Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Rasberry Twist Lipstick - Korres



    Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν κάνει μεγάλο ντόρο τα κραγιόν σε μορφή μολυβιού. Όλες μας καταλάβαμε πόσο βολικά είναι , τόσο για ένα πολύ γρήγορο μακιγιάζ, όσο για να τα έχουμε στην τσάντα μας και να ανανεώνουμε τα χείλη μας γρήγορα, ακόμη και χωρίς καθρεφτάκι. Πλέον όλες οι εταιρίες έχουν αντίστοιχα κραγιόν, και σχεδόν όλες έχουμε κάποιο στη συλλογή μας. Σήμερα ήρθε η σειρά μου να σας μιλήσω για τα δικά μου.

    Όπως είδατε από τον τίτλο, θα σας μιλήσω για τα Rasberry Twist lipsticks από τον Κορρέ. Έχω τέσσερις αποχρώσεις, η μία μάλιστα την είδατε πρόσφατα φορεμένη κι έκανε πάταγο, εδώ. Οι αποχρώσεις που έχω είναι Elegance, Dramatic, Passion και Desire.


   Πως γράφουν στα χείλη θα δείτε παρακάτω. Η αλήθεια είναι ότι τα έχω στη συλλογή μου πάνω από έξι μήνες, αλλά δεν τα είχα σε μεγάλη υπόληψη. Αυτό που χρησιμοποιούσα περισσότερο ήταν το Dramatic, αλλά λόγω χρώματος δεν φαινόταν η διάρκεια του στα χείλη. Οπότε θεωρούσα ότι είναι για να τα φοράω όταν βγαίνω για ψώνια ή δουλειές.

   Μάλιστα, το καλοκαίρι είχα πάει στο φαρμακείο της γειτονιάς μου και ήταν μία κοπελίτσα μέσα, που δούλευε εκεί, κι εγώ ήμουν στο σταντ του Κορρέ, οπότε έρχεται και μου λέει για τα συγκεκριμένα κραγιόν ότι διαρκούν σε εκείνη πολύ. Εγώ την κοροΐδευα επειδή είχα "κακή" εμπειρία με το Dramatic, και σκέφτηκα πόσα ψέματα λένε για να πουλήσουν. Φυσικά έφυγα χωρίς να πάρω κάτι.



    Τον Δεκέμβρη λέω δεν πάει άλλο. Πρέπει επιτέλους να τα δοκιμάσω συστηματικά. Να τα δοκιμάσω ώστε να μπορέσω να κάνω ένα ακριβές και ειλικρινές review. Φυσικά ξεκίνησα να τα φοράω τα πρωινά στην δουλειά μου, χωρίς μολύβι βέβαια για να δω την διάρκεια τους. Δεν έχω λόγια για να σας εκφράσω την έκπληξη που ένιωσα όταν γύρισα το μεσημέρι σπίτι μου και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Το μόνο που θα σας πω είναι ότι από τότε που ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ δεν σταμάτησα καθόλου. Δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλο κραγιόν εκτός αυτά.

    Είναι αρκετά ενυδατικά, αλλά εγώ ταμπονάρω με χαρτομάντηλο την πρώτη στρώση για να φύγει η πολύ γυαλάδα, κι αμέσως μετά περνάω ελάχιστη ποσότητα για λιγότερη λάμψη. Βέβαια, κάποιες φορές απλά ταμπονάρω τα χείλη μου και δεν βάζω έξτρα στρώση. Η διάρκεια τους είναι τεράστια. Σε εμένα κρατάνε 7 ώρες, πίνω τον καφέ μου και τσιμπάω κάτι στην δουλειά. Κι έχει τύχει να βγω βράδυ να πάω για φαγητό, και να φύγει μόνο από το κέντρο των χειλιών μόνο.



    Δεν έχω άλλα λόγια να σας πω πόσο υπέροχα είναι. Είναι ενυδατικά, έχουν έντονο χρώμα, έχουν μεγάλη διάρκεια, είναι εύχρηστα, είναι οικονομικά και έχουν αρκετή ποσότητα προϊόντος. Τι άλλο να θέλει κάποια;;;

    Νομίζω δεν έχω κάτι άλλο να σας πω. Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Μην κάνετε το λάθος που έκανα εγώ και δεν τα δοκίμαζα. Πείτε μου την γνώμη σας, ποιες αποχρώσεις έχετε ή ποιες θέλετε να αποκτήσετε. Σας φιλώ κι εύχομαι να περνάτε όμορφα!!


                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers