Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Giveaway λαδάκι NUXE (CLOSED)

     Λίγες ημέρες έμειναν για τα Χριστούγεννα και φυσικά δεν θα μπορούσα να μην σας έχω ακόμη ένα δωράκι. Αυτή τη φορά, είναι δώρο από το κατάστημα pharmavel, όπου μαζί με την παραγγελία μου, μου έστειλαν ένα δωράκι για εσάς. Το μόνο που θα σας πω είναι ότι ζήλεψα απίστευτα, γιατί ήθελα κι εγώ να δοκιμάσω αυτό το λαδάκι που έχω ακούσει τόσα πολλά! Όμως, μία από εσάς, θα έχει την τύχει να αποκτήσει το ξηρό λάδι από NUXE, για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά "Huile Prodigieuse" στα 50ml.


    Πως θα γίνει δικό σας;;;;
- Να είστε μέλος στο blog μου.
- Να κάνετε Like στη σελίδα μου στο facebook.
- Να κάνετε Like στη σελίδα του Pharmavel στο facebook.
- Να κοινοποιήσετε την φωτογραφία στο facebook και την ανάρτηση εδώ καθημερινά για περισσότερες συμμετοχές.

a Rafflecopter giveaway  

  Ο διαγωνισμός θα λήξει 08/01. Ελπίζω να σας αρέσει το δώρο και να σας αφήσει απόλυτα ικανοποιημένες!!! Ευχαριστώ το pharmavel για το υπέροχο δώρο που έδωσε για εσάς και σύντομα θα σας δείξω τις αγορές μου. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες σας!!! Φιλιά πολλά,

                                                              Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers