Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

The Blush Tag...

     Λίγες ημέρες πριν είδα στο youtube ένα βίντεο της Vintageortacky, που έκανε το tag των ρουζ. Μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον, κι επειδή οι περισσότερες αγαπάνε τα ρουζ περισσότερο από τα υπόλοιπα προϊόντα μακιγιάζ, αποφάσισα να το κάνω.


    1. Καλύτερη συσκευασία...

   Δεν θα μπορούσα να πω άλλη από της εταιρίας The Balm. Έχουν υπέροχες συσκευασίες, αρκετά λεπτές, με μεγάλο καθρέφτη και πολύ γερές.



    2. Ομορφότερο χρώμα...

   Δεν σκέφτηκα καθόλου ποιο ρουζ θα βάλω σε αυτή την κατηγορία. Είναι το ρουζ Coral από Sleek. Το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ, ειδικά τα καλοκαίρια το χρησιμοποιούσα καθημερινά.


    3. Καλύτερη απόδοση...

   Δυσκολεύτηκα να επιλέξω ποιο ρουζ να βάλω σε αυτή την απάντηση, έχω πολλά ρουζ με έντονη απόδοση, αλλά δεν ήθελα να δείχνω προϊόντα μίας εταιρίας. Τελικά κατέληξα ότι τα baked blushes της Milani είναι από τα αγαπημένα μου με έντονη απόδοση. 03berry amore & 08 corallina


    4. Καθημερινό ρουζ...

   Συνήθως, δεν επιλέγω το ίδιο ρουζ για καθημερινή χρήση, σίγουρα παίζει ρόλο η διάθεση μου και το υπόλοιπο μακιγιάζ του προσώπου μου, όμως αυτό που επιλέγω συνήθως για ένα πιο ελαφρύ μακιγιάζ, είναι το Mosaic Powder Rosey από Nyx.


     5. Party ρουζ... 

   Δεν νομίζω ότι η άποψη μου αλλάζει από την προηγούμενη μου απάντηση, αλλά επειδή το απέκτησα πρόσφατα, επειδή έχει ένα ιδιαίτερο χρώμα περλέ, νομίζω ότι είναι το κατάλληλο για party. Μιλάω για το pearl blush 03 της Seventeen.


     6. Μετανιωμένη αγορά...

   Σε ρουζ δεν έχω κάνει πολλές αγορές που να έχω μετανιώσει, όμως υπάρχει μία που κυριολεκτικά με απογοήτευσε. Είναι το  Bio so fresh mineral rouge powder cashmere brown 3 από Lavera. Ενώ είναι ένα γλυκό χρώμα, δεν απλώνεται ομοιόμορφα, κάνει έντονα μπαλώματα, κι αλλού είναι έντονο κι αλλού αχνό. Στην αρχή σκέφτηκα ότι φταίει το foundation ή η BB cream που χρησιμοποίησα, όμως ότι και να έβαζα πάντα είχε την ίδια κατάληξη. Κρίμα!


     7. Λιγότερο χρησιμοποιημένο...
   12. Λιγότερο πρακτικό...

    Έχω πολλά ρουζ που δεν προλαβαίνω να χρησιμοποιώ, είτε επειδή κολλάω με κάποια, είτε επειδή βιάζομαι και επιλέγω όποιο πιάσω πρώτο. Άνοιξα όμως το συρτάρι μου και είδα ότι το λιγότερο χρησιμοποιημένο ρουζ είναι από MMM το shimmer stack, illuminating powder Pink Best. Ενώ το χρώμα του είναι όμορφο, θεωρώ ότι έχει τεράστια συσκευασία και δεν με βολεύει να το έχω εκτός συρταριού για περισσότερη χρήση. Δεν είναι εύκολο να το πιάνω όταν βιάζομαι ή να το έχω στο νεσεσέρ μου στην τσάντα μου. Γενικά πιστεύω ότι δεν είναι πρακτική η συσκευασία του.


    8. Περισσότερο χρησιμοποιημένο 

   Το περισσότερο χρησιμοποιημένο ρουζ δεν είναι ένα, αλλά δύο. Το ένα είναι το Self discovery blush της Avon. Είναι από τα πιο διακριτικά ρουζ που υπάρχουν, αλλά ταυτόχρονα δίνει φυσική λάμψη στα μάγουλα. Το άλλο είναι το Mallow Rose από benecos. Είναι το ωραιότερο dusty ροζ/μοβ χρώμα που έχω δει μέχρι τώρα. Αυτό το χρώμα ταιριάζει στην επιδερμίδα τέλεια, είναι ματ και είναι vegan εταιρία.


     9. Αγαπημένη εταιρία...

    Δεν νομίζω ότι έχω αγαπημένη εταιρία για ρουζ. Θεωρώ ότι δεν παίζει ρόλο η εταιρία, αλλά το προϊόν πόσο καλό είναι.

   10. Το καλύτερο ρουζ που ανακάλυψες αυτή την χρονιά... 

    Το καλύτερο ρουζ δεν είναι ένα, αλλά μιας εταιρίας, μιλάω για τα Zea May ρουζ του Κορρέ. Έχουν τρομερή διάρκεια, έντονη απόδοση, υπέροχα χρώματα και τεράστια ποσότητα. 18 Peach, 47 Orange, 15 Natural, 32 Purple brown, 22 Purple.


    11. Περισσότερο πρακτικό...

    Εγώ δεν κοιτάω να είναι ένα ρουζ πρακτικό έχοντας καθρέφτη και πινέλο. Αυτό που εμένα με βολεύει είναι το μέγεθος. Μία μικρή ή λεπτή συσκευασία είναι βολική τόσο για ταξίδια όσο και για το νεσεσέρ στην τσάντα μας. Γι' αυτό λοιπόν πρακτικό είναι το all in one cheeck color shade 05 bubblegum.


    13. Πιο ακριβό...

    Τα πιο ακριβά ρουζ της συλλογής μου είναι από Mac. Έχουν υπέροχα χρώματα, τέλεια απόδοση και μακρά διάρκεια. Στη συλλογή μου έχω τρεις αποχρώσεις, blushbaby, fleur power, mocha.


     14. Πιο οικονομικά...

   Το οικονομικότερο ρουζ που έχω είναι από lovely το mix blusher 4. Έχει καλή απόδοση, μέτρια διάρκεια, η συσκευασία του είναι μεγαλούτσικη συγκριτικά με το περιεχόμενο του, αλλά για την τιμή του αξίζει.


    Αυτό ήταν το tag. Θα κάνω με τη σειρά μου κάποιες blogger tag, κ ζητάω συγνώμη εάν ξέχασα να αναφέρω κάποια, αλλά εννοείται ότι μπορείτε να κάνετε το tag και χωρίς να σας έχω επιλέξει.
Marylooo
Women's stuff
Tzotzo's World
Mynonboring World
mycolorsecrets
Stacey's beauty life
Stroumfita Smurf
MariasbeautifulWorld
Mikela's beautyblog
Martina Kappa
Hara make'up
Histoires de roses
Anna's diary


                                                                Φιλιά πολλά,
                                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers