Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Review Castalia products

     Τον Ιανουάριο ήρθα σε επαφή με τους υπεύθυνους της εταιρίας Castalia ώστε να μου σταλούν να δοκιμάσω κάποια προϊόντα και οι άνθρωποι μου έστειλαν τρία πραγματάκια ώστε να σας πω την γνώμη μου.


     Καταρχήν, να σας ενημερώσω ότι η εταιρία Castalia έχει κρέμες για κάθε τύπο επιδερμίδας, για ενυδάτωση, ακμή, προστασία από τον ήλιο, κλπ. Εγώ δεν είχα δοκιμάσει κάποια κρέμα στο παρελθόν εκτός από ένα γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ κι ένα after sun. Γενικά είχα μείνει πολύ ικανοποιημένη κι αυτός ήταν ο λόγος που ήθελα να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα.

    Τα προϊόντα για τα οποία θα σας μιλήσω σήμερα είναι τρία. Πρώτα δοκίμασα την κρέμα Dermopur Creme Matifiante "Matifying Facial cream". Η συγκεκριμένη σειρά είναι για ευαίσθητες λιπαρές επιδερμίδες με τάσεις ακμής. Η συγκεκριμένη κρέμα είναι ενυδατική ημέρας, ιδανική για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της λιπαρής ή με τάσεις ακμής επιδερμίδα. Είναι ιδανική για βάση μακιγιάζ.
              Η δική μου άποψη;;;
      Δεν είναι πολύ λεπτόρρευστη και έχει μία διακριτική μυρωδιά. Προσφέρει ενυδάτωση στο δέρμα και όσες φορές χρησιμοποίησα τα δείγματα δεν εμφάνισα κάποιο σπυράκι, αλλά είδα ότι συντέλεσε στην ελάχιστη μείωση των ήδη υπάρχων. Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι άφηνε μία ελαφριά κολλώδη υφή όταν απορροφούνταν από το δέρμα. Ήταν κάτι ελαφρύ, όμως επειδή δεν βαφόμαστε μόλις ξυπνήσουμε, δεν μου άρεσε η αίσθηση που ένιωθα στο πρόσωπο μου.

     Από την ίδια σειρά μου έστειλαν το Dermopur Gel Nettoyant. Είναι αφρίζον καθαριστικό gel προσώπου χωρίς σαπούνι και αντιμετωπίζει τα προβλήματα της λιπαρής και με τάσης ακμής επιδερμίδας.
             Η άποψη μου;;;
     Δεν δημιουργεί πλούσιο αφρό, όμως έχει πολύ ελαφριά υφή που προσωπικά το χρησιμοποιώ για τον πρωινό καθαρισμό του προσώπου μου ή μετά το ντεμακιγιάζ. Έχει κι αυτό ένα διακριτικό άρωμα που εάν έχετε θέματα με τις μυρωδιές, τότε αυτή η σειρά θα σας βολέψει. Επίσης το έχω χρησιμοποιήσει να αφαιρέσω την BB cream μου και μπορώ να πω ότι καθάρισε το δέρμα μου πολύ καλά χωρίς να αφήσει υπολείμματα. Αφήνει το δέρμα απαλό, χωρίς να τραβάει ή να νιώθω ότι θέλει ενυδάτωση.


    Τέλος, δοκίμασα την κρέμα Sensial Fluid Hydratane Apaisant "Moisturing - Soothing Fluid Cream". Αυτή η σειρά είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες όπου προσφέρει ενυδάτωση, ανακούφιση και ισορροπία στο δέρμα. Είναι λεπτόρρευστη ενυδατική καταπραϋντική κρέμα για καθημερινή φροντίδα της μη ανεκτικής επιδερμίδας. Κατάλληλη για μικτές - λιπαρές επιδερμίδες.
             Η άποψη μου;;;
     Είναι όντως πολύ λεπτόρρευστη με σχετικά έντονο κι όχι τόσο ωραίο άρωμα. Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο κι απαλό σαν μωρού παιδιού. Όσες από εσάς έχετε χρησιμοποιήσει πολλές κρέμες, σίγουρα θα καταλαβαίνετε την διαφορά των δύο αυτών κρεμών. Επίσης, όσες φορές την χρησιμοποίησα δεν είδα κάποια μείωση των σπυριών, αλλά ούτε εμφάνισα κάποιο. Όμως διατήρησε το δέρμα μου το ίδιο ενυδατωμένο κι απαλό για όλη μέρα. Επειδή την φορούσα και χωρίς να βαφτώ, διαπίστωσα ότι όποτε φορούσα την συγκεκριμένη κρέμα δεν εμφάνιζα καθόλου λιπαρότητα. Έχω κανονική προς μικτή επιδερμίδα, ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, αλλά συνήθως εμφανίζω ελαφριά λιπαρότητα στην μύτη ή/και στο πηγούνι. Με αυτή την κρέμα δεν εμφάνισα καθόλου...

     Τελικό συμπέρασμα;;;;

      Το προϊόν που ξεχώρισα και θέλω να δοκιμάσω περισσότερο είναι η κρέμα από την σειρά Sensial. Νομίζω ότι ταίριαξε πολύ καλύτερα στο δέρμα απ' ότι η Dermopur. Σίγουρα θα την αγοράσω στο μέλλον και ίσως επιλέξω κι άλλα προϊόντα της ίδιας σειράς. Εάν έχετε παρόμοιο δέρμα με το δικό μου τότε πρέπει να την δοκιμάσετε!!

      Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;;; Πείτε μου ποια προϊόντα Castalia έχετε δοκιμάσει κι εάν υπάρχει κάποιο που θα μου προτείνατε. Εύχομαι να περνάτε υπέροχα και να έχετε ένα όμορφο βράδυ!!! Φιλιά πολλά,

                                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers