Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Golden Rose Velvet matte lipsticks - renewed

      Πόσες και πόσες τα έχουν λατρέψει... Εγώ θα γλίτωνα;;;; Όχι βέβαια!! Σήμερα σας έχω ένα ανανεωμένο post για να σας δείξω τα νέα κραγιόν Golden Rose από τη σειρά Velvet matte που μπήκαν στη συλλογή μου! Πήρα αρκετά χρωματάκια κι αποφάσισα να σας τα δείξω φορεμένα ώστε να δείτε πως γράφουν! Έχω κάνει ήδη αναλυτικό review εδώ, εάν θέλετε να μάθετε την άποψη μου γι' αυτά, και να δείτε και τα υπόλοιπα κραγιόν αυτής της σειράς που έχω στην συλλογή μου, αν και νομίζω ότι έχετε καταλάβει πόσο τα αγαπώ!

      Παρακάτω βλέπετε τα νούμερα των κραγιόν και τα χρώματα τους στο χέρι μου, ενώ στη συνέχεια θα δείτε τα κραγιόν φορεμένα στα χείλη μου... Περιμένω να μου πείτε ποια έχετε στην συλλογή σας και ποιο νουμεράκι πήρατε τελευταία!!








 

    Αυτά τα κραγιόν απέκτησα!! Το λατρεμένο μου είναι το No 22, το οποίο μου θυμίζει την εποχή των 90's.. καθώς επίσης και το No 26 που είναι ένα πολύ πολύ ανοιχτό χρωματάκι που ροζίζει και ταιριάζει απόλυτα στην επιδερμίδα μου! Εσείς ποιο ξεχωρίσατε;;; Φιλιά πολλά,

                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers