Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Avon Haul June & July

     Πόσος καιρός πέρασε από τις δύο παραγγελίες που έκανα στην Avon;;; Είναι λίγα πραγματάκια και ήθελα να μαζευτούν περισσότερα, αλλά επειδή δεν θα κάνω πολύ σύντομα παραγγελία από Avon, αποφάσισα να σας δείξω τις αγορές μου σήμερα.

     Πήρα δύο προϊόντα μακιγιάζ που λάτρεψα. Το πρώτο είναι το κραγιόν "peony pop", είναι ένα υπέροχο ροζ - κοραλί χρώμα, σας το έδειξα σε make-up of the day εδώ. Είναι της σειράς Ultra Colour Bold. Το πέτυχα σε προσφορά, γενικά όλα τα προϊόντα που θα δείτε είναι μέχρι 7€ το καθένα.


    Επόμενο είναι το ρουζ "Warm Honey", της σειράς ideal luminous blush. Είναι γλυκό καφέ ανοιχτό χρώμα. Δεν ξετρελάθηκα όταν το παρέλαβα στα χέρια μου, όμως μου αρέσει το διακριτικό αποτέλεσμα με τις λάμψεις που προσφέρει. Γενικά αυτά τα ρουζ τα λατρεύω!



    Ένα εργαλείο μακιγιάζ που παρήγγειλα είναι το make up blending sponge. Επειδή μου άρεσε το σφουγγάρι που αγόρασα από το ebay, αποφάσισα να δοκιμάσω κι αυτό. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη, όμως θα σας μιλήσω αναλυτικά σε άλλο post.


     Θα περάσουμε σε προϊόντα περιποίησης και θα ξεκινήσω με το moisturing body scrub με άρωμα φράουλας, από την σειρά naturals body care. Μυρίζει όπως το παγωτό φράουλα, έχει πολύ ψιλούς κόκκους, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη για να σας πω εντυπώσεις.


    Στη συνέχεια παρήγγειλα ένα body scrub, αλλά η αδελφούλα μου λόγω του ότι ήταν σε προσφορά μου πήρε δύο. Είναι της σειράς planet spa το Amazonian Treasures. Δεν έχω βγάλει καν το χαρτί από πάνω του, όμως είμαι σίγουρη ότι μυρίζει τέλεια. Από δράση δεν ξέρω τι θα κάνει...


    Το τελευταίο προϊόν που απέκτησα είναι το endless touch soothing gelled body oil, από την σειρά Skin so Soft. Ξετρελάθηκα με το άρωμα του. Μυρίζει κάτι ανατολίτικο που όσο περνάει η ώρα γίνεται γλυκό κι απαλό. Είναι πολύ λεπτόρρευστο κι αναλόγως την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσετε θα απορροφηθεί ανάλογα. Είναι η δεύτερη μέρα που το χρησιμοποιώ και το έχω λατρέψει. Προσφέρει έντονη δροσιά στο δέρμα παρόλο που δεν το έχω στο ψυγείο. Πρέπει να το δοκιμάσετε.


     Αυτές ήταν οι αγορές μου. Ξαναλέω ότι όλα τα προϊόντα τα βρήκα σε πολύ καλές προσφορές που δεν ξεπερνούσαν τα 7-8€. Πείτε μου στα σχόλια ποια προϊόντα από αυτά έχετε δοκιμάσει, ή ποιες σειρές σας ξετρέλαναν και θα μου προτείνατε. Εύχομαι να περνάτε όμορφα και να χαμογελάτε όσο μπορείτε!!

                                                                  Φιλιά πολλά,
                                                                                Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers