βάση είναι ακόμη πιο σταθερές. Οι περισσότερες είναι με shimmer, εκτός το σκούρο πράσινο, το μοβ και το μαύρο.
      Το μειονέκτημα για εμένα είναι ότι οι ανοιχτόχρωμες σκιές, όπως η λευκή, το ροδακινί, το ασημί (τα 3 πρώτα χρώματα στην πρώτη σειρά) και το ανοιχτό πράσινο (το πρώτο χρώμα στην δεύτερη σειρά) βγάζουν περισσότερη γυαλάδα από ότι χρώμα. Εγώ τις χρησιμοποιώ ως βάση περισσότερο και από πάνω βάζω άλλο χρώμα. Μόνες τις χρησιμοποιώ κάτω από το  φρύδι, στην εσωτερική γωνία του ματιού και στις κάτω βλεφαρίδες.
     Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ,γιατί χρειάζομαι πολύ λίγη ποσότητα σκιάς για να βγάλω ένα όμορφο αποτέλεσμα ακόμη και στα ανοιχτόχρωμα χρώματα. Εάν δεν την έχετε δοκιμάσει και σας αρέσουν αυτά τα χρώματα, τότε να την πάρετε οπωσδήποτε!!! Δεν θα το μετανιώσετε! Μπορείτε να κάνετε πάααρα πολλά μακιγιάζ χωρίς να βαριέστε που χρησιμοποιείτε τα ίδια και τα ίδια χρώματα.
     Μαζί με αυτή την παλέτα είχα πάρει άλλη μία, αλλά εκείνη δεν την έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο από 2 φορές, οπότε δεν θα σας κάνω σύντομα review για εκείνη!
     Ακολουθεί ένα βραδινό μακιγιάζ μόνο από την συγκεκριμένη παλέτα. Τα χρώματα που χρησιμοποίησα είναι : το λευκό για το εσωτερικό του ματιού και κάτω από το φρύδι, το ροδακινί ως βάση σκιάς και να ανοίξω το μπλε χρώμα που έβαλα από πάνω. Χρησιμοποίησα το μοβ κάτω από το κόκκαλο του φρυδιού για να σβήσω τα χρώματα και στην εξωτερική γωνία χρησιμοποίησα το σκούρο μπλε. Και τέλος για αιλάινερ χρησιμοποίησα το μαύρο.
 


    Είναι πολύ έντονο μακιγιάζ, αλλά μου άρεσε πάρα πολύ και γι' αυτό το έκανα να το δείτε. Εάν θέλετε βέβαια μπορώ να κάνω ένα ακόμη πιο ευκολοφόρετο και διακριτικό. Εάν θέλετε απλά να μου το πείτε και θα γίνει!!
    Θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας εάν την έχετε στη συλλογή σας ή ποια παλέτα της sleek έχετε και εάν σας αρέσει τόσο ώστε να μου την προτείνατε να την πάρω.
    Αυτά από εμένα, ελπίζω να σας αρέσει κι εσάς το μακιγιάζ μου και μην ξεχάσετε να μου αφήσετε σχόλια!!!  Φιλιά πολλά!!! Καλή συνέχεια!!
                                                Κωνσταντίνα Ν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers