Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Fail products #1

      Αρκετό καιρό πριν, σας είχα ενημερώσει ότι θα σας έδειχνα κάποια προϊόντα που με απογοήτευσαν και ήθελα να δώσω. Όμως λόγω κάποιων άλλων post το άφησα στην άκρη. Τα περισσότερα από αυτά τα προϊόντα δεν τα έχω πια, είχα κάνει ένα αρκετά μεγάλο ξεκαθάρισμα τότε και τα είχα δώσει, αλλά έκανα ένα μικρό ξεκαθάρισμα πρόσφατα και είπα να σας δείξω όσα προϊόντα με απογοήτευσαν ή δεν ταίριαξαν στον δικό μου τύπο επιδερμίδας. Σίγουρα δεν είναι μόνο αυτά τα προϊόντα που θα δώσω, αλλά τα υπόλοιπα απλά δεν τα χρησιμοποιώ τόσο όσο κάποια άλλα και θέλω να τα δώσω σε κάποιες φίλες μου που θα τα ευχαριστηθούν.


       Τα πρώτα προϊόντα που με απογοήτευσαν είναι της Essence. Τα περισσότερα προϊόντα που είχα αγοράσει, δεν καθόντουσαν καλά σε εμένα, εκτός τα lipliners που λατρεύω, σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ, και τα ρουζ silky touch που με βόλεψαν αρκετά, σας έχω μιλήσει εδώ. Οι σκιές της, από τις σειρές metal glam και η απλή σειρά, ενώ έχουν υπερβολικά έντονη απόδοση, μετά από κάποιες ώρες μαζεύουν στην αναδίπλωση του βλεφάρου. Ακόμη και βάση σκιάς εάν βάλω, κάποιες φορές που θα βάλω άλλη σκιά ως βάση, οι συγκεκριμένες συνεχίζουν να μαζεύουν. Αυτή τη στιγμή δεν έχω να σας δείξω κάποιες, γιατί τις έχω δώσει, αλλά σίγουρα τις έχετε δει σε όλες σχεδόν τις bloggers και youtubers. Επειδή όλες λένε τα καλύτερα, μάλλον επειδή έχω κόγχη και κινητό βλέφαρο που ακουμπάνε σαν ένα, θεωρώ ότι δεν έκατσαν μόνο σε εμένα. Όμως, τα προϊόντα της σειράς beach cruises με απογοήτευσαν, διότι στα ζυγωματικά μου δεν είχαν διάρκεια. Κρατούσαν 1-2 ώρες και μετά εξαφανιζόταν το ρουζ. Σαν να μην είχα βάλει ποτέ. Το bronzer δε της σειράς, δεν το βρήκα καθόλου εύχρηστο, επειδή γύρω γύρω είναι το σκούρο χρώμα, ενώ μες στη μέση είναι το πιο ανοιχτό με shimmer. Δεν μπορούσα να κάνω contouring, ενώ σαν bronzer ήταν πάρα πολύ ανοιχτόχρωμο. Εμένα δεν με βόλεψε, ίσως κάποια άλλη να το βρει πολύ καλό. Η σειρά kalinka δεν μου άρεσε καθόλου. Το ρουζ που έκανε πάταγο, σε εμένα δεν κρατούσε περισσότερο από μισή ώρα, ενώ ήθελε αρκετό χτίσιμο για να φανεί το χρώμα του. Η σκιά όμως δεν μου ταίριαξε λόγω χρώματος, δεν φαινόταν στα δικά μου βλέφαρα. Όμως, η καφέ σκιά της ίδιας σειράς που έχω, έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα μόνο εάν τοποθετηθεί με το χέρι, με τα πινέλα έχει αχνή απόδοση. Η διάρκεια της είναι μέτρια, αλλά λάτρεψα το χρώμα της. Προτελευταίο προϊόν είναι το crystal eyeliner όπου στο δοχείο φαίνεται το μοβ χρώμα, ενώ στα μάτια βγαίνει διάφανο χρώμα με μεγάλα glitter. Εγώ το αγόρασα για το χρώμα του, όχι για να το φοράω πάνω από μαύρο eyeliner και να δίνει λάμψη. Η απογοήτευση μου είναι ότι δεν ενημερώνουν τον καταναλωτή για το περιεχόμενο. Δείγμα φυσικά δεν υπήρχε στο σταντ όταν το αγόρασα εγώ. Τελευταίο προϊόν της essence είναι μία χρωματιστή μάσκαρα σε τρικουάζ απόχρωση, η colour flash. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ , οπότε μπορείτε να δείτε τους λόγους απογοήτευσης μου.



        Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα της Rimmel. Το shimmer bronzer και το match perfection blush. Το bronzer κοκκινίζει ενώ η πλευρά με το shimmer είναι πολύ χρυσό. Στα χρώματα μου δεν ταίριαξε καθόλου. Ενώ το ρουζ ήθελε πολύ χτίσιμο από την σκούρα πλευρά, και η διάρκεια του ήταν πολύ μέτρια. Ενώ εάν έκανα μίξη όλων των χρωμάτων έβγαινε ένα διακριτικό ροζ, που στα μάγουλα μου δεν φαινόταν καθόλου. Κι αυτό δεν ταίριαξε στον τόνο της επιδερμίδας μου, πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθούν οι πολύ λευκές επιδερμίδες. Ένα προϊόν απογοήτευσης που έχω πει και σε άλλο post, είναι το shimmer kisses blusher από Mua. Ενώ τα χρώματα όπως φαίνονται είναι υπέροχα, οποιο πινέλο  κι αν χρησιμοποιούσα, δεν άφηναν καθόλου χρώμα στα ζυγωματικά μου. Όσο κι αν το έχτιζα δεν φαινόταν τίποτα. Χρησιμοποίησα την πιο ανοιχτή απόχρωση σαν highlighter, αλλά δεν είχε διάρκεια κι έτσι αποφάσισα να το δώσω σε κάποια άλλη που ίσως το χρησιμοποιήσει. Ακόμη ένα προϊόν για το πρόσωπο που σιχάθηκα κυριολεκτικά, είναι το golden glow illuminating face shimmer από nourish. Δίνει πολύ έντονη χρυσή γυαλάδα όπου τοποθετηθεί, όμως επειδή είναι κρεμώδη προϊόν, πολλές φορές δεν απλωνόταν ομοιόμορφα, ανακάτευε ή μετακινούσε τη βάση, με αποτέλεσμα να πρέπει να ξεβαφτώ και να ξαναβαφτώ.



         Το gloss in love το είχα πάρει από ένα περιοδικό, είναι σε travel size, με γλυκό χρώμα, όμως εκτός ότι έχει πολλά shimmer, έχει κολλώδη υφή. Δεν με ενθουσίασε. Το matte me lipstick από Sleek με απογοήτευσε τελείως. Δεν ξέρω εάν φταίει η απόχρωση, όμως δεν κάθεται καθόλου ομοιόμορφα στα χείλη μου, κάνει σαν μπαλοματάκια. Επίσης στο εσωτερικό μέρος των χειλιών που υγραίνεται περισσότερο, σπάει κι αφήνει κομματάκια, ενώ τα χείλη μου μέσα σε μισή ώρα είναι τελείως ξερά. Κλαίω πραγματικά γι' αυτό το προϊόν. Ακόμη ένα προϊόν από περιοδικό είναι το μολύβι ματιών σε μαύρη απόχρωση από Yves Saint Laurent. Για τόσο ακριβό προϊόν περίμενα ότι θα είναι super, όμως εμένα ήταν λίγο σκληρό, έγραφε μαύρο, όμως έτρεχε αρκετά, ειδικά εάν το έβαζα στην υγρή γραμμή του ματιού, λερωνόμουν πάρα πολύ κάτω από τα μάτια. Αποτυχία. Ένα εργαλείο για μακιγιάζ που με απογοήτευσε είναι το πινέλο για foundation από Barry M.. Θα δείτε στο link εδώ τους λόγους που δεν μου αρέσει, όμως θα προσθέσω ότι πλένεται πάρα πολύ δύσκολα. Με παιδεύει αρκετά στο να καθαρίσω το foundation από το εσωτερικό του με ότι προϊόν χρησιμοποίησα, οπότε σταμάτησα να το χρησιμοποιώ.


          Τρία ακόμη πινέλα που με απογοήτευσα είναι τα: blending eye brush,defining eye brush από elf και το shading eye brush από Cala. Δεν με απογοήτευσαν στην χρήση τους, γιατί σαν σχήμα το καθένα είναι βολικότατο, όμως μαδάνε σαν τρελά, ειδικά τα πινέλα της elf  σε κάθε χρήση αφήνει πίσω καμιά δεκαριά τριχούλες. Κρίμα γιατί πραγματικά κάνουν εξαιρετική δουλειά. Ακόμη ένα προϊόν της essence που το χρησιμοποιώ τελευταία για να το τελειώσω, είναι η πούδρα Mountain Calling. Στην αρχή μου άρεσε αρκετά, όμως όσο την χρησιμοποιώ βλέπω ότι στη ζώνη Τ που βγάζω λιπαρότητα, δεν κρατάει "καθαρή" την επιδερμίδα μου και βγάζω λιπαρότητα στο διπλάσιο βαθμό. Δεν ξέρω εάν βάζω λίγη ποσότητα και δεν σετάρω σωστά την βάση μου ή εάν βάζω πολύ ποσότητα και φέρνω το αντίθετο αποτέλεσμα, όμως για λιπαρές επιδερμίδες είναι Fail! Τελευταίο προϊόν essence που δεν μου ταίριαξε είναι το stay all day concealer. Ενώ δίνει αρκετή κάλυψη και φωτεινότητα κάτω από τα μάτια, το δικό μου δέρμα το δείχνει πολύ βαρύ και κουρασμέν. Έχω δοκιμάσει διαφορετικά foundations, διαφορετικές BB creams, αλλά πάντα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Δείχνει το δέρμα μου "γερασμένο", κουρασμένο, βαρύ και μαζεύει στις λεπτές γραμμές. Εμένα δεν μου άρεσε καθόλου και προσπαθώ απλά να το χρησιμοποιώ σε εξόδους της μιας ώρας. Θα συνεχίσω με την κρεμώδη σκιά sheer nectar tempting glimmer από Calvin Klein. Είναι ένα υπέροχο καφέ-μοβ χρώμα. Θα τη δείτε φορεμένη εδώ. Σε εμένα όμως μαζεύει στην γραμμή του βλεφάρου, είτε βάλω λίγη ποσότητα, είτε βάλω πολύ, είτε βάλω βάση είτε όχι, πάντα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Η διάρκεια της στα δικά μου μάτια είναι περίπου μία ώρα maximum. Ακόμη ένα προϊόν μακιγιάζ που με απογοήτευσε είναι το μολύβι ματιών και χειλιών 32 από lovie. Είναι πολύ μαλακό, όμως δεν έχει έντονη απόδοση όπως τα υπόλοιπα μολύβια της σειράς. Εγώ το χρησιμοποιώ στα χείλη σαν βάση πριν από κάποιο μοβ κραγιόν, αλλά πρέπει να περάσω πολλές στρώσεις για να φανεί κάποιο χρώμα. Στα μάτια βάφει κάπως καλύτερα, αλλά όχι στην εσωτερική υγρή γραμμή.

    
            Θα περάσω στις μάσκαρα. Είναι δύο μάσκαρα που έχετε ήδη δει σε Non favourites. Μιλάω για την professional volume του Κορρέ της σειρας volcanic minerals mascara και την super Extend Winged Out mascara από Avon. Δεν μου άρεσαν καθόλου. Δεν προσφέρουν μήκος ή όγκο, δεν δίνουν έντονο χρώμα στις βλεφαρίδες, δεν κάνουν τίποτα.


            Τέλος, έχω κάποια προϊόντα για τα νύχια.  Πρώτα πρώτα τα nail whitener από LR είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Τα είχα πάρει για να κάνω σχέδια στα νύχια, όμως δεν στέγνωναν ποτέ. Μόλις ακουμπούσες το βερνίκι, αμέσως εξαφανιζόταν. Στη συνέχεια έχω το nail art της Evelyn σε ασημί χρώμα. Είναι σκέτο νερό με ασημί glitter. Εάν το δείτε να μην το πάρετε. Τέλος, έχω το σκληρυντικό από Avon. Αντί να θεραπεύσει τα νύχια μου, τα έκανε πιο αδύναμα. Έσπαγαν πολύ εύκολα, ήταν πολύ μαλακά και τα κιτρίνιζε. Η χειρότερη βάση που δοκίμασα ποτέ.


            Αυτά ήταν τα προϊόντα που με απογοήτευσαν. Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά κι αν εσάς σας βόλεψαν ή εάν έχετε δυσαρεστηθεί κι εσείς. Ανυπομονώ να δω τις δικές σας αποτυχίες και τις δικές σας απόψεις.

                                                                 Φιλιά πολλά,
                                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers