Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Empties || MAY 2016

      Έφυγε η Άνοιξη, ήρθε το καλοκαίρι, οι παραλίες γέμισαν κι όλοι προσπαθούμε να ξεκλέψουμε χρόνο για να χαλαρώσουμε. Σήμερα λοιπόν, είπα να σας δείξω τα προϊόντα που τελείωσα τον Μάιο. Τελείωσα αρκετά ανοιχτά προϊόντα που είχα στην άκρη, αλλά κι αρκετά δείγματα.


      Θα ξεκινήσω με δύο καθαριστικά προσώπου.Το πρώτο είναι το καθαριστικό προσώπου Purifying neem από Himalaya. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Το επόμενο είναι το cleanser cream από Avon. Είναι κρεμώδη η υφή του, κι αφήνει ενυδατωμένο το πρόσωπο, τόσο που νόμιζα ότι δεν καθάριζε καθόλου. Όμως καθάριζε την επιδερμίδα μου κι αφαιρούσε υπολείμματα του μακιγιάζ. Γενικά ήταν ένα αδιάφορο προϊόν, ούτε μου άρεσε, αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε.


     Στην συνέχεια, τελείωσα το melting cleansing gel από Nuxe. Η σύσταση του ήταν κρεμώδη, όχι gel. Καθάριζε την επιδερμίδα πάρα πολύ καλά, κι αφαιρούσε το μακιγιάζ σε πρόσωπο και μάτια πλήρως. Κι αυτό ναι μεν έκανε πολύ καλή δουλειά, αλλά δεν είδα κάτι σούπερ, αδιάφορο θα το έλεγα.
    Τελείωσα επιτέλους την τονωτική λοσιόν από Nuxe. Δεν είναι ότι ήταν κακή, απλά εγώ δεν την χρησιμοποιούσα συστηματικά. Όμως, όποτε την χρησιμοποιούσα τόνωνε την επιδερμίδα μου, την ενυδάτωνε και την καθάριζε. Μου άρεσε αρκετά.
     Έφτασαν στο τέλος τους δίσκοι ντεμακιγιάζ από Silkine. Ήταν διπλής όψης, δεν ξεθώριαζαν, άντεχαν αρκετό προϊόν επάνω τους και μπορούσα να χρησιμοποιώ και τις δύο πλευρές άνετα.


     Έπειτα, έχω την μάσκα προσώπου με βασιλικό πολτό. Με βοήθησε πολύ με την ακμή μου, αλλά δεν πρόλαβα να τελειώσω το σωληνάριο γιατί έληξε. Εάν έχω ξανά πρόβλημα με την ακμή μου, θα την αγοράσω ξανά.
     Τελείωσα την μάσκα από Himalaya. Δείτε εδώ αναλυτικό review. Τελείωσα και την αντηλιακή κρέμα από Dr. K. ΘΑ δείτε αναλυτικό review εδώ.


     Έφτασε στο τέλος του το αποσμητικό talc soft από Dove. Μυρίζει πουδρένια, αλλά όπως σας είπα στο προηγούμενο empties post δεν κρατάει καθαρή την επιδερμίδα και βγαίνει κακοσμία. Δεν θα το αγοράσω ξανά.
     Τελείωσα την SteamCream. Την χρησιμοποιούσα για ενυδάτωση στα πέλματα. Θα δείτε εδώ review.


      Θα συνεχίσω με το scrub σώματος Amazonian Treasures. Σας μίλησα αναλυτικά εδώ. Επίσης, τελείωσα το αφρόλουτρο από dust & cream με άρωμα ρόδι. Εκπληκτικό άρωμα, αλλά δεν έμενε στο σώμα, έκανε πολύ καλό καθαρισμό και για την τιμή του ήταν αξιοπρεπέστατο.


      Τελευταίο προϊόν για το σώμα, είναι το καθαριστικό της ευαίσθητης περιοχής από Κορρέ. Δεν μου αρέσει. Το είχα αγοράσει σε προσφορά 1+1 και αναγκαστικά το χρησιμοποίησα. Ούτε εγώ το ευχαριστήθηκα, αλλά ούτε η αδερφή μου. Δεν θα αλλάξω ποτέ ξανά καθαριστικό της ευαίσθητης περιοχής, λατρεύω τον αφρό την Frezyderm και σας τον προτείνω με κλειστά τα μάτια.
       Τελείωσα το σαμπουάν κατά της ξηροδερμίας από τον Κορρέ (είναι μία συσκευασία, αλλά εμφανίζεται σε δύο φωτογραφίες κατά λάθος). Είναι σε gel μορφή, δεν κάνει αφρό αμέσως, στο δεύτερο χέρι ο αφρός είναι πλουσιότατος. Αφαιρεί τα λευκά σημάδια της ξηροδερμίας, την φαγούρα, καθαρίζει τέλεια τα μαλλιά και προσφέρει ελαφρύ όγκο. Αφήνει τα μαλλιά μου πολύ απαλά. Το βρίσκω σε προσφορά 1+1 στα 5€ περίπου.
       Τελείωσα την μάσκα μαλλιών από messinian spa με ρόδι. Μυρίζει υπέροχα, αλλά σε εμένα δεν είδα να κάνει κάτι. Δεν βοήθησε στο ελάχιστον να ξεμπλεχτούν τα μαλλιά μου, το άρωμα δεν έμενε στα μαλλιά μου, αλλά ίσως πρόσφερε ενυδάτωση. Επειδή το σαμπουάν που χρησιμοποιούσα ήταν για ενυδάτωση, δεν ξέρω εάν έκανε δουλειά η μάσκα. Την είχα βρει σε κάποιο συνδρομητικό κουτί.


       Δύο ακόμη προϊόντα μαλλιών που τελείωσα, είναι το σαμπουάν και το conditioner Extraordinary oil από L'oreal της σειράς Elvive. Μου αρέσουν πάρα πολύ, το σαμπουάν κράτησε τρεις μήνες, ενώ το conditioner διήρκησε έναν μήνα. Προσφέρουν ενυδάτωση σε βάθος, αφήνουν τα μαλλιά απαλά και καλοσχηματισμένα, δεν εμφανίζεται λιπαρότητα, αλλά το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι στην τρίτη ημέρα τα μαλλιά μου ήταν πάρα πολύ μπλεγμένα, που συμβαίνει όταν έχω να λουστώ πέντε ημέρες, που σπάνια συμβαίνει. Έπρεπε να λουστώ την τρίτη ημέρα οπωσδήποτε.


     Ένα προϊόν που δεν τελείωσα ακόμη, αλλά πετάω την συσκευασία, είναι το σαπούνι από Papoutsanis. Μυρίζει σαν πράσινο σαπούνι, καθαρίζω τα πινέλα μου μόνο, και παρόλ' αυτά το άρωμα του μένει στα χέρια μου. Μου αρέσει πολύ και θα το προτιμήσω ξανά μόλις μου τελειώσει.
     Τελείωσαν τα αυτοκόλλητα για τους πόρους της μύτης με άνθρακα από beauty formulas. Μου άρεσαν πάρα πολύ, έβγαζαν τα "λιπίδια" από τους πόρους της μύτης, αλλά δεν είχε διάρκεια η καθαριότητα αυτή, μία με δύο ημέρες το πολύ.
     Τέλος, ένα δείγμα αρώματος που μου έδωσαν σε μία παραγγελία μου ήταν το burberry for woman eau de parfum. Είχε όμορφο άρωμα, αλλά δεν διήρκεσε καθόλου στο δέρμα μου.


     Κάποια δείγματα που τελείωσα είναι ίδιου προϊόντος σε μεγάλη ποσότητα. Τελείωσα εφτά δείγματα από την κρέμα χεριών της Sostar. Είναι από τις καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει. Πρόσφερε ενυδάτωση, απορροφούνταν άμεσα, κι όταν η επιδερμίδα μου ήταν σκασμένη, έβαζα αυτή την κρέμα και σε λίγες ώρες είχε γιατρευτεί. Σίγουρα θα την αγοράσω τον χειμώνα.
     Τελείωσα τρία δείγματα της Sebium global κρέμας για ματ αποτέλεσμα από Bioderma. Άφηνε το δέρμα βελούδινο, ματ, και η διάρκεια του ήταν μεγάλη. Μου άρεσε πάρα πολύ. Δεν είδα να εμφανίσω σπυράκια.
      Σε αντίθεση όμως με την προηγούμενη, η ενυδατική κρέμα Sensibio μου προκάλεσε σπυράκια, όχι κάτι έντονο, αλλά τα σπυράκια ήταν μεγάλα κι εσωτερικά με πύον. Δεν θα ρίσκαρα να την αγοράσω σε μεγάλη συσκευασία. Από την ίδια σειρά δοκίμασα και την κρέμα κατά των κοκκινίλων, αλλά δεν έχω κοκκινίλες για να σας πω εάν έδρασε.


     Τελείωσα δύο δείγματα κρέμας ματιών από La roche posay, είναι σε μορφή κρέμας, πρόσφερε πλούσια ενυδάτωση στα μάτια, αλλά τα 4 δείγματα της σειράς Redermic μου άρεσε πολύ περισσότερο. Η υφή της ήταν ελαφρύτερη, σε μορφή gel πρόσφερε πλουσιότερη ενυδάτωση, αλλά δεν ξέρω εάν έκανε δουλειά σε πρηξίματα και μαύρους κύκλους, εγώ δεν έχω.
     Τέλος, χρησιμοποίησα ένα δείγμα κρέμας ματιών bee radiant από apivita. Δεν μου άρεσε, ένιωθα ότι ρουφούσε την υγρασία της περιοχής των ματιών και την άφηνε αφυδατωμένη. Σε καμία περίπτωση δεν θα την αγόραζα.


      Κι ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για τα προϊόντα μακιγιάζ. Ξεράθηκαν δύο μάσκαρες από L'oreal, η Lash Wings και η Lash Wings Intenza. Θα δείτε αναλυτικό review εδώ. Τελείωσα την πούδρα all matt plus από Catrice. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Από τα προηγούμενα empties έπρεπε να σας δείξω την Intelligent μάσκαρα από Aden. Σας έχω μιλήσει και γι'αυτήν αναλυτικά εδώ.
      Τέλος, έχω δύο κραγιόν. Το ένα σχεδόν τελείωσε κι είναι το berry glitz από Avon. Το έχω λατρέψει, ήταν υπέροχο ροζ χρώμα με λάμψεις. Δεν νομίζω να υπάρχει ακόμη, οπότε δεν σας κουράζω άλλο. Επίσης, έχω χρησιμοποιήσει το μισό, αλλά δυστυχώς έχει αλλοιωθεί το άρωμα του και το πετάω, το wine red από Κορρέ. Έχει καταπληκτική διάρκεια, είναι ενυδατικό με βελούδινη υφή, αλλά νομίζω ότι η ποσότητα τους είναι μικρότερη από τα κλασσικά κραγιόν κι η τιμή τους είναι υψηλή.


      Λίγα προϊόντα τελείωσα ε;;; Εσείς τελειώσατε περισσότερα ή λιγότερα πράγματα από εμένα;;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;;; Περιμένω τα σχόλια σας. Καλή εβδομάδα σας εύχομαι!!

                                                                    Φιλιά πολλά,
                                                                                   Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers