Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

15+1 Αγαπημένα του 2015

      Καλή χρονιά!!!! Υγεία, αγάπη, ελπίδα και όνειρα εύχομαι για το 2016. Ελπίζω όλοι να περάσατε όμορφα, ο νέος χρόνος να σας βρήκε με χαρά κι εύχομαι ότι καλύτερο για όλο το έτος.


      Σήμερα είναι η πρώτη ανάρτηση του 2016. Δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από τα 15 αγαπημένα του έτους που έφυγε, όμως επειδή η λίστα μου ήταν μεγαλύτερη και δεν μου ήταν εύκολο να επιλέξω 15 προϊόντα, κατέληξα σε 15+1, όπου είναι προϊόντα που χρησιμοποίησα για πρώτη φορά το 2015, τα χρησιμοποιούσα όλο τον χρόνο, και μάλιστα κάποια που μου τελείωναν τα αγόραζα ξανά. Ας τα δούμε λοιπόν.

     Θα ξεκινήσω με προϊόντα μαλλιών. Δεν αγάπησα απλά, λάτρεψα το σαμπουάν κατά της πιτυρίδας και της ξηροδερμίας από τον Κορρέ. Το έχω πάρει τουλάχιστον 2 φορές σε προσφορά 1+1. Κάνει απίστευτη δουλειά με την φαγούρα, τα λευκά σημάδια, και την καθαριότητα. Δεν κάνει πλούσιο αφρό στο πρώτο χέρι, όμως στο δεύτερο ο αφρός είναι υπέρ αρκετός. Αφήνει τα μαλλιά μου απαλά με φυσικό όγκο, που δύσκολα βρίσκω εγώ κάποιο σαμπουάν που να προσφέρει όλα αυτά μαζί. Απλά λατρεμένο!


     Αυτό το χρόνο δοκίμασα και τις τρεις κρέμες μαλλιών από Sunsilk, όμως ξεχώρισα την πράσινη συσκευασία για τέλειες μπούκλες. Την έχω αγοράσει δύο φορές ήδη. Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα, με αποτέλεσμα η συσκευασία να μην τελειώνει γρήγορα. Η κρέμα κάνει τις μπούκλες μου ομοιόμορφες, ελαστικές, χωρίς να τις βαραίνει.


     Θα περάσω αμέσως στην ενυδάτωση του προσώπου μου. Θα ήταν αδύνατον να μην δείξω στα αγαπημένα του χρόνου την επανορθωτική μάσκα ύπνου του Κορρέ με άγριο τριαντάφυλλο. Χρησιμοποίησα τουλάχιστον τρεις συσκευασίες, την έβαζα κάθε μήνα στα αγαπημένα μου, κι απλά σας είχα κουράσει. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ για να δείτε τους λόγους που την αγαπώ.


     Για τα μάτια ξεχώρισα μία κρέμα που δοκίμασα τον τελευταίο μήνα περίπου. Είναι η Re-Nutriv ultimate lift age-correcting eye cream από Estee Lauder. Ενώ η δράση της δεν είναι για την ηλικία μου, εγώ την αγάπησα για το αποτέλεσμα που είχε στην περιοχή κάτω από τα μάτια. Άφηνε την περιοχή full ενυδατωμένη, άφηνε το δέρμα μου απαλό, νεανικό, ελαστικό και φωτεινό. Το concealer έστρωνε υπέροχα μετά, δεν έμπαινε σε λεπτές γραμμές, ούτε έσπαγε. Υπέροχη. Την αναζήτησα σε full size, αλλά δυστυχώς η τιμή της είναι υπερβολικά υψηλή που δεν μπορώ να την αγοράσω.


    Πριν όμως από την ενυδάτωση του προσώπου μας, πρέπει να καθαρίζουμε το δέρμα μας με κάποιο ντεμακιγιάζ ή με ένα σαπούνι. Εγώ συνήθως κάνω και τα δύο. Το micellaire νεράκι ντεμακιγιάζ που ξεχώρισα αυτό το χρόνο, είναι της Garnier. Εγώ το βρίσκω καλύτερο απ'όλα, ακόμη κι από το Bioderma. Δεν ερεθίζει τα μάτια, αφαιρεί όλα τα προϊόντα, είναι άοσμο και είναι οικονομικό.
    Φυσικά για το πλύσιμο του προσώπου μου ξεχώρισα το Daily Cleanser από Youth Lab.  Είναι η δεύτερη συσκευασία που πήρα, κι εδώ μπορείς να μάθεις τους λόγους που το ξεχώρισα.


     Πριν περάσω στα προϊόντα μακιγιάζ, θα σας δείξω δύο αρώματα που χρησιμοποίησα περισσότερο από όλη μου τη συλλογή. Μιλάω για του Κορρέ το eau de parfum I από την χρυσή συσκευασία, την γυναικεία. Δεν μπορώ να περιγράψω το άρωμα του, όμως είναι αισθησιακό και φίνο.
     Το δεύτερο που χρησιμοποιούσα από την άνοιξη σχεδόν κι όλο το καλοκαίρι, είναι το Gingembre Rouge από Roger & Gallet. Είναι γλυκό άρωμα, αρκετά ακριβό για προϊόν φαρμακείου, όπως και του Κορρέ άλλωστε, αλλά μόλις μου τελειώσουν θα τα αγοράσω ξανά. Εάν δεν τα μυρίσετε, ότι και να σας πω είναι λίγο.


     Και τώρα, ήρθε η ώρα για το μακιγιάζ. Οι μάσκαρα που ξεχώρισα είναι δύο, και οι δύο με πλαστικό βουρτσάκι, όμως η τιμή είναι τελείως διαφορετική. Η Lash Sensational της Maybelline είναι πολύ οικονομική μπροστά στην They' re Real της Benefit. Και οι δύο δίνουν όγκο, πολύ καλό διαχωρισμό, αλλά με την σωστή τοποθέτηση δίνουν κι απίστευτο μήκος που διαρκεί.


     Φυσικά το bronzer που χρησιμοποίησα περισσότερο, το έπαιρνα μαζί μου σε ταξίδια και γενικά είναι η πρώτη μου επιλογή είναι το Bahama mama από The Balm.  Δίνει φυσικές σκιές στην επιδερμίδα, αναμιγνύεται υπέροχα, και κόβει ότι δεν θέλεις να φαίνεται πολύ φυσικά.
     Το ρουζ που χρησιμοποιούσα όλο το χρόνο, παρόλο που στην αρχή δεν μου άρεσε, είναι το self discovery από Avon. Προσφέρει φυσικό λαμπερό τελείωμα, με πολύ ελάχιστο χρώμα, δίνοντας ναι μεν το no make-up στυλ, αλλά και το δροσερό νεανικό δερματάκι.
      Για τα φρύδια αγάπησα το eyebrow gel 042 dark brown από Sleek. Έχει λεπτό βουρτσάκι, το χρώμα του είναι τόσο σκούρο όσο χρειάζομαι για να φανεί φυσικό το αποτέλεσμα, κι είναι από τα λίγα προϊόντα σε μορφή μάσκαρας που βάφουν τα φρύδια 100%, τα κρατάει σταθερά στην θέση τους όλη μέρα, είναι αδιάβροχο και φυσικά οικονομικό.
      Τελευταίο αγαπημένο του 2015 είναι ένα κραγιόν. Συγκεκριμένα, είναι το 28 Plum Nude από Clinique. Δεν έχει έντονη απόδοση, είναι ενυδατικό με χρώμα, όμως εγώ το χρησιμοποιούσα για ombre χείλη από όταν το αγόρασα. Διάρκεια δεν έχει εάν φάτε, όμως έχει spf, κατάλληλο για καλοκαίρι δηλαδή.

     
      Για το τέλος άφησα τις δύο CC Cream που χρησιμοποίησα περισσότερο. Φυσικά η μία δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την CC Cream της Youth Lab. Μπορείτε να δείτε εδώ τους λόγους που την λατρεύω και πόσο καλυπτική είναι.
     Ενώ η δεύτερη είναι η CC Cream από Bourjois η 123 Perfect. Γίνεται ένα με το δέρμα, δεν καλύπτει τόσο καλά όσο της Youth Lab, προσφέρει περισσότερο φυσικό τελείωμα που διαρκεί. Δεν είναι ματ, όμως με μία πουδρίτσα είναι τέλεια.


      Εδώ έφτασε στο τέλος της η πρώτη ανάρτηση του 2016. Ανυπομονώ να δω τα δικά σας αγαπημένα για τον προηγούμενο χρόνο, και φυσικά να μου πείτε εάν έχουμε κοινά αγαπημένα. Εύχομαι ο νέος χρόνος να σας δώσει ότι πραγματικά επιθυμείτε, υγεία κι ευτυχία. Καλή χρονιά, Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers