Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

September Empties 2015


     Ο πρώτος μήνας του φθινοπώρου ήρθε πολύ γρήγορα, αλλά μας άφησε ακόμη γρηγορότερα! Εγώ με το ταξίδι μου πίστευα ότι δεν θα τελείωνα πολλά προϊόντα, όμως έκανα λάθος. Έχω αρκετά travel size προϊόντα που είχα μαζί μου, αλλά και κάποια full προϊόντα που τελείωσα λίγες ημέρες πριν.

     Θα ξεκινήσω με το αφρόλουτρο του Κορρέ το Mango Candy από την νέα του σειρά. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Επειδή χρειαζόμουν ελάχιστη ποσότητα για να σαπουνιστώ και να κάνει πλούσιο αφρό, διήρκησε μεγάλο διάστημα. Έφτασα στο τέλος του το αφρόλουτρο της ευαίσθητης περιοχής με χαμομήλι από τον Κορρέ. Είναι αρκετά συμπαθητικό. Σας είχα μιλήσει γι' αυτό εδώ.


    Το καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιούσα τους τελευταίους μήνες, έφτασε στο τέλος του. Μιλάω για το refreshing face wash από Organic Surge. Σας μίλησα αναλυτικά εδώ, όμως τον προηγούμενο μήνα με απογοήτευσε αρκετά και μπορείτε να δείτε εδώ τον λόγο.



    Άλλο ένα καθαριστικό προσώπου που λάτρεψα τον τελευταίο μήνα, σας το έδειξα στα αγαπημένα του μήνα εδώ, είναι το essential cleanser από Murad. Ήταν ήπιο και απαλό για το δέρμα, όμως αφαιρούσε κάθε είδος μακιγιάζ. Ακόμη και την μάσκαρα, την αφαιρούσε με δύο πλυσίματα. Αν δεν ήταν τόσο ακριβό, θα ήταν πολύ καλύτερο.


    Τελείωσα το Herbal Recovery advanced Serum από Jurlique. Είναι η δεύτερη συσκευασία που τελειώνω. Κάνει πολύ καλή ενυδάτωση, χωρίς να αφήνει κολλώδη αίσθηση μόλις στεγνώσει. Αρκετά καλό, αλλά σίγουρα προτιμώ το serum για ευαίσθητες επιδερμίδες.


    Στο ταξίδι μου τελείωσα την κρέμα προσώπου άγριο τριαντάφυλλο του Κορρέ, για ξηρό δέρμα. Είναι full ενυδατική, απορροφάται σχετικά γρήγορα από το δικό μου μικτό δέρμα. Σίγουρα η κρέμα για μικτό/ λιπαρό δέρμα μου αρέσει περισσότερο, γιατί δεν αφήνει τόση έξτρα "λιπαρότητα". Σε ξηρές επιδερμίδες, πιστεύω ότι θα είναι super.


   Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιούσα στην ενυδάτωση των ποδιών μου την SteamCream. Έχω κάνει αναλυτικότατο review εδώ. Όμως σε εκείνο το post δεν σας είχα μιλήσει γι' αυτή την ιδιότητα. Δεν θα σας πω ότι έκανε full ενυδάτωση κι ότι άφηνε τα πόδια απαλά και χωρίς ξηρά σημεία. Πρόσφερε καλή ενυδάτωση και απαλότητα, μόνο εάν τα πόδια σας είναι "καθαρά" ή εάν κάνετε συχνά απολέπιση και χρησιμοποιείτε την λίμα για να διώξετε τα σκασμένα σημεία. Σε αυτή την περίπτωση, ναι, είναι ενυδατική, πολύ θα έλεγα, αφήνει τα πόδια απαλά και θρεμμένα. Εγώ επειδή δεν έχω σκασμένα πόδια ή ξηρά, κι επειδή δεν είχα βάλει πολλές φορές πέδιλα, τα πόδια μου ήταν σε πολύ καλή κατάσταση κι εγώ την ευχαριστήθηκα. Όπως θα δείτε στο review μου, είναι πολυχρηστική κρέμα, οπότε εάν την προτιμήσετε, σίγουρα θα βρείτε κάποια χρήση.


     Χρησιμοποίησα δύο δείγματα καθαρισμού προσώπου από Pharmasept. Έκαναν πολύ καλή δουλειά, αφαιρούσε τους ρύπους του δέρματος, αλλά και το μακιγιάζ. Πολύ καλό καθαριστικό, που θα αναζητήσω στο μέλλον.


    Άλλο ένα δείγμα για τον καθαρισμό του προσώπου μου που χρησιμοποίησα, είναι το Bio Clin από Acnelia. Να σας πω την αλήθεια, φοβόμουν να το χρησιμοποιήσω, επειδή δεν γνώριζα την εταιρία. Όμως μου άρεσε πολύ. Φρέσκαρε το πρόσωπο μου, το καθάριζε και διατηρούσε την ενυδάτωση του προσώπου μου.


    Σχεδόν τελείωσα τα strips για βαθύ καθαρισμό των πόρων της μύτης. Είχε 6 αυτοκόλλητα μέσα, εγώ έχω χρησιμοποιήσει τα 4, αλλά έχω ξετρελαθεί με αυτά. Καθαρίζουν τους πόρους σε βάθος, όμως, ανάλογα με το πόσο λιπαρό είναι το δέρμα της καθεμία, έχει περισσότερο χρόνο διάρκειας. Δεν καίνε καθόλου, ούτε τσούζουν.


    Χρησιμοποίησα μία μάσκα από τα Dust&Cream για ισορροπία κι ανανέωση για βαθύ καθαρισμό. Υποσχόταν αφαίρεση του σμήγματος, ομαλοποίηση των διχρωμιών, μείωση των σπυριών, φρέσκια, υγιή και ζωντανή όψη. Είναι μάσκα πάνινη που μπαίνει σαν full μάσκα σε όλο το πρόσωπο. Πιστεύω ότι έκανε ότι υποσχόταν, εκτός ότι εμφάνισα κοκκινίλες στους κροτάφους και κοντά στην μύτη. Ευτυχώς έφυγαν μέσα σε μία ώρα, δεν μπορώ να πω ότι ένιωθα ότι κάτι συνέβαινε στο δέρμα μου, αλλά τρόμαξα με αυτό που είδα. Ήταν μία πολύ καλή μάσκα, αλλά επειδή έχει tea tree oil μέσα, δεν θα την πρότεινα σε ξηρές/ ευαίσθητες επιδερμίδες.


    Πετάω ένα αντηλιακό προσώπου της Ren. Το είχα πάρει μαζί μου στο ταξίδι μου για να το φοράω κάτω από το foundation ή την cc cream το πρωί. Όμως η ακμή μου άρχισε να φουντώνει και έριξα το φταίξιμο στο καθαριστικό από Murad. Όμως όταν ξεχνούσα να χρησιμοποιώ το αντηλιακό, έβλεπα ότι τα σπυράκια μου ηρεμούσαν. Έτσι λοιπόν κατάλαβα ότι είχε λήξει, αν και δεν θυμάμαι πότε το χρησιμοποίησα πρώτη φορά. Μου άρεσε πολύ, γιατί δεν άφηνε λευκά σημάδια στο πρόσωπο, αλλά είχε χαμηλό δείκτη προστασίας και δεν ήταν κατάλληλο για καλοκαίρι.


    Τελείωσα ακόμη ένα αποσμητικό Memories από Noxzema. Μου άρεσε πάρα πολύ, τόσο το άρωμα του όσο κι η διάρκεια του. Όμως, όπως ξανά έχω πει, είναι ακριβό και διαρκεί maximum 20 ημέρες. Δεν αξίζει για τα χρήματα του. Υπάρχουν οικονομικότερα με παρόμοια δράση.


     Τελείωσα το δειγματάκι της la vie est belle της Lancome. Όλες γνωρίζετε το πόσο σέξυ και θηλυκά μυρίζει. Όμως, πιστεύω ότι επάνω μου δεν είχε μεγάλη διάρκεια, μόλις την έβαζα επάνω μου, μετά από λίγο δεν την ξαναμύριζα. Ίσως ήταν ιδέα μου, ίσως πάλι όχι. Πάντως σε τύπου που την είχα αγοράσει, είχε μεγαλύτερη διάρκεια.


     Από τα the bodyshop μου έδωσαν ένα δειγματάκι με body butter ροδάκινο. Μύριζε ακριβώς όπως το ροδάκινο, αλλά δεν με ξετρέλανε τόσο η μυρωδιά του. Η ενυδάτωση που πρόσφερε ήταν ικανοποιητική, αλλά θα δοκιμάσω τα μεγαλύτερα body butters που αγόρασα και θα σας πω περισσότερες λεπτομέρειες.


    Τελείωσα δίσκους ντεμακιγιάζ από Septona. Δεν ήταν κάτι εντυπωσιακό, αλλά ούτε και τελείως άχρηστοι. Έκαναν την δουλειά τους μια χαρά.


     Προτελευταίο προϊόν είναι το πρόγραμμα αναδόμησης της Sunsilk. Είναι κρέμα που την αφήνεται επάνω στα μαλλιά σας. Μου άρεσε πάρα πολύ. Ενυδάτωνε τα μαλλιά μου και γυάλιζαν. Εάν έβαζα περισσότερη ποσότητα απ' ότι έπρεπε, τα βάραινε λίγο, αλλά σιγά σιγά έμαθα να χρησιμοποιώ όση ποσότητα έπρεπε.


     Τελευταίο empties προϊόν είναι η μάσκαρα φρυδιών eyebrow filler από Catrice. Ενώ στην αρχή δεν την συμπάθησα, πλέον μου αρέσει αρκετά. Πολλές φορές την χρησιμοποιούσα και μόνη της, κι έδινε έντονο χρώμα στα φρύδια μου. Δεν θα σας πω ότι τα κοκάλωνε και δεν κουνιόταν τρίχα, ήταν καλοσχηματισμένα και ενωμένα, αλλά όχι τόσο ώστε να μείνουν ανέπαφα μέχρι να το θελήσω εγώ. Όμως το χρώμα έμενε στα φρύδια είτε τα σκούπιζα, είτε ίδρωνα. Πολύ καλό προϊόν και τεράστιο!


     Αυτές ήταν οι άδειες συσκευασίες μου. Πείτε μου ποια προϊόντα τελειώσατε εσείς και ποια προϊόντα από τα παραπάνω έχετε δοκιμάσει. Καλό βράδυ σας εύχομαι και να περνάτε όμορφα.

                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers