Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Anniversary Giveaway

       Πέρασε ένας ακόμη χρόνος παρέα και είμαι εδώ για να σας ευχαριστήσω με ένα δώρο. Η αλήθεια είναι ότι πέρασε πολύ γρήγορα κι αυτός ο χρόνος, όμως ελπίζω να σας κράτησα όμορφη παρέα. Δυστυχώς δεν μπορώ να δωρίσω ένα μικρό δωράκι σε κάθε έναν από εσάς, όμως προσπαθώ να κάνω συχνά διαγωνισμούς για να κερδίσουν περισσότεροι.


     Πριν περάσουμε όμως στο δώρο του διαγωνισμού, θα ήθελα να παρακαλέσω όσους από εσάς δεν θέλετε να ακολουθήσετε τους όρους του διαγωνισμού να μην μπείτε στην διαδικασία να λάβετε μέρος. Μπορείτε να δείτε εδώ τους λόγους.

     Επίσης, να επισημάνω ότι τα δώρα τα αγόρασα με δικά μου χρήματα, εκτός από ένα που μου εστάλη δώρο σε μία παραγγελία μου. Μία από εσάς λοιπόν θα κερδίσει: benetint από Benefit,
E385B Don't Steal My Thunder από Wet & Wild, Super Regenerating Serum από Sephora, Cindy - Lou Manizer από The Balm, lip balm soft bronze από Lavera, Lipstain 01 Always Red από Sephora, Smoky Extravagant mascara από Make up Forever.

    Οι όροι για να λάβετε μέρος είναι:
- να γίνετε μέλη στο blog μου,
- να κάνετε like στην σελίδα μου στο facebook εδώ,
- να κάνετε κοινοποίηση της φωτογραφίας στο facebook εδώ,
- να αφήσετε ένα σχόλιο με το όνομα σας στο google friend και το όνομα σας στο facebook, μόνο με λατινικούς χαρακτήρες .

a Rafflecopter giveaway
 
   Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει από τις 19/01 - 09/02. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους! Θερμή παράκληση να ακολουθήσετε πιστά όλα τα βήματα, όχι για εμένα τόσο όσο για να μπείτε στην κλήρωση.

                                                             Φιλιά πολλά,
                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers