Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Make-Up of the Day _ One Brand Tutorial "AVON"

    Στο σημερινό μου one brand tutorial θα χρησιμοποιήσω προϊόντα από Avon, όπως θα είδατε άλλωστε κι από τον τίτλο... Οι αποχρώσεις που επέλεξα είναι περισσότερο μοβ - ροζ και παραπέμπουν σε καλοκαίρι αλλά και χειμώνα ταυτόχρονα... Ας ξεκινήσουμε με τα προϊόντα αρχικά και μετά θα δείτε το συνολικό αποτέλεσμα!


    Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα: Calming Effects illuminating foundation Warmest Beige, ExtraLasting concealer fair, Glow bronzing powder medium riviera, colour and contour rose glow, ideal luminous blush warm honey.


    Για τα μάτια χρησιμοποίησα: eyeshadow base light beige, Glow eyeshadow quad vibrant spice (2 & 3), true colour eyeshadow quad purple haze (1 & 3), gel eyeliner black Super Shock, Super extend Winged out mascara.   


    Για τα χείλη και τα φρύδια χρησιμοποίησα: ultra glimmerstick lipliner pink cashmere, Ultra Colour lipstick hi-def plum, glimmerstick diamond eyeliner Sugar brown.


    Παρακάτω βλέπετε το αποτέλεσμα. Η μάσκαρα με απογοήτευσε αρκετά μπορώ να πω, αλλά δεν έχω τον χρόνο να την αλλάξω και απλά χρησιμοποίησα κάποια άλλη. Σίγουρα θα την δείτε στα non favourites του μήνα.



    Πως σας φαίνεται λοιπόν;;; Επίσης θέλω να διευκρινίσω κάτι, σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει κάποιο προϊόν, μερικά από αυτά ίσως να μην τα βρείτε στις καμπάνιες της avon, εγώ τα έχω στην συλλογή μου πάρα πολύ καιρό. Αυτά από εμένα! Περιμένω τα σχόλια σας και τις απόψεις σας!!

                                                                Φιλιά πολλά,
                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers