Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

June Favourites 2015

   Πότε πέρασε ο Ιούνιος;;; Ειλικρινά δεν το κατάλαβα. Γενικά ήταν ένας μήνας αδιάφορος, σχετικά ξεκούραστος και αρκετά δροσερός. Ελπίζω ο Ιούλιος να είναι πιο ζωηρός για εμένα.

   Αυτό τον μήνα δεν χρησιμοποίησα πολλά προϊόντα, ούτε βαφόμουν καθημερινά ώστε να ξεχωρίσω πολλά προϊόντα, συνήθως μάσκαρα έβαζα και κραγιόν, οπότε δεν έχω πολλά προϊόντα να σας δείξω. Είπα όμως να σας δείξω αυτά τα λίγα προϊόντα, γιατί δεν θέλω αφήσω κάποιο μήνα χωρίς αγαπημένα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

    Πρώτο αγαπημένο είναι η κρέμα ματιών από Gerovital. Την είχα βρει στο πρώτο κουτάκι της Βάνας. Είναι πολύ κρέμα, ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα για όλη την ημέρα. Εγώ την χρησιμοποιούσα εναλλάξ με την κρέμα ματιών από Bioderma που είχα βάλει στο projext pan. Σίγουρα αυτή είναι πολύ καλύτερη, δεν είδα καθόλου ξηρό το δέρμα γύρω από τα μάτια, ούτε αφυδατωμένο. Μου αρέσει πάρα πολύ.


    Θα συνεχίσω με τον καθαρισμό του προσώπου μου. Για απολέπισης χρησιμοποιούσα το scrub για ήπιο καθαρισμό με βερύκοκο από Apivita. Κάνει ελαφρύ καθαρισμό με τους πολύ λεπτούς κόκκους του, μυρίζει πολύ έντονα βερύκοκο και οι κόκκοι του είναι αρκετά πυκνοί. Για πολύ συχνή χρήση που δεν θέλω να επιβαρύνω το δέρμα μου είναι ιδανικό.
     Όλο τον μήνα χρησιμοποιούσα πρωί και βράδυ το face wash από Organic Surge. Η αλήθεια είναι ότι το απέκτησα από το Cherrybox πριν αρκετό καιρό, αλλά είχα ακούσει θετικά κι αρνητικά σχόλια και δεν αποφάσιζα να το δοκιμάσω. Όμως, από το Organic brands αγόρασα ένα "κουτί", όπου είχε το ίδιο καθαριστικό μέσα κι έτσι το έβαλα στην καθημερινότητα μου. Μου άρεσε πάρα πολύ για απλό αναζωογονητικό καθαριστικό. Δεν αφαιρούσε όλο το μακιγιάζ, είτε ήταν ένα βαρύ make-up είτε ήταν μία απλή ενυδατική με χρώμα. Πρώτα έκανα ντεμακιγιάζ με κάποιο νεράκι και μετά καθάριζα το πρόσωπο μου με αυτό. Ότι υπολλείματα έμεναν στο πρόσωπο μου τα καθάριζε. Άφηνε πολύ απαλό το δέρμα, σε καμία περίπτωση δεν το τραβούσε, αντίθετα, άντεχα και χωρίς ενυδατική μετά τον καθαρισμό. Μου άρεσε πολύ!!
     Τέλος, το διφασικό νεράκι ντεμακιγιάζ της Nivea σας το έχω ξαναδείξει. Όπως είπα παραπάνω και θα δείτε παρακάτω, χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά μόνο μάσκαρα. Με αυτό το προϊόν, την αφαιρούσα χωρίς τρίψιμο. Αφαιρεί πολύ καλά και την αδιάβροχη μάσκαρα. Το αρνητικό του είναι ότι ελαφρώς με τσούζει γύρω από τα μάτια, αλλά επειδή πάντα πλένομαι δεν με ενοχλεί. Όσες έχετε πολύ ευαίσθητα μάτια μην το δοκιμάσετε.


    Για το σώμα το μόνο που έχω να σας δείξω είναι το άρωμα τύπου Hypnotic και το body splash Galatea από Fresh Line. Μυρίζουν εκπληκτικά και τα δύο. Έχουν περίπου ίδια διάρκεια, 3-4 ώρες το πολύ.


    Ας περάσουμε στα καλλυντικά. Το πρώτο αγαπημένο μου είναι το νεσεσέρ μου και όλο το περιεχόμενο του. Σας έδειξα εδώ τα προϊόντα. Με έβγαλε πολλές φορές από τη δύσκολη θέση κι άλλες τόσες με βοήθησε. Τό έχω πάντα στην τσάντα μου, όπου κι αν πάω.
    Για βάση στο πρόσωπο χρησιμοποίησα πολύ την CC cream από Youth Lab. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Και στις περισσότερες εξόδους μου χρησιμοποίησα το All matt plus foundation της Catrice στην απόχρωση 020 nude beige. Καλύπτει τα σημάδια μου, είναι ματ και δεν χρειάζομαι πούδρα, είναι ελαφρύ σαν αίσθηση και δεν βγαίνω λευκή στις φωτογραφίες. Πολύ καλό!
     Χρησιμοποίησα πάρα πολύ το concealer του Κορρέ. Το έχω δείξει πάρα πολλές φορές σε MakeUp of the day. Εγώ έχω την απόχρωση WRC2. Δεν έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους και δεν ξέρω εάν σε πιο σκούρα απόχρωση είναι καλυπτικό. Η συγκεκριμένη προσφέρει τέλειο φως, ξεκουράζει και ανανεώνει το δέρμα, το κάνει φυσικό και νεανικό. Μπορείτε ενδεικτικά να το δείτε φορεμένο εδώ.
     Σχεδόν καθημερινά χρησιμοποιούσα την purple μάσκαρα της radiant. Ένας λόγος που την χρησιμοποιώ είναι επειδή είναι αρκετό καιρό ανοιγμένη και θα ξεραθεί, κι ο άλλος λόγος είναι ότι είναι καλοκαίρι και θέλω χρώμα στα μάτια μου. Έχω μιλήσει αναλυτικά γι΄αυτήν εδώ.
 

     Τέλος, έμειναν τα προϊόντα χειλιών. Χρησιμοποίησα περισσότερο δύο συνδιασμούς. Σίγουρα δεν είναι τα μόνα προϊόντα που χρησιμοποίησα, αλλά αυτά φορέθηκαν περισσότερο. Ο πρώτος είναι το smooth touch lip pencil από Lovie και το E903 Just Peachy από Wet and Wild. Ενώ ο δεύτερος συνδιασμός είναι το lip pencil 002 από Beauty Line cosmetics και το 17 pink lipstick από Κορρέ. Για τα μολύβια χειλιών lovie έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ, ενώ για τα μολύβια beauty line εδώ. Για τα κραγιόν της Wet & Wild έχω μιλήσει εδώ, όμως εοειδή έχω αποκτήσει νέα, ίσως κάνω ένα update post για να τα δείτε φορεμένα. Όσο για το κραγιόν του Κορρέ, η συγκεκριμένη σειρά είναι μεγάλης διαρκείας, είτε φάτε είτε πιείτε, το κραγιόν θα παραμείνει εκεί. Το μόνο αρνητικό που έχει το συγκεκριμένο είναι ότι μυρίζει άσχημα και θέλω να το τελειώσω όσο αντέχω ακόμη να το χρησιμοποιώ.


     Για το τέλος άφησα ένα εκπληκτικό ασετόν από Ventus. Το βρήκα στο super market σε πολύ καλή τιμή και είπα να το δοκιμάσω. Αφαιρεί το ασετόν με ένα πέρασμα, χωρίς τρίψιμο. Δεν αφήνει πίσω χρώμα όπως κάνουν κάποια ασετόν του 1€. Μου αρέσει πάρα πολύ και θα το ξαναπάρω σίγουρα.
     Επίσης, το μοναδικό μανό που χρησιμοποίησα όλο το μήνα είναι από Kyana το Νο 123. Είναι ένα φωσφοριζέ πορτοκαλί. Από τότε που το απέκτησα το φοράω στα νύχια ποδιών και χεριών. Οι περισσότεροι που το έχουν δει μου έλεγαν πόσο ωραίο είναι. Από διάρκεια σε εμένα δεν κρατάει πολύ, 3-4 μέρες, αλλά γενικά δεν έχουν διάρκεια τα μανό στα νύχια μου. Επίσης, υπόσχεται ότι στεγνώνει σε 1'. Δεν νομίζω! Ήθελε ένα 5λεπτο να στεγνώσει πλήρως κι αν η στρώση ήταν παχιά ίσως ήθελε λίγο περισσότερο.


     Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα. Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα κι αν είχαμε κάποια κοινά. Σας εύχομαι καλό μήνα και να περνάτε όμορφα!!!!

                                                                Φιλιά πολλά,
                                                                               Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers