Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

January favourites 2015

    Ο πρώτος μήνας του νέου έτους τελείωσε επιτέλους!! Γενικά η χρονιά κι ο μήνας όσο καλά ξεκίνησαν, τόσο χάλια συνεχίστηκαν.... Είχα πολύ τρέξιμο και πολύ κούραση, αλλά ελπίζω κι εύχομαι ο Φεβρουάριος να με ανταμείψει με περισσότερες θετικές κι ευχάριστες στιγμές.


    Αυτό τον μήνα, παρόλο που ξεκίνησα δυναμικά να βάφομαι και να ανεβάζω φωτογραφίες στο facebook με τα προϊόντα που χρησιμοποιούσα για το μακιγιάζ μου, τα σταμάτησα διότι, πρώτον, δεν είχα χρόνο, δεύτερον, πολλές μέρες και ειδικά προς το τέλος του μήνα χρησιμοποιούσα τα ίδια και τα ίδια προϊόντα, και τρίτον, εκτός του ότι δεν είχα χρόνο,πολλές φορές έβγαζα τη φωτογραφία το πρωί και κατάφερνα να την ανεβάσω το βράδυ. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, δεν θα σας δείξω πολλά προϊόντα σήμερα, ειδικά για το μακιγιάζ.

   Πρώτα θα ξεκινήσω με προϊόντα μαλλιών. Αυτό το μήνα βρήκα μία τέλεια κρέμα μαλλιών, η οποία προέρχεται από την Ιταλία, μυρίζει υπέροχα, είναι υπερβολικά οικονομική κι έχει πολύ ποσότητα μέσα. Μιλάω για την αναζωογονητική κρέμα μαλλιών με βούτυρο καρυτέ για ξηρά και κατεστραμμένα μαλλιά από mil mil professional. Η μυρωδιά της είναι εκπληκτική, είναι πολύ γλυκιά και σχετικά έντονη. Περιέχει 500ml και μου κράτησε λίγο περισσότερο από μήνα. Εγώ χρησιμοποιώ πολύ ποσότητα λόγω μάκρους των μαλλιών μου αλλά κι επειδή μπερδεύονται πάρα πολύ, όμως, σε άλλα άτομα που δεν έχουν μακριά μαλλιά ή δεν είναι μπλεγμένα, τότε θα χρειάζονται την ελάχιστη ποσότητα με αποτέλεσμα να έχουν την κρέμα στο μπάνιο τους για τουλάχιστον δύο μήνες. Αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα κι απαλά, δεν τα βαραίνει καθόλου και διατηρούν το άρωμα της κρέμας για μία με δύο ημέρες. Επίσης, υπάρχει με άλλες δύο διαφορετικές μυρωδιές, σε κίτρινη και πορτοκαλί συσκευασία.


     Τα επόμενα δύο προϊόντα μαλλιών είναι για μετά το χτένισμα. Το ένα είναι το λαδάκι της Loreal. Το έχω λατρέψει, παρόλο που είναι για βαμμένα μαλλιά. Κρατάει τα μαλλιά μου λαμπερά και την μπούκλα ζωντανή, δεν τα λαδώνει ή τα βαραίνει και φυσικά έχω δει ότι σε συνδυασμό με την Desatta που χρησιμοποιώ δεν έχω καθόλου ψαλίδα....


      Το επόμενο είναι από Avon, είναι το Leave in treatment κατά του φριζαρίσματος με shea και βερίκοκο. Το είχα πάρει παλιότερα και μου άρεσε πολύ, οπότε μόλις το βρήκα σε προσφορά το ξαναπήρα. Κάνει ότι υπόσχεται.... Τα μαλλιά μου δεν φριζάρουν και παράλληλα διατηρούν τον όγκο που τους δίνω. Μυρίζει υπέροχα και σίγουρα θα το ξαναπάρω!

      Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για προϊόντα περιποίησης και ενυδάτωσης προσώπου. Το πρώτο προϊόν που χρησιμοποιούσα πρωί και βράδυ ανελλιπώς είναι το αφρώδες καθαριστικό από την Frezyderm από την σειρά ac-norm. Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα διαφορά στις κοκκινίλες του προσώπου μου. Όμως δεν θα σας πω περισσότερα τώρα, γιατί θα σας κάνω αναλυτικό post.


     Επόμενο προϊόν που βοήθησε αρκετά στο να καθαρίσει το δέρμα μου ήταν το scrub από Mario Badescu. Ήταν σε κάποιο κουτάκι του Glowbox σε travel size. Να σας πω την αλήθεια, την πρώτη φορά που το δοκίμασα δεν μου έμοιαζε και τόσο για scrub, γιατί ναι μεν είχε κόκκους, αλλά ήταν ελάχιστοι και τεράστιοι. Όμως η κρέμα στεγνώνει και γίνεται μάσκα, δεν είναι gel δηλαδή, και μόλις την αφαιρούσα από το πρόσωπο μου, ήταν πεντακάθαρο και είχε εξαφανίσει ότι άσχημο υπήρχε πριν εκεί.


    Για την ενυδάτωση της περιοχής γύρω από τα μάτια χρησιμοποίησα το Eye Balm από την frezyderm. Ενυδατώνει εκπληκτικά, απορροφάται άμεσα και δεν υπάρχει περίπτωση να μπει στα μάτια σας και να τα τσούζει. Έχω κάνει ήδη αναλυτικό review εδώ.


    Τέλος, για την ενυδάτωση των χειλιών μου χρησιμοποίησα αποκλειστικά το balm με πρόπολη και λάδι ελιάς της Apivita. Ενυδατώνει καταπληκτικά τα χείλη. Όσο καιρό το χρησιμοποιώ, δεν έβγαλαν τα χείλη μου πετσάκια κι έκανα scrub μία φορά στις 15 ημέρες, τελείως  προληπτικά. Δεν ένιωσα τα χείλη μου αφυδατωμένα ή ξερά, αλλά απαλά και υγιή.


    Ας περάσουμε τώρα στην περιποίηση του σώματος. Αυτό το μήνα δεν έχω να σας δείξω κάτι νέο για αφρόλουτρο και κρέμα σώματος, όμως έχω να σας δείξω μία νέα ανακάλυψη για εμένα. Είναι το αποσμητικό της Noxzema με κρέμα. Είναι ότι ωραιότερο, καλυπτικότερο και μυρωδάτο έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Καταρχήν, διαρκεί όλη μέρα και όλη νύχτα μη σας πω... Δεν λερώνει τα ρούχα ούτε αφήνει τον ιδρώτα να βγει, είναι και το μόνο του αρνητικό. Έχει αλουμίνιο!!! Μυρίζει υπέροχα, και σε κάθε κίνηση που θα κάνω, ακόμη κι εγώ η ίδια αναρωτιέμαι τι μυρίζει τόσο όμορφα! Πολλές φορές έφευγα χωρίς να βάλω κολόνια, κι όμως μοσχομύριζα με το άρωμα του αποσμητικού. Το έχω λατρέψει, αλλά έχει αλουμίνιο όπως σας είπα νωρίτερα και δεν ξέρω εάν θα το ξαναπάρω.


    Το άρωμα που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι το Hypnotic, άρωμα τύπου από Beauty Town. Έχει έντονο άρωμα με ένα μόνο πάτημα που διαρκεί αρκετές ώρες. Λατρεύω αυτό το άρωμα και γενικά τον συνδυασμό που έκανε με το αποσμητικό!

     Για την ενυδάτωση των χεριών μου χρησιμοποιούσα αποκλειστικά της Caudalie. Δίνει πλούσια ενυδάτωση σε σκασμένα σημεία χωρίς να τσούζει ή να καίει. Απορροφάται απευθείας και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Καταπολεμά την ξηρότητα κι αφήνει τα χέρια απαλά και χωρίς πληγές.


     Τέλος, αυτό το μήνα άφησα στην άκρη το ξυραφάκι κι έκανα αποτρίχωση με κρέμα από την Avon. Μύριζε απαίσια, όμως καθάριζε τα πόδια μου και από την πιο μικρή ή χοντρή τριχούλα. Γενικά εγώ δεν έχω τριχοφυΐα κι αν ξυριστώ θα μείνουν για μία εβδομάδα τα πόδια μου καθαρά, όμως με αυτή την κρέμα κρατούσε τα πόδια μου απαλά και τις τριχούλες αδύναμες και όχι τόσο μαύρες για δύο εβδομάδες περίπου. Όπως ξαναείπα, από φυσικού μου δεν έχω τριχοφυΐα, και δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική. Πάντως μου άρεσε πολύ και ίσως να την ξαναπάρω.


    Ας περάσουμε τώρα στα προϊόντα μακιγιάζ!! Πρώτο προϊόν που υπήρχε στην καθημερινότητα μου και δεν είναι προϊόν μακιγιάζ, είναι η αντηλιακή κρέμα  της Apivita με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη. Το καλοκαίρι με την πολύ ζέστη δεν μου άρεσε τόσο, όμως αυτή την εποχή που δεν ιδρώνω, κάθεται πολύ καλά στο δέρμα μου, κάνει το πρόσωπο μου ματ και είναι πολύ καλή βάση για το μακιγιάζ.


    Περίπου στις 10/01 πήρα την BB της Garnier στην απόχρωση light, από τότε που την πήρα ήταν και η μόνη που χρησιμοποιούσα. Μου δίνει την κάλυψη που χρειάζομαι χωρίς να χρησιμοποιώ κάποιο concealer στις κοκκινίλες μου. Είχα ξεχάσει πόσο υπέροχη είναι!!!

    Γενικά αυτό το μήνα κάθε μέρα χρησιμοποιούσα και διαφορετικά προϊόντα. Η μόνη πούδρα που χρησιμοποιούσα κάθε φορά είτε για όλο το πρόσωπο είτε μόνο για να σετάρω το concealer είναι της Essence η ημιδιάφανη πούδρα της σειράς mountain calling. Νιώθω ότι μου προσφέρει μια ωραία λάμψη που αλλάζει όλη μου την εμφάνιση.


    Μιας και είπα concealer, χρησιμοποίησα της Avon το extra lasting στην απόχρωση fair. Εάν θέλετε φως κάτω από τα μάτια είναι το καταλληλότερο που μπορείτε να βρείτε. Εάν πάλι έχετε μαύρους κύκλους, δεν θα τους καλύψει. Εγώ το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά από το πρωί μέχρι το βράδυ και δεν μαζεύει καθόλου!!

  
       Για τα φρύδια μου χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά δύο προϊόντα. Το πρώτο είναι η διάφανη μάσκαρα της Essence. Αρκετά καλή, κρατάει τα φρύδια μου σταθερά και διατηρεί το χρώμα που προσθέτω. Το δεύτερο προϊόν είναι το μολύβι της sleek στην απόχρωση dark. Είναι ένα σκούρο καφέ που μαυρίζει. Το χρησιμοποιούσα είτε με ελαφρύ πέρασμα για πιο απαλό χρώμα, είτε πιο έντονα για να δώσω ένταση στα φρύδια μου, σε περιπτώσεις που δεν ήθελα ή δεν είχα χρόνο να βάψω τα μάτια μου. Έχει τρομερά καλή διάρκεια και η απόδοση του είναι καταπληκτική.


       Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα πολλές μάσκαρα. Ήθελα να δοκιμάσω κάποιες που ήταν δώρο με κάποια περιοδικά, αλλά αυτή που ξεχώρισα και χρησιμοποιούσα από όταν την άνοιξα είναι της benefit η the Real. Όταν έβαφα τα μάτια μου με κάποια σκιά ή έβαζα απλά ένα μολύβι, τότε έδινε στις βλεφαρίδες μου το σχήμα βεντάλιας!! Υπέροχη!!! Όμως, όταν δεν έβαζα τίποτα στα μάτια μου και ήθελα απλά να τονίσω τις βλεφαρίδες μου δεν έδινε το ίδιο αποτέλεσμα. Εσάς σας συμβαίνει αυτό;;; Εμένα με όλες τις μάσκαρα που χρησιμοποιώ, είτε για όγκο είτε για μήκος το ίδιο μου συμβαίνει! Πείτε μου όμως κι εσείς τις απόψεις σας!


      Τα ρουζ που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο είναι το pomegranate από sleek. Ένα υπέροχο χρώμα με διάρκεια πάνω από 10 ώρες. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ όπου μπορείτε να δείτε όλα τα ρουζ της Sleek που έχω και την άποψη μου γι' αυτά! Το δεύτερο ρουζ είναι της Avon, γενικά αυτό το μήνα είχε την τιμητική της η Avon κι ήταν τελείως τυχαίο. Το ρουζ λοιπόν ονομάζεται self discovery κι όταν το πήρα το καλοκαίρι σας είχα πει ότι δίνει απλά μια λάμψη. Λογικό ήταν βέβαια να μην δίνει χρώμα εφόσον ήμουν μαυρισμένη, αλλά αυτό το μήνα το χρησιμοποίησα πάρα πολύ γιατί έβλεπα ότι έδειχνε φρέσκια την επιδερμίδα μου, καθαρή και νεανική. Δεν με πήραν τα χρόνια βέβαια μιας και είμαι 26 χρονών, αλλά αυτή την εντύπωση μου έδινε όποτε το φορούσα και μάλιστα φαινόταν τελείως φυσικό. Δίνει ένα ελαφρύ χρωματάκι τώρα που δεν είμαι μαυρισμένη, αλλά πραγματικά αξίζει και σας προτείνω ασυζητητί να το δοκιμάσετε!


     Τον Ιανουάριο πήρα δύο bronzer που ήθελα να δοκιμάσω καιρό. Το ένα είναι το bahama mama από The Balm. Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο bronzer για contouring. Διαρκεί όλη μέρα, σβήνεται πανεύκολα και φαίνεται φυσικό κι όχι τελείως παράταιρο. Το δεύτερο bronzer είναι το contour kit medium της Sleek. Μου αρέσει αρκετά, διαρκεί όλη μέρα, γράφει έντονα, αλλά δεν μου αρέσει τόσο η υφή του. Και τα δύο όμως είναι εξίσου καλά προϊόντα, απλά το ένα είναι η πιο οικονομική εκδοχή, ενώ το άλλο η πιο ακριβή.


      Τέλος, τα προϊόντα για τα χείλη που χρησιμοποίησα περισσότερο και έπιανα τον εαυτό μου να τα αναζητάει είναι το twist lipstick από Κορρέ στην απόχρωση Dramatic. Είναι γενικά ένα καθημερινό χρώμα, που βέβαια δεν διαρκεί πολύ όμως προσφέρει πλούσια ενυδάτωση αντί για Lip balm. Βέβαια, με ένα καλό lip liner διαρκεί περισσότερο το χρώμα του. Γι' αυτό το λόγο, χρησιμοποίησα από Avon  το lip liner simply spice σε ροζ μοβ απόχρωση. Δίνει έντονο αποτέλεσμα με ένα μόνο πέρασμα και διατηρεί αρκετές ώρες το χρώμα των κραγιών. Τελευταίο κραγιόν που χρησιμοποίησα πάρα πολύ από την ημέρα που το πήρα είναι από Milani το No 42 Rosse Femme. Έχει τρομερή απόδοση και διάρκεια. Μένει ώρες, σαν stain και είναι ενυδατικό. Γενικά χρησιμοποίησα παρόμοιες αποχρώσεις στα χείλη κι όχι κάτι έντονο, εκτός βέβαια από τις εξόδους μου που χρησιμοποιούσα vampy αποχρώσεις.



       Αυτά είναι τα αγαπημένα Ιανουαρίου. Εάν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι περαιτέρω από όσα σας είπα μην διστάσετε καθόλου!! Πείτε μου εάν έχουμε κοινά αγαπημένα ή ποια προϊόντα εσείς ξεχωρίσατε τον μήνα Ιανουάριο. Σας εύχομαι καλό μήνα με υγεία και δύναμη. Φιλιά πολλά,

                                                                    Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers