Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

MakeUp of the day (purple - pink colours)

    Σήμερα η μέρα είναι λίγο περίεργη, παρόλ' αυτά, είχα διάθεση να ζωγραφίσω... Όχι οτιδήποτε, αλλά το πρόσωπο μου. Δεν ξέρω εάν συμβαίνει και σε εσάς, κάποιες φορές νιώθω ότι θέλω να δημιουργήσω και να κάνω το τέλειο! Μια τέτοια μέρα ήταν σήμερα! Ήταν καλό το αποτέλεσμα;;; Εσείς θα μου πείτε!

    Στο πρόσωπο χρησιμοποίησα: πινέλο από ebay για όλα τα προϊόντα,  CC cream 123 perfect 32 light beige  - bourjois, Mineral Bronze powder 01 - Golden Rose, Sunrise blush - Sleek.


    Στα μάτια χρησιμοποίησα: I love stage eyeshadow base - Essence, eyeliner brown - Lavera, the Falsies mascara - Maybelline, πινέλο blending - ebay, E2 eyeshadow brush - MUA, Dance the Tide eyeshadow - NYX, No 012B eyeshadow - Andriana Karebeu, No169 eyeshadow - Beauty Line cosmetics, Skinny eyeshadow - NYX, Happy Hour eyeshadow - Benecos, eyeshadow Lunare - Lovie. (Οι ονομασίες των σκιών ξεκινούν από αριστερά προς τα δεξιά με την σειρά που τις βλέπετε.)


    Στα χείλη και τα φρύδια χρησιμοποίησα: 318 lipstick - Peggy Sage και dark brown 042 - Sleek.


    Παρακάτω βλέπετε το αποτέλεσμα!! Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, δείχνει το πρόσωπο μου φρέσκο. Το eyeliner δυστυχώς δεν το πιάνει η φωτογραφική κι είναι το μόνο μειονέκτημα του. Πείτε μου εσάς πως σας φαίνεται κι αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα. Επίσης, αποφάσισα να δείχνω και τα πινέλα που χρησιμοποιώ, ώστε να έχετε ολοκληρωμένη ιδέα για το πως δημιούργησα αυτό το αποτέλεσμα. Σίγουρα δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, μιας και δεν έχουμε όλες τα ίδια προϊόντα, αλλά ίσως κάποιες ενδιαφέρεστε. Εάν σας αρέσει η ιδέα, γράψτε το στα σχόλια. 


                                                          Σας φιλώ,
                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers