Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Golden Rose Nail Lacquer

  
   Τι θα λέγατε σήμερα να μιλήσουμε για πολλά χρώματα;;; Άνοιξη έρχεται... και χρειαζόμαστε χρώμα στη ζωή μας. Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω την συλλογή μου με τα βερνίκια νυχιών της Golden Rose από τις σειρές Rich Color και Jolly Jewel.

   Από την σειρά Rich Color σειρά έχω τέσσερις αποχρώσεις, τα No 19, 15, 40, 66. Τα τρία από αυτά τα έχω χιλιοφορέσει!! Το No 40 επειδή έχει μπλε-μοβ νερά, δεν μου άρεσε τόσο η απόχρωση του. Έχουν πλατύ πινελάκι όπου με ένα άπλωμα έχει τοποθετηθεί το χρώμα σε όλο το νύχι. Βέβαια, κάποια βερνίκια θέλουν μία στρώση, ενώ τα πιο ανοιχτά χρώματα θέλουν δύο στρώσεις για να βγει το χρώμα του δοχείου. Η διάρκεια τους στα δικά μου νύχια όπου δεν κρατάει κανένα βερνίκι περισσότερο από μία ημέρα, τα συγκεκριμένα διαρκούν μία εβδομάδα περίπου. Οπότε φανταστείτε σε μία κοπέλα που δεν έχει πρόβλημα με την διάρκεια των βερνικιών της, πόσο περισσότερο θα κρατάει. Η συγκεκριμένη σειρά απλά είναι λατρεμένη! Έχει όλα τα θετικά που ψάχνω!! Είναι οικονομική, έχει τέλεια απόδοση, υπέροχες αποχρώσεις κι ακόμη καλύτερη διάρκεια.



    Παρόμοια βερνίκια με τη σειρά Rich Color είναι η σειρά Jolly Jewels, όπου είναι βερνίκια που χρησιμοποιούνται σαν top coats ή και μόνα τους. Έχω λατρέψει την συγκεκριμένη σειρά, γιατί μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα τέτοιο βερνίκι, να βάψω τα νύχια μου και να δείχνει εντυπωσιακό μανικιούρ. Τα χρώματα που έχω στη συλλογή μου είναι: No 114, 119, 110, 105 και 116. Τα δύο πρώτα είναι διάφανα με κομματάκια glitter, ενώ τα επόμενα είναι έγχρωμα με glitter. Δεν βγάζουν έντονη απόδοση όπως ένα μανό, αλλά δεν θα μπορούσα να βάλω το μοβ πάνω από κόκκινο βερνίκι, γιατί θα έβγαινε άθλιο αποτέλεσμα. Έχουν πολύ καλή διάρκεια, η απόδοση τους είναι πολύ καλή κι ανάλογα το ασετόν που χρησιμοποιώ, βγαίνουν εύκολα.



    Τέλος, έχω δύο top coats, το ένα είναι με γυαλιστερό τελείωμα ενώ το άλλο είναι ματ. Το πρώτο κατ' εμέ είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Δεν θα πω ότι είναι το καλύτερο που υπάρχει στην αγορά, αλλά στεγνώνει πολύ γρήγορα, σε πολύ πολύ λίγα λεπτά, διατηρεί το μανό γυαλιστερό για αρκετές ημέρες, διατηρεί επίσης το βερνίκι σταθερό για 4-5 ημέρες στα δικά μου νύχια. Το δεύτερο, δημιουργεί ματ τελείωμα σε κανονικό βερνίκι, δίνει τέλειο αποτέλεσμα, σαν ψεύτικο φαίνεται, και διαρκεί για πάρα πολλές ημέρες, πάνω από μία εβδομάδα μπορώ να πω.


     Γενικά μπορώ να πω ότι έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από όλα τα βερνίκια της Golden Rose. Μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάποιο αρνητικό για κανένα από τα παραπάνω βερνίκια. Σίγουρα θέλω να μου πείτε ποιες αποχρώσεις έχετε εσείς και ποια είναι η γνώμη σας γι' αυτά!! Περιμένω τα σχόλια σας ε, μην ξεχνιόμαστε! :P Σας φιλώ και σας εύχομαι καλή εβδομάδα και καλό βράδυ!!

                                                              Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers