Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

25 Questions Tag

    Καλημέρα!!!! Τι κάνετε;;; Ελπίζω να είστε και να περνάτε καλά!!! Δεν στεναχωριόμαστε για τίποτα και χαμογελάμε πάντα!!!!
    Τις τελευταίες μέρες ψάχνω στο youtube από κοπέλες που έκαναν βίντεο tag, να επιλέξω κάποια ώστε να τα κάνω κι εγώ. Εννοείτε ότι δεν θα τα κάνω συνεχόμενα, απλά μέχρι να πάρω τον υπολογιστή μου από το service του, δεν θέλω να μην ανεβάζω τίποτα στο blog μου. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω το 25 questions tag, για να με "μάθετε" καλύτερα (όσο μπορείτε φυσικά). Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

  - Έχεις κατοικίδιο;
Ναι, έχω ένα θηλυκό λυκόσκυλο, είναι κουτάβι, και το αγαπώ πολύ!!!!! Δεν έχω φωτογραφία τώρα να σας βάλω, λόγω του υπολογιστή,αλλά μόλις τον πάρω θα σας ανεβάσω να δείτε πόσο όμορφο είναι.

  - 3 πράγματα που είναι κοντά σου.
Το κινητό μου,το βιβλίο που διαβάζω αυτή την περίοδο και μία κούπα με καφέ.

  - Πως είναι ο καιρός τώρα;
Υπέροχος!!! Έχει ήλιο, καθόλου αέρα και νομίζω ότι θα πάω μια βόλτα στη θάλασσα.

  - Οδηγείς;;; Και αν ναι, έχεις τρακάρει ποτέ;
Οδηγώ 7 χρόνια, και δεν έχω τρακάρει ποτέ. Αρκετές φορές ήμουν κοντά στο να τρακάρω ή να με τρακάρουν, αλλά δόξα τω Θεό, δεν συνέβη ποτέ!!

  - Τι ώρα ξύπνησες το πρωί;; 
Επειδή δεν δουλεύω και ξενύχτησα εχτές, ξύπνησα κατά τις 10,αλλά σηκώθηκα 10,45. Πολύ νωρίς ε;;;

  - Πότε πήγες την τελευταία φορά για μπάνιο;;
Στην θάλασσα πάω αρκετά συχνά, αλλά για μπάνιο ήταν πέρυσι τον Ιούλιο. Το υπόλοιπο καλοκαίρι είχα τη μέση μου και δεν ξαναπήγα.

  - Ποια ήταν η τελευταία ταινία που είδες;
To Ηangover III. Δεν με ξετρέλανε όμως. Εγώ συνήθως μέσω site τα βλέπω και το link εάν θέλετε να δείτε κάποια ταινία ή σειρές είναι: http://www.dvdmovies.gr

  - Τι λέει το τελευταίο μήνυμα στο κινητό σου;
Ήταν από μια φίλη μου, και με ρωτούσε τι ώρα θα πάμε για καφέ.

  - Ποιος είναι ο ήχος κλήσης στο κινητό σου;;
Λατρεύω τη Λένα Μαντά (συγγραφέας). Έχω διαβάσει όλα της τα βιβλία και μου αρέσουν όλα. Έχω εθιστεί με την σειρά "Βαλς με 12 θεούς" που είναι δικό της έργο,άρα;;; Βγαίνω στη βροχή της Ελευθερίας Ελευθερίου, που είναι το τραγούδι της σειράς.

  - Ήσουν ποτέ σε μια ξένη χώρα;
Όχι ποτέ.

  - Σου αρέσει το σούσι;
Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ και δεν νομίζω ότι θα συμβεί κιόλας. Μόνο στην ιδέα ότι είναι ωμό ψάρι και φύκια,μπλιαξ...

  - Από που ψωνίζεις τα τρόφιμα;;
Από παντού. Είτε είναι Super market, είτε είναι mini market, είτε παντοπωλείο εγώ πάω, γιατί συνήθως δεν έχω χρόνο και όπως γυρίζω σπίτι μπαίνω όπου βρω.

  - Έχεις πάρει ποτέ φαρμακευτική αγωγή για να κοιμηθείς;
Ποτέ δεν χρειάστηκε. Είμαι πολύ εύκολη στον ύπνο άλλωστε.

  - Πόσα αδέλφια έχεις;;
Άλλα 3. @ κορίτσια και ένα αγόρι.

  - Έχεις laptop ή σταθερό υπολογιστή;
Έχω laptop εδώ και 5 χρόνια.

  - Πόσο χρονών θα γίνεις στα επόμενα γενέθλια σου;
Τα επόμενα γενέθλια μου είναι 24/07 και θα γίνω 26 χρονών.

  - Φοράς γυαλιά ή φακούς;
Περισσότερο φοράω φακούς, αλλά εάν δεν βγω από το σπίτι, ή απλά πάω στο super market και όχι επίσκεψη ή στη δουλειά, φοράω τα γυαλιά μου. Δεν συμπαθώ καθόλου τα γυαλιά. Νομίζω ότι δεν είναι εύχρηστα.

  - Βάφεις τα μαλλιά σου;
Δεν τα έχω βάψει ποτέ, ούτε ανταύγειες έχω κάνει.

  - Πες μας κάτι που σχεδιάζεις να κάνεις σήμερα;
Σχεδιάζω να πάω βόλτα στη θάλασσα μιας και έχει πολύ ωραίο καιρό.

  - Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκλαιγες;
Συνήθως κλαίω με συγκινητικές στιγμές που βλέπω σε ταινίες ή σε εκπομπές. Αλλά νομίζω η τελευταία φορά που δάκρυσα ήταν από θαυμασμό για την ανιψιά μου. Είχαν παρουσίαση στις πολεμικές τέχνες και συγκινήθηκα.

  - Πως προτιμάς την πίτσα σου;
Συνήθως παίρνω special, αλλά ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει.

  - Χάμπουκερ ή cheeseberger;
cheeseberger εννοείτε.

  - Έχεις μείνει ξύπνιος όλο το βράδυ μέχρι το επόμενο πρωί;
Πολλές φορές!! Έχω πάει και κατευθείαν στη δουλειά μου 3 φορές, και άλλες φορές έχω μείνει σερί ξύπνια για να συμμαζέψω το σπίτι από κάποιο πάρτι.

  - Τι χρώμα είναι τα μάτια σου;
Καστανό.

  - Μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά pepsi & cola;
Όχι. Μόνο τη Ζερο καταλαβαίνω επειδή είναι πιο γλυκιά από τις άλλες.

    Αυτό ήταν το tag, ελπίζω να σας άρεσε. Φιλιά πολλά και καλά να περνάτε!!!!
                                   Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers