Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Review 2in1 Concealer & fix powder - Manhattan

       Στην σημερινή ανάρτηση θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που θα έπρεπε να σας είχα μιλήσει εδώ και καιρό. Το προϊόν αυτό είναι το concealer με την πούδρα του της Manhattan, στην απόχρωση 10.


      Το συγκεκριμένο προϊόν το είχα αγοράσει από το i-beauty στην τιμή των 6.50€. Το είχα βρει άκρως βολικό, ειδικά για κοπέλες που σετάρουν μόνο το concealer, καθώς επίσης για ταξίδια ή την τσάντα μας, μιας κι έχει σφουγγαράκι για το σετάρισμα. Η απόχρωση που επέλεξα είναι σχεδόν στο χρώμα του δέρματος μου, ελάχιστα πιο ανοιχτή. Είναι σε κρεμώδη μορφή, αρκετά στεγνό θα έλεγα.


      Εμένα προσωπικά δεν με βόλεψε, όχι ότι το προϊόν σαν προϊόν είναι χάλια, αλλά δεν έκατσε καλά στην επιδερμίδα μου. Όταν έβαζα το concealer, ήταν το πρόσωπο μου μια χαρά, μόλις όμως σέταρα την πούδρα από πάνω, έκανε έντονους τους πόρους και φαινόταν η περιοχή κάτω από τα μάτια πολύ παστωμένη. Δεν ξέρω εάν στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται η διαφορά, αλλά σίγουρα φαίνεται ότι έχει μαζέψει το προϊόν στις γραμμές κάτω από τα μάτια. Σε εμένα κρατάει δεν κρατάει δύο ώρες.


    Να σας πω την αλήθεια, δεν χρησιμοποιώ ιδιαίτερα concealer, όμως με απογοήτευσε το αποτέλεσμα και η τιμή του. Πλέον το συγκεκριμένο το έχω δώσει, οπότε δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω με βρεγμένο σφουγγαράκι, όμως όσο το δοκίμασα, με όποια πούδρα είχα και με διαφορετικά πινέλα, το ίδιο αποτέλεσμα είχα.

    Εάν εσείς το έχετε δοκιμάσει πείτε μου την γνώμη σας. Όχι τίποτ' άλλο, αλλά αρχίζω να πιστεύω ότι τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας δεν μου ταιριάζουν. Μόνο ένα μολύβι ματιών είχα στο παρελθόν που είχα ευχαριστηθεί, αλλά και πάλι δεν είχε διάρκεια, οπότε ίσως δεν μου ταιριάζουν. Εσείς τι λέτε;;; Περιμένω τα σχόλια σας!

                                                                   Φιλιά πολλά,
                                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers