Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Αγορές mypharmacity.gr

    Γεια σας κούκλες μου!! Πως περάσατε το Σκ;;; Εγώ πέρασα πολύ όμορφα και βγήκα πολύ! Ελπίζω κι εσείς να περάσατε υπέροχα!

    Σήμερα λοιπόν, θα σας δείξω τα πράγματα που πήρα από το online φαρμακείο  http://www.mypharmacity.gr/. Ακολουθεί το περιεχόμενο μόλις το άνοιξα.


    Καταρχήν να σας πω ότι η εξυπηρέτηση είναι άψογη, και τα πράγματα έρχονται σε 2 μέρες περίπου. Είναι η δεύτερη φορά που παρήγγειλα και είμαι ενθουσιασμένη!!! Το κυριότερο είναι ότι έχουν πάρα πολλά δείγματα μέσα στο πακέτο, που προσωπικά τα χρησιμοποιούσα για 2 μήνες μέχρι να τα τελειώσω όλα. Δοκίμασα πάρα πολλά, από διάφορες εταιρίες. Σας το προτείνω να το επισκεφτείτε και νομίζω ότι θα ενθουσιαστείτε κι εσείς! Είναι πολύ εύκολο να αναζητήσετε ότι ψάχνετε, και νομίζω ότι έχει καλύτερες τιμές από άλλα sites. Πάμε να δούμε τι αγόρασα.


  Ξεκινάω με την Oily No more cream, είναι ενυδατική ματ κρέμα, για λιπαρές και εξαιρετικά λιπαρές επιδερμίδες και κοστίζει 12€! Έχει αντλία που προσωπικά με βοηθάει πολύ και η κρέμα είναι πηχτή με υπέροχη μυρωδιά πεπόνι. Μυρίζει το πρόσωπο μου μετά για ώρες. Μου είχαν στείλει σε δειγματάκι λίγη και την ερωτεύτηκα. Η δική μου επιδερμίδα είναι μικτή προς ξηρή το χειμώνα, και το καλοκαίρι προς λιπαρή. Αν και εγώ έχω θέμα με τον ιδρώτα. Προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένη, σύντομα θα σας κάνω αναλυτικό review .


    Θα συνεχίσω με το ξεβαφτικό νυχιών χωρίς ασετόν, από την εταιρία Vitry. Κόστιζε 6€ και σκέφτηκα ότι ήταν καλή ευκαιρία να το δοκιμάσω. Το έχω χρησιμοποιήσει και πραγματικά μου έλυσε τα χέρια. Είναι πολύ βολικό και γρήγορο. Απλά βάζω το δάχτυλο μου μέσα και το γυρνάω μία φορά δεξιά και μία φορά αριστερά και ξεβάφτηκε. το μόνο άσχημο που βρήκα προς το παρόν είναι η πολύ έντονη και άσχημη μυρωδιά του.


    Συνεχίζω με την BB cream από LOCHERBER natural με SPF 15. Κοστίζει 16,20€. Την έχω χρησιμοποιήσει λίγες φορές και νομίζω ότι ενώ είναι προς το πορτοκαλί, απλώνεται και ενώνεται με το χρώμα της επιδερμίδας μου. Δεν νομίζω ότι έχει αρκετή κάλυψη, αλλά θα την δοκιμάσω εντατικά ώστε να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη!


   Ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω από τον ΚΟΡΡΕ αντηλιακό και γενικά προϊόντα, μιας λοιπόν και βρήκα αυτή την προσφορά 1+1 δώρο, πήρα αντηλιακό γαλάκτωμα σώματος και δώρο ανηλιακό γαλάκτμα προσώπου με SPF 50. Έχουν μυρωδιά γιαουρτιού και πραγματικά την λάτρεψα. Μυρίζει το δέρμα για ώρες. Είναι ενυδατικά ταυτόχρονα και διαρκούν ώρες. Μου αρέσουν αρκετά. Κόστιζαν 14,10€.


     Είχα ακούσει επίσης πολύ καλά λόγια για τα lip butter του ΚΟΡΡΕ και είπα να δοκιμάσω το άγριο τριαντάφυλλο που μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του στις κρέμες, αλλά έκανα λάθος, γιατί δεν μυρίζει καθόλου. Και το Μάνγκο το οποίο επίσης δεν μυρίζει, αλλά ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη. Μόνο αυτό έχω δοκιμάσει και το λάτρεψα!!!! Κόστιζε το καθένα 5,50€.


   Πήρα επίσης από τον ΚΟΡΡΕ λευκό μολύβι. Το 02 soft eyeliner, κόστιζε 6,95€. Είναι μαλακό μολύβι για το εσωτερικό των ματιών. Το έχω δοκιμάσει μόνο στο χέρι μου και είναι πάρα πολύ μαλακό, χωρίς να λιώνει η μύτη του. Η πρώτη εντύπωση ήταν πολύ θετική!!


Όπως ξέρετε φοράω φακούς επαφής, και βρήκα το Opti-free express μόνο 8€ και το πήρα. Το έχω ξαναχρησιμοποιήσει και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!

Τέλος, πήρα τη μάσκαρα VAMP, κόστιζε 6,50€ και το βουρτσάκι έκανε μία λακούβα στη μέση. Δεν την έχω ανοίξει ακόμη.

   Όπως καταλάβατε, ο ΚΟΡΡΕΣ είχε την τιμητική του, μιας και τα περισσότερα πράγματα ήταν από την συγκεκριμένη εταιρία. Όμως, οι άνθρωποι σε κάθε παραγγελία στέλνουν πολλά δείγματα και εννοείται τα έβγαλα φωτογραφίες να τα δείτε.





   Τέλος μου έκαναν δώρο μία τσάντα θαλάσσης πολύ όμορφη, και παραδόξος δεν είναι διαφημιστική κάποιας εταιρίας.

   Επίσης μου έκαναν δώρο ένα lipgloss από τον ΚΟΡΡΕ, το Νο 23 light purple. Είναι πολύ όμορφο χρώμα με glitter και κοστίζει 8€ περίπου. Πολύ γλυκιά χειρονομία και αυτή!!



   Αυτές ήταν οι αγορές μου και τα δωράκια. Το βίντεο το είχα γυρίσει από την ίδια ημέρα που τα παρέλαβα, μία βδομάδα πριν, μπορεί και περισσότερο. Το ανέβασα πριν από λίγο, και θα το δείτε παρακάτω. Περιμένω τα σχόλια σας και θέλω πολύ να μου πείτε τι έχετε δοκιμάσει εσείς από αυτές τις εταιρίες, ειδικά από τον ΚΟΡΡΕ. Καλό βράδυ σας εύχομαι και μια υπέροχη εβδομάδα!!!

                                                        Κωνσταντίνα Ν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers