Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Naked Urban Decay Basic & Shady lady the balm

    Γεια σας κορίτσια!!! Τι κάνετε;;; Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με την παραλαβή που είχα σήμερα!!! Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα πολύ ακριβών εταιριών και πολύ γνωστά. Όμως δεν θα σας μιλήσω για τα αυθεντικά, μιας και δεν τα σηκώνει η τσέπη μου, αλλά για ακριβής αντιγραφές και μιμήσεις από Κίνα.
   Καταρχήν να σας πω ότι τα πήρα από aliexpress http://www.aliexpress.com/ και πλήρωσα μέσω paypal. Εάν έχετε πιστωτική μπορείτε επίσης να κάνετε αγορές από το συγκεκριμένο site. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τον πωλητή γιατί πραγματικά με εξυπηρέτησε άψογα. Μου έστειλε το πρώτο δέμα μέσα Φεβρουαρίου αλλά ποτέ δεν το παρέλαβα. Ευτυχώς είχα πληρώσει 2€ για την ασφάλεια που διαρκεί 2 μήνες, και λίγες μέρες πριν λήξει, επικοινώνησα με τον πωλητή να τον ενημερώσω για το δέμα που χάθηκε. Την επόμενη μέρα είχα ήδη την απάντηση και με ρωτούσε εάν ήθελα να μου ξαναστείλει την παραγγελία ή να μου επιστρέψει τα χρήματα. Εφόσον λοιπόν συνεννοηθήκαμε μόνος του έβαλε στα προϊόντα ότι δεν παραλήφθηκαν και τους έβαλε καινούρια ασφάλεια. Την επόμενη μέρα μου ξαναέστειλε ο άνθρωπος e-mail για να με ενημερώσει ότι δεν είχε άλλη παλέτα με αυτή που ζήτησα αλλά κάποια άλλη με κάποια παρόμοια χρώματα. Μου έστειλε και το link για να τη δω και να εγκρίνω αυτή την παλέτα ή όχι. Μου ήρθε το πακέτο πολύ καλά συσκευασμένο με φουσκάλες και οι παλέτες ήταν στα κουτιά τους. Προστατεύονταν πολύ καλά. Ήταν άψογος!! Την δεύτερη φορά τα έστειλε συστημένα για να μην χαθούν και τα παρέλαβα σε 1 εβδομάδα. Πολύ καλός και το link του είναι  http://www.aliexpress.com/store/1066050 να το επισκεφτείτε. Έχει πολλές μιμήσεις και πολύ καλή εξυπηρέτηση!!!
   Ας ξεκινήσω λοιπόν με την παλέτα της the balm. Είναι η Shady lady Vol 2 με αποχρώσεις μοβ, ροζ, γαλάζιο, χακί, λευκό και ροδακινί. Βλέπετε την παλέτα παρακάτω και πως γράφουν τα χρώματα στο χέρι μου.



Με ένα πέρασμα έγραψαν, έχουν πολύ καλή απόδοση. Βέβαια δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη για διάρκεια. Κόστισε 6€ περίπου, την είχα βρει σε ακόμη πιο χαμηλή τιμή από όσο κοστίζει τώρα. Το link της πρώτης παλέτας που ζήτησα είναι http://www.aliexpress.com/snapshot/6025272079.html. Αυτή τη συγκεκριμένη δεν τη βρήκα στο store του αλλά μπορείτε να του στείλετε μήνυμα και να τον ρωτήσετε. Η συσκευασία είναι από χοντρό χαρτόνι και έχει μέσα έναν τεράστιο καθρέφτη. Σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσε πολύ. Θα σας πω βέβαια σίγουρα την ολοκληρωμένη μου άποψη.
    Τώρα θα σας μιλήσω για την Naked basic από την Urban Decay. Όπως ξέρετε είναι σε γήινες ματ αποχρώσεις εκτός από το πρώτο χρώμα που έχει λίγο shimmer. Παρακάτω βλέπετε την παλέτα και πως γράφουν στο χέρι μου.



Όπως βλέπετε τα χρώματα βάφουν πολύ καλά, εκτός από το μαύρο που είναι πολύ αχνό. Επίσης δεν την έχω δοκιμάσει στα μάτια μου, ούτε μπορώ να σας πω για διάρκεια και απόδοση. Και αυτή η παλέτα έχει όλο το καπάκι καθρέφτη ακριβώς όπως και στην αυθεντική. Κόστιζε 4,64€ και συχνά πέφτει και άλλο η τιμή της. Το link για να τη δείτε είναι http://www.aliexpress.com/snapshot/6025272076.html. Είναι από χοντρό πλαστικό και είναι ότι πρέπει για την τσάντα και για ταξίδια.
    Αυτά ήθελα να σας πω. Ήθελα να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας!!! Σίγουρα θα τις τσεκάρω και θα σας πω την άποψη μου για αυτές σε κάποιο πιο αναλυτικό post ώστε να έχετε πλήρης άποψη εάν αξίζουν ή όχι. Ελπίζω να σας άρεσαν οι αγορές μου. Περιμένω τα σχόλια σας!!! Φιλιά πολλά!!
                                                                Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers