Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Non favourites of January 2016

      Μία ημέρα πριν χαιρετήσουμε τον Ιανουάριο επέστρεψα για να σας δείξω τα προϊόντα που με απογοήτευσαν. Είναι αρκετά, οπότε ας ξεκινήσουμε!


      Θα ξεκινήσω με δύο προϊόντα μίας λατρεμένης εταιρίας, την Intermed. Τα προϊόντα που με απογοήτευσαν είναι ένα scrub σώματος και μία κρέμα σώματος με άρωμα icing sugar. Το άρωμα είναι ιδιαίτερο, που δεν μου πολυάρεσε στο αφρόλουτρο, αλλά το άρωμα που μένει στο σώμα μου αρέσει. Καταρχήν το scrub έχει πολύ πολύ ψιλούς κόκκους, δεν είναι πηχτοί, με αποτέλεσμα να κάνει πολύ ελαφριά απολέπιση. Εμένα προσωπικά με απογοήτευσε αυτό. Θα μου πείτε γούστα είναι αυτά. Έπειτα, η κρέμα σώματος, ενυδατώνει υπέροχα το δέρμα, αφήνει όμορφο άρωμα στο σώμα για αρκετή ώρα, όμως έχει ψιλοκομμένα στρας. Πραγματικά γυαλίζει όλο μου το σώμα έτσι και πέσει φως ή ήλιος επάνω μου, και δεν φεύγουν μέχρι το επόμενο ντους. Το πρόβλημα μου με αυτά τα δύο προϊόντα δεν είναι αυτά καθέ αυτά, αλλά η εταιρία που δεν τα κατηγοριοποιεί ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει τι αγοράζει. πχ. το scrub θα μπορούσε να γράφει στη συσκευασία για ήπιο καθαρισμό, ώστε εγώ που θα το δω να μην το αγοράσω εφόσον δεν μου αρέσουν, και κάτι αντίστοιχο για την κρέμα. Το θεωρώ απαράδεκτο.



      Θα συνεχίσω με το αντηλιακό anti-ageing sun milk από Lavera. Πιστεύω ότι η φωτογραφία λέει πολλά, αλλά μπορείτε να δείτε την ολοκληρωμένη μου άποψη εδώ.


      Εάν είδατε τα αγαπημένα Ιανουαρίου εδώ, σας είπα ότι δύο κρέμες ματιών μου προκάλεσαν ερεθισμό στην περιοχή γύρω από τα μάτια. Την αρχή γι' αυτή την ταλαιπωρία την έκανε η Vitamin E eyes cube από The Body shop. Είναι σε μορφή stick, έχει μικροσκοπικά glitter, και το χρησιμοποιούσα πρωί και βράδυ ως κρέμα. Μέσα σε τέσσερις ημέρες χρήσεις, πέταξα κοκκινίλα με τσούξιμο. Αφού χρησιμοποίησα την Αnew Vitale της Avon και συνήλθε το δέρμα μου, χρησιμοποίησα το δείγμα της Beatific, την extreme αντιρυτιδική κρέμα ματιών. Προκάλεσε μικρότερο ερεθισμό, σαν να αφυδάτωσε το δέρμα μου. Δεν ξέρω τι έκανε ακριβώς, αλλά επειδή εγώ έχω πολύ ξηρό δέρμα γύρω από τα μάτια, θέλω κρέμες που να δίνουν πλούσια ενυδάτωση. Αυτές οι κρέμες λοιπόν δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το χειρότερο.


      Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για την intelligent mascara από Aden. Βασικά για να μην σας κουράζω, πατήστε εδώ για να δείτε τους λόγους της απογοήτευσης μου αναλυτικότερα.
      Τέλος, ένα προϊόν που έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια από όλο τον κόσμο του youtube, του blogger όχι τόσο, είναι το make me brow της essence. Είναι μία μάσκαρα για τα φρύδια με λεπτό βουρτσάκι, άκρως βολικό για όλων των τύπων φρυδιών. Επίσης, βγάζει αρκετό χρώμα, ώστε να βάψει μόνο του τις βλεφαρίδες χωρίς τη χρήση κάποιας σκιάς ή μολυβιού. Το αρνητικό του για εμένα είναι ότι δεν είναι καθόλου σταθερό. Δεν κρατάει τα φρύδια στην θέση τους, τουλάχιστον τα δικά μου που είναι χοντρά και μακριά, όποτε χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν πάντα θα πετάνε και δεν θα μένουν καλοσχηματισμένα. Όχι, για εμένα όσο κι αν κοστίζει δεν αξίζει.


     Πείτε μου εσείς τη γνώμη σας για τα προϊόντα, όσα έχετε δοκιμάσει και την εμπειρία σας. Φυσικά θέλω να μάθω εάν εσείς συμφωνείτε με το να αναγράφονται περισσότερες πληροφορίες επάνω στις συσκευασίες κι εάν σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο με εμένα.

     Ελπίζω να μην σας κούρασα!! Καλά να περάσετε και με το καλό να υποδεχθείτε τον νέο μήνα!!! Σας φιλώ!!

                                                               Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers