Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Empties | January 2016

      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!! Ακόμη ένα empties post έφτασε για να σας δείξω τα προϊόντα που τελείωσα και να σας πω την γνώμη μου γι' αυτά. Αυτό το μήνα έχω πολλά προϊόντα μακιγιάζ, αλλά θα τα αφήσω για το τέλος. Θα ξεκινήσω με προϊόντα περιποίησης.


     Πρώτο προϊόν είναι το νεράκι micellaire της Garnier. Εγώ προσωπικά το λάτρεψα. Αφαιρεί το μακιγιάζ, ακόμη και το αδιάβροχο, δεν τσούζει τα μάτια, ούτε ερεθίζει το ευαίσθητο δέρμα. Γενικά δεν θα πω ότι αφαιρεί τα πάντα και δεν χρειάζεται να καθαρίσω το πρόσωπο μου με σαπούνι, αλλά όσα νεράκια έχω δοκιμάσει, όλα αφήνουν υπολείμματα.
     Τελείωσα το υγρό φακών Aqua soft. Καθαρίζει πολύ καλά τους φακούς, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο φακός αμέσως, δεν ερεθίζει τα ευαίσθητα μάτια, και γενικά είναι από τα καλύτερα υγρά που έχω δοκιμάσει.


      Ένα αφρόλουτρο τελείωσε. Είναι το Vanilla toffee Fudge από I Love. Έχει υπέροχο άρωμα, καθαρίζει καλά την επιδερμίδα, δεν κρατάει το άρωμα πέρα από την ώρα του μπάνιου. Κάνει πλούσιο αφρό με λίγη ποσότητα. Αρκετά καλό προϊόν.
      Τελείωσα το body scrub με πορτοκάλι και τζίντζερ της Apivita. Έχει τεράστια ποσότητα, δεν τελειώνει εύκολα. Έχει ψιλούς κόκκους και πηχτούς. Κάνει τέλεια απολέπιση, με λίγη ποσότητα. Το μόνο αρνητικό του είναι η συσκευασία. Είναι πολυτελείας μεν, αλλά πολύ βαριά και γυάλινη. Πιστεύω ότι δεν είναι πρακτική.
      Έφτασε στο τέλος του το απαλό gel καθαρισμού της ευαίσθητης περιοχής. Σας είχα πει παλαιότερα ότι δεν μου άρεσε. Δεν κρατάει την καθαριότητα πολλές ώρες, και γενικά δεν θα το ξαναπροτιμήσω.


      Λάτρεψα το βούτυρο σώματος blossom από aloe plus. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ, οπότε δεν θα πω περισσότερα.
     Άλλη μία κρέμα που τελείωσα είναι η ενυδατική σώματος icing sugar από Intermed. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση στο σώμα, μυρίζει υπέροχα για αρκετή ωρίτσα, αλλά είχε μέσα ψιλοκομμένα glitter. Με απογοήτευσε πολύ! Όχι το προϊόν, αλλά ότι η εταιρία δεν ενημερώνει τον καταναλωτή. Την χρησιμοποιούσα το καλοκαίρι κάποιες φορές το βράδυ, αλλά δεν την ευχαριστήθηκα, γιατί τα glitter έμεναν στο σώμα μέχρι το επόμενο ντους, οπότε την ημέρα ήμουν σαν πυγολαμπίδα.
      Μία κρέμα χεριών από Eubos για επανόρθωση και προστασία. Είναι εκπληκτική. Όσο σκασμένα κι αν ήταν τα χέρια μου, τα θεράπευσε με την πρώτη χρήση. Τα προστάτευσε από το έντονο κρύο, κι ας την χρησιμοποιούσα μόνο μία φορά την ημέρα.


      Άλλη μία κρέμα χεριών που τελείωσε είναι για ενυδάτωση και θρέψη με αλόη και αμυγδαλέλαιο από Ventus. Πόσο καιρό έκανε για να τελειώσει;;; Πάρα πολύ!!! Για να μην σας κουράζω, έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.
      Επόμενο empties προϊόν είναι η κρέμα προσώπου με άγριο τριαντάφυλλο κατά των διχρωμιών και των πανάδων. Είναι η δεύτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ, με την πρώτη είχα δει τεράστια διαφορά με τις πανάδες, με την συγκεκριμένη δεν είδα κάποια διαφορά. Ίσως έχουν αλλάξει την σύσταση, ίσως χρησιμοποιούσα κάποιο serum που σε συνδυασμό είχε αισθητά αποτελέσματα.


      Τελείωσα την κρέμα μαλλιών για τέλειες μπούκλες της Sunsilk. Το χρησιμοποιώ μετά από κάθε λούσιμο σχεδόν. Προσφέρει ομοιόμορφες μπούκλες, που γυαλίζουν και τα μαλλιά μου μυρίζουν όμορφα. Είναι πάμφθηνο και διαρκεί πάρα πολύ καιρό.
      Ένα προϊόν που δυστυχώς δεν τελείωσα, αλλά αλλοιώθηκε η μυρωδιά του, οπότε μάλλον έληξε, είναι το γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ Sensial από Castalia. Εγώ δεν πολυσυμπαθώ το γαλάκτωμα, αλλά σε εμένα αφαιρεί το μεγαλύτερο μέρος του μακιγιάζ. Ούτως ή άλλως, τα micellaire νεράκια δεν αφαιρούν το μακιγιάζ ολοκληρωτικά σε εμένα, οπότε δεν βρίσκω μεγάλες διαφορές. Πάντως, επειδή η υφή που αφήνει το γαλάλτωμα εμένα με αηδιάζει, δεν νομίζω να προτιμήσω ξανά κάτι αντίστοιχο.
      Επόμενο προϊόν είναι η μάσκα restructuring mask από Kyana. Είναι από τις καλύτερες μάσκες μαλλιών. Βοηθούσε κατά μεγάλο βαθμό στο ξέμπλεγμα των μαλλιών μου, δεν πονούσα κατά τη διάρκεια του χτενίσματος όσο μπλεγμένα κι αν ήταν. Τα άφηνε απαλά και καθυστερούσαν να μπλέξουν μετά από κάθε λούσιμο. Εγώ που μόλις κάνω μπάνιο και στεγνώσουν τα μαλλιά μου μπλέκονται κατευθείαν, βρήκα σωτήρια αυτή τη μάσκα.
      Τελείωσα ένα άρωμα τύπου από dust & cream, το euphoria από CK. Στην αρχή μύριζε πανομοιότυπα με το αυθεντικό, αλλά όσο περνούσε ο καιρός δεν έμενε στο σώμα μου αυτό το άρωμα, αλλά κάτι παρεμφερή. Θα τελειώσω αυτά που έχω κι απλά δεν θα επιλέξω άρωμα από το dust & cream ξανά.
      Το αποσμητικό της Garnier έφτασε στο τέλος του. Είναι το invisicalm με 48η προστασία. Μυρίζει όμορφα, έχει μέτρια διάρκεια, σε καμία περίπτωση 48η, ειδικά εάν έχετε γυμναστήριο, κλπ, όπου θα ιδρώσετε. Αμέσως θα βγει η μυρωδιά του ιδρώτα και θα είναι αντιαισθητικό. Ενώ για το πρωί που πάω στην δουλειά ή το βράδυ που θα βγω και δεν θα ιδρώσω, είναι πραγματικά καλό.
   

      Ακόμη μία μάσκα μαλλιών που τελείωσα είναι από Orzene για ενυδάτωση και αναδόμηση για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Απλά τη λάτρεψα! Έχει υπέροχο άρωμα που διαρκεί στα μαλλιά μου μέχρι το επόμενο λούσιμο. Αφήνει τα μαλλιά μου απαλά, λαμπερά και υγιή. Δυστυχώς δεν ξεμπλέκει τα μαλλιά μου, αλλά είμαι ευχαριστημένη και θα την πάρω ξανά.
      Τελείωσα το διφασικό spray από Avon, το treatment oils. Το χρησιμοποιούσα για ενυδάτωση των μαλλιών μου μετά το λούσιμο. Πρόσφερε λάμψη, νόμιζα ότι πρόσφερε ενυδάτωση, αλλά δεν έκανε κάτι από μόνο του, οι μάσκες δρούσαν κι όταν τελείωσαν τα μαλλιά μου δεν φαινόντουσαν ενυδατωμένα, αντίθετα ήταν σαν αφυδατωμένα.


      Πριν περάσω στα προϊόντα μακιγιάζ, θα σας δείξω κάποια δείγματα που τελείωσα. Η κρέμα ματιών Re-nutriv της Estee Lauder που λάτρεψα. Έδινε υπέροχη ενυδάτωση στα μάτια, έστρωνε το concealer σαν σε λεία επιφάνεια, υπέροχο, αλλά η τιμή του είναι πολύ υψηλή που δεν δίναμε να το ξαναπάρω.
      Χρησιμοποίησα την κρέμα ημέρας pigmentlar με spf 30 από La roche-posay. Μου άρεσε πάρα πολύ. Άφηνε ματ την επιδερμίδα, απορροφούνταν σε δευτερόλεπτα και δεν είδα να εμφανίζεται κάποιο σπυράκι όσο την χρησιμοποιούσα.
      Από Avene τελείωσα το clearance expert. Μου άρεσε επίσης πολύ. Δεν ήταν τόσο ματ, αλλά δεν άφηνε έξτρα λιπαρότητα, αντίθετα, σε λίγα λεπτά είχε απορροφηθεί από το δέρμα, και είδα ότι κρατούσε το δέρμα μου καθαρό, χωρίς κοκκινίλες και σημάδια.
      Ένα δειγματάκι για βαθύ καθαρισμό από caudalie. Έχει πυκνούς πολύ πολύ ψιλούς κόκκους που κάνουν αρκετά καλό καθαρισμό σε βάθος, χωρίς να λιώνουν οι κόκκοι. Όσο τους τρίβετε, τόσο πιο βαθιά απολέπιση γίνεται!
       Το δειγματάκι ac-norm της Frezyderm δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω περισσότερο και δυστυχώς δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Μακάρι να μου δοθούν κι άλλα δείγματα της συγκεκριμένης για να την δοκιμάσω περισσότερο.
       Τέλος, η κρέμα προσώπου illumilift από beatific. Αρκετά καλή κρέμα, αλλά δεν νομίζω να την αναζητήσω στο μέλλον.


       Τελείωσα τα υγρά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ από pom pon. Τα χρησιμοποιούσα για να διορθώσω λεπτομέρειες στο μακιγιάζ μου ή για να καθαρίσω τα χέρια μου. Είναι αρκετά βρεγμένα, κάνουν καλό καθαρισμό, και τα βρίσκουμε συχνά σε προσφορά 1+1.
       Πετάω το lip balm eos. Δεν μου άρεσε καθόλου. Με κάθε χρήση βγάζουν πετσάκια τα χείλη μου και δεν προσφέρει ενυδάτωση. άχρηστο προϊόν κατά τη γνώμη μου!!
       Έφτασε στο τέλος του το super shock μάυρο μολύβι της Avon. Είναι το πιο μαλακό μολύβι που υπάρχει, γράφει πολύ έντονα, είναι σταθερό, αλλά κάποιες φορές που θα δακρύσουμε και το μολύβι το έχουμε βάλει στην εσωτερική υγρή γραμμή του ματιού, θα τρέξει και θα κάνει extra γραμμή eyeliner. Μόνο σε αυτή την περίπτωση δεν είναι σταθερό. Εγώ αγαπώ την συγκεκριμένη σειρά.


       Τελείωσα το all matt plus foundation από Catrice. Είναι ένα αρκετά καλό foundation, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι ματ, ημιμάτ θα έλεγα. Εμφάνιζα λιπαρότητα στην περιοχή της μύτης μέσα σε τρεις με τέσσερις ώρες, αλλά με μία καλή πούδρα ήμουν εντάξει.
       Το αγαπημένο μου μολύβι χειλιών για το τελευταίο διάστημα έφτασε στο τέλος του. Μιλάω για το glimmerstick lipstick simply spice από Avon. Δεν έχει την τεραστιότερη διάρκεια, αλλά κρατάει το κραγιόν σταθερό λίγο περισσότερο. Τα βρίσκετε με 3€ σε προσφορά, είναι μηχανικά, έχουν αρκετή ποσότητα, κι αργούν να τελειώσουν,οπότε αξίζουν.


      Σχεδόν τελείωσα το liquid lipstick από aden στο No 05. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ.
      Χρησιμοποίησα αρκετά το lipgloss almond kiss από Lavera. Δεν τελείωσε, αλλά άρχισε να αλλάζει η μυρωδιά του, οπότε το αποχωρίστηκα. Έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ.
       Η μυρωδιά του x-treme shine lip cream της Nyx ήταν ανυπόφορη πλέον, οπότε το πετάω. Η απόχρωση του είναι 06 pinky nude. Γενικά δεν με ξετρέλανε σαν προϊόν, θεωρώ ότι είναι αρκετά βαρύ, όμως εγώ χρησιμοποιούσα ελάχιστη ποσότητα και το αποτέλεσμα ήταν πιο ελαφρύ κι όχι τόσο παχύ και glossy.
       Τελείωσα την βάση ματιών put a lid on it από The balm. Δεν έκανε κάτι το συνταρακτικό, οπότε δεν θα έδινα 20€ που κοστίζει σχεδόν για να την αγοράσω. Το χρώμα της ήταν ημιδιάφανο, οπότε δεν κάλυπτε τίποτα, μόλις στέγνωνε ένιωθα ότι κολλούσε, γενικά δεν μου άρεσε.
       Επιτέλους τελείωσα το primer προσώπου the porefessional από benefit. Αρκετά καλό, κάνει βελούδινη την επιδερμίδα, λειαίνει τους πόρους, αλλά εγώ προσωπικά δεν είδα μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ μου.
       Τελείωσε πάρα πάρα πολύ γρήγορα το photo finish concealer από Catrice. Έχω την απόχρωση 010 sand beige. Προσφέρει φωτεινότητα, είναι ελαφρύ, αλλά κάποιες φορές εκεί που το έβαζα εκεί έμενε. Ίσως έφταιγε η κρέμα ματιών που χρησιμοποιούσα, γιατί δεν μου το έκανε πάντα, αλλά εκτός αυτού, τελείωσε σε λιγότερο από μήνα χρήση. Κι όταν λέω χρήση, συνήθως ήταν ένα μακιγιάζ την ημέρα κι όχι μεγάλη ποσότητα. Νομίζω ότι τελείωσε πολύ γρήγορα και σίγουρα δεν θα το πάρω ξανά.
       Για το τέλος, άφησα την lash sensational μάσκαρα της Maybelline. Σας έχω πει πολλές φορές πόσο την αγαπώ, την χρησιμοποιούσα non stop από τότε που την αγόρασα, και μάλιστα, τις επόμενες ημέρες θα έρθει αναλυτικό review.


       Αυτά είχα να σας πω. Πείτε μου τη δική σας γνώμη για τα προϊόντα, εάν τα έχετε τελειώσει κι εάν τα αγοράζατε ξανά. Εύχομαι να περνάτε όμορφα!!! Φιλιά πολλά!

                                                                   Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers