Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Haul Pharm16 & Giveaway

     Πόσο καιρό έχω να σας κάνω haul;;; Πάρα πολύ. Σήμερα όμως, επειδή τα πραγματάκια που αγόρασα είναι λίγα κι επειδή το φαρμακείο απ' όπου τα προμηθεύτηκα μας έκανε κάποια δωράκια, αποφάσισα να τα δούμε όλα μαζί.

     Όπως ήδη σας έχω πει τους δύο τελευταίους μήνες, μετά από έναν τραυματισμό που είχα στο πόδι μου, η γιατρός μου μου έδωσε την κρέμα traumeel όπου είναι για μυικούς πόνους, εγκαύματα και για ομοιοπαθητική χρήση. Σε φαρμακείο της περιοχής μου την αγόραζα 15€ ενώ στο pharm16 την βρήκα 11,60€. Με την ευκαιρία λοιπόν αγόρασα δύο, μιας και το ένα σωληνάριο μου κρατάει έναν μήνα.

     Μιας και η ζέστη ξεκίνησε δυναμικά, τα κουνούπια μας πλησιάζουν και δυστυχώς αφήνουν το "αποτύπωμα" τους. Έτσι αγόρασα το μελισσόχορτο με μίγμα βοτάνων για να καταπραΰνει τα τσιμπήματα από τον Κορρέ. Κοστιζε 2,19€.


      Τέλος, αγόρασα το αγαπημένο μου αφρώδες καθαριστικό της ευαίσθητης περιοχής από Frezyderm. Για εμένα είναι το καλύτερο που υπάρχει στην αγορά. Είναι ακριβό, όμως διαρκεί πολλούς μήνες. Κόστιζε στα 11€.

      Στο σημείο αυτό, να ευχαριστήσω το pharm 16 για τα δώρα που έκαναν σε εμένα και σε εσάς. Εμένα μου έστειλαν να δοκιμάσω την Sun Screen color velvet από Frezyderm. Είχα αγοράσει την απλή, χωρίς χρώμα και μου άρεσε αρκετά. Από το δείγμα που έκανα στο χέρι μου έχει πολύ όμορφο χρώμα που μου ταίριαξε αρκετά, είναι σε mousse υφή και καθόλου λιπαρή. Θα την δοκιμάσω βέβαια συστηματικά και θα σας πω σε άλλο post.

     Επίσης μου έστειλαν την Aqualia Thermal spa de nuit, μάσκα νύχτας από Vichy.  Την είχα δοκιμάσει ξανά στο παρελθόν και μου άρεσε πάρα πολύ.


     Τέλος, μου έστειλαν ένα αφρόλουτρο από Caudalie το the des vignes, άρωμα αμπέλι εάν δεν κάνω λάθος. Αυτό όμως που ξέρω σίγουρα είναι ότι έχει υπέροχο άρωμα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη κανένα προϊόν, αλλά σίγουρα θα σας ενημερώσω για όλα στο μέλλον.

     Και τώρα σειρά έχει το δικό σας δώρο. Επέλεξαν για εσάς την Hydrance optimale από Avene με spf30. Είναι για ξηρό δέρμα κι ευαίσθητο δέρμα. Έχει διακριτικό χρώμα για να ταιριάζει στον χρωματικό τόνο των περισσότερων γυναικών, προσφέρει άριστη ενυδάτωση, όμορφη, λαμπερή και ομοιόμορφη όψη. Η αρχική της τιμή είναι 22€ ενώ στο pharm16 θα την βρείτε στα 14,29€. Δείτε εδώ. Εδώ προσωπικά δεν την έχω δοκιμάσει και δεν μπορώ να σας πω την γνώμη μου, όμως ελπίζω όποια την αποκτήσει να μας πει την δική της άποψη.


     Οι όροι για να την αποκτήσετε είναι:
- να είστε συνδρομητές στο blog μου, ΟΧΙ followers στο Google.
- να κάνετε like στην σελίδα του Pharm16, εδώ.
- να αφήσετε σχόλιο με το όνομα σας στο facebook.

a Rafflecopter giveaway

      Δεν είναι πολλά!! Αρκεί να τα τηρείτε. Ο διαγωνισμός θα λήξει  στις 15/06 στις 12 τα μεσάνυχτα. Καλή επιτυχία σε όλους!!!! Να περνάτε όμορφα!! Φιλιά πολλά,

                                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers