Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Αγορές από online φαρμακεία

         Εδώ και αρκετό καιρό, έχω κάνει κάποιες αγορές που δεν σας τις έχω δείξει. Σήμερα λοιπόν, θα σας δείξω τις αγορές μου από 3 online φαρμακεία. Κάποια από τα πράγματα που θα σας δείξω, θα τα δείτε και σε empties post.

        Το πρώτο site που παρήγγειλα, ήταν ofarmakopoiosmou. Βρήκα κάποιες προσφορές και κάποια προϊόντα που ήθελα να δοκιμάσω και δεν δίστασα να κάνω την παραγγελία μου!!!

        Το πρώτο που ήθελα να πάρω ήταν το γαλάκτωμα με πράσινο τσάι και περγαμόντο από Apivita. Είναι στα 200ml και έχει αντλία. Μυρίζει σαν αντρική κολόνια, όχι όμως βαριά, αλλά μου αρέσει πολύ!! Κοστίζει 8,54€ και είναι 91% με φυσικά συστατικά, καθώς επίσης είναι parabens free, silicone free, propolene glycol free, mineral oil free και ethanolamine free. Έχω τελειώσει ήδη δύο δείγματα και πραγματικά λάτρεψα αυτό το προϊόν.


        Στη συνέχεια, πήρα να δοκιμάσω το στοματικό διάλυμα πάλι από Apivita. Είναι φυσικό στοματικό διάλυμα με δυόσμο και πρόπολη. Περιέχει 250ml χωρίς οινόπνευμα και κοστίζει 5,53€. Έχει 97% φυσικά συστατικά και υπόσχεται ότι προστατεύει τα δόντια από την πλάκα, την κακοσμία, την τερηδόνα και την ουλίτιδα. Ήδη το έχω τελειώσει και θα σας πω περισσότερα στο empties post.


       Έπειτα, πήρα τα ξυραφάκια Simply venus 2 4+4 δώρο. Τα βρήκα γύρω στα 2,60€ και θεώρησα ότι είναι πολύ οικονομικά. Μου αρέσουν γιατί μπορώ να ξυριστώ μόνο με λίγο νερό χωρίς να ερεθιστεί το δέρμα.


      Βρήκα επίσης ένα roll-on, το οποίο ονομάζεται sos red spot από Pharmasept. Περιέχει 15ml και υπόσχεται άμεση δράση σε σπυράκια και κοκκινίλες. Σε εμένα δεν έκανε τίποτα κορίτσια. Αντίθετα, εάν το χρησιμοποιούσα πρωί απόγευμα, τότε φούντωναν τα σπυράκια μου. Είναι paraben free και είναι για καθημερινή χρήση. Η τιμή του είναι 4,83€. Ακριβό για την ποσότητα του, πόσο μάλλον για την δουλειά που δεν κάνει.


     Βρήκα ένα καθαριστικό gel προσώπου από Synchroline σε προσφορά, στα 6,44€. Είναι για όλους τους τύπους δέρματος, αλλά δεν είναι για τα μάτια. Περιέχει 200ml και έχει αντλία.


    Πήρα ένα αφρόλουτρο από Klorane με την ονομασία - μυρωδιά, μυστικό της αμυγδαλιάς. Η τιμή του ήταν 4€, αλλά δυστυχώς δεν προτείνεται για τα μάτια. Καμιά φορά ξεχνιέμαι η βιάζομαι και χρησιμοποιώ αφρόλουτρο για να πλύνω το πρόσωπο μου στο ντους, με αυτό πρέπει να έχω συνέχεια στο μυαλό μου ότι είναι μόνο για το σώμα. Επίσης περιέχει mineral oil, benzyl alcohol,καλ. Δεν το περίμενα για προϊόν φαρμακείου. Τελοσπάντων, υπάρχει και με άλλα αρώματα εάν ενδιαφέρεστε.


     Πήρα δίσκους ντεμακιγιάζ διπλής όψης από Hansaplast, οι οποίοι είναι τετράγωνοι και έχει 70 δίσκους μέσα. Κόστιζαν 1,85€.


     Και τέλος, πήρα αναβράζουσες βιταμίνες C από Lanes με γεύση πορτοκάλι. Είδα να κάνει δουλίτσα, αλλά θα σας πω περισσότερα όταν τα τελειώσω και έχω πλήρη άποψη. Κόστισαν 2,93€ και περιέχουν 20 δισκία.



     Επόμενο φαρμακείο είναι το pharmacy discount. Έκανα 2 παραγγελίες, αλλά θα σας τις δείξω μαζί. Τα έχω ήδη αρκετό καιρό, αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει πολλά από αυτά. Ο λόγος των παραγγελιών ήτα δύο κρέμες ματιών που ήθελα να πάρω. Μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο site είναι από τα αγαπημένα μου μιας και βρίσκω τρομερές προσφορές.


      Οι κρέμες ματιών που ήθελα να δοκιμάσω είναι από Frezyderm, η Eye balm στην ποσότητα των 15ml. Κόστιζε 12,60€. Έχω ακούσει τόσα καλά σχόλια που είπα ας τη δοκιμάσω.  Και η άλλη κρέμα ματιών είναι η Sensibio eye από Bioderma στην ποσότητα των 15ml. Η τιμή της ήταν 9,60€ και είναι για πολύ ξηρές επιδερμίδες.



       Είχα πάρει παλιότερα το dermablend τηςVichy στην απόχρωση 35, όμως ήταν σκούρα, και θα το χρησιμοποιήσω το καλοκαίρι. Πήρα λοιπόν την απόχρωση 25 στην τιμή των 13,44€. Έχει spf 35 και περιέχει 30ml προϊόν. Είναι αρκετά καλό προϊόν αλλά το χρησιμοποίησα ελάχιστα, οπότε δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη.



     Πήρα από Apivita το lip care με άρωμα ρόδι. Ήταν σε προσφορά 2,54€, αλλά δεν το έχω χρησιμοποίησει ακόμη. Θέλω να τελειώσω πρώτα κάποια που ήδη έχω ανοιχτά. Μύριζε όμως όμορφα!


      Επειδή βρήκα αρκετά καλές τιμές σε προϊόντα Apivita που ήθελα να δοκιμάσω, πήρα τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα. Είναι στα 300ml και κοστίζει 9,20€. Περιττό να σας πω πως μυρίζει τέλεια, λεβάντα άλλωστε. Είναι σε μορφή gel, αλλά δεν κάνει πλούσιο αφρό. Καθαρίζει πολύ καλά όμως! Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον αυτή η συσκευασία, όμως υπάρχει στα 200ml με 7,85€.

 
      Πήρα να δοκιμάσω την τονωτική λοσιόν για κανονικές/ ξηρές επιδερμίδες με πορτοκάλι και μέλι στα 75ml. Κόστιζε 3,20€. Μου αρέσει αρκετά όσο την έχω δοκιμάσει. Λόγω κάποιων οικογενειακών προβλημάτων δεν κάνω την καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου και δυστυχώς την χρησιμοποίησα ελάχιστα. Δεν υπάρχει πλέον αυτή η Mini συσκευασία στο site, υπάρχει μόνο η μεγάλη στα 200ml και κοστίζει 7,85€.


      Τέλος από Apivita, πήρα και το body scrub με πορτοκάλι και τζίντζερ. Δεν το έχω ανοίξει ακόμη, όμως η συσκευασία του είναι γυάλινη και βαριά. Περιέχει 92% φυσικά συστατικά, 200ml και κόστιζε 10,86€.


      Πήρα το στοματικό διάλυμα Chlorhexil-F στα 250ml. Η τιμή του είναι 6,70€ και έχει ευχάριστο άρωμα και γεύση. Το παίρνω συνέχεια και το έχω ευχαριστηθεί.


      Και τέλος, πήρα από την εταιρία Intermed το αγαπημένο μου body scrub Luxurious με άρωμα ροζ ορχιδέα. Η ποσότητα του είναι 250ml και κόστιζε μόνο 3,38€. Έχω χρησιμοποιήσει ήδη με άρωμα σοκολάτα και βανίλια και μου άρεσαν πολύ. Αυτό δεν είναι τόσο πυκνοί οι κόκκοι του και λίγο με απογοήτευσε. Θα το χρησιμοποιήσω περισσότερο και θα σας πω στα empties πως μου φάνηκε εντέλει.


       Μου έστειλαν αρκετά δείγματα και τους ευχαριστώ θερμά!! Ήδη κάποια τα τελείωσα.


       Και η τελευταία παραγγελία που έκανα τις τελευταίες ημέρες από online φαρμακείο, είναι από το mypharmacity.gr. Είναι από τα αγαπημένα μου sites, γιατί έχει πολύ καλή εξυπηρέτηση και στέλνουν πολλά δείγματα. Και μάλιστα, ρωτάνε τον τύπο επιδερμίδας για να στείλουν τα σωστά δείγματα. Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι παρόμοιο.

       Ο λόγος που έκανα την παραγγελία μου ήταν ότι είχαν βάλει μισή τιμή όλα τα προϊόντα του Κορρέ. Έτσι σκέφτηκα να πάρω κάποια πράγματα που ήθελα, αλλά τα έβρισκα ακριβά. Τα πρώτα που επέλεξα ήταν 2 Lip Twist Lipsticks, τα ενυδατικά κραγιόν σε μορφή στυλό. Εγώ επέλεξα το Elegance και το Desire. Το καθένα κόστιζε 6,90€. 


      Πήρα επίσης από τη σειρά Mango butter lipstick το Natural purple. Δεν έχει ένταση, όμως είναι πολύ ενυδατικό. Επίσης η συσκευασία του είναι όμορφη και πολύ βαριά, καλοφτιαγμένη. Κόστιζε 6,90€.


      Ήθελα πολύ να δοκιμάσω και κάποιο ρουζ του Κορρέ και επέλεξα το Orange brown. Είναι ένα γλυκό καφέ που πορτοκαλίζει και δεν είχα κάτι αντίστοιχο στην συλλογή μου. Είναι διακριτικό στη δική μου επιδερμίδα, αλλά θα σας πω περισσότερα σε κάποιο άλλο post. Κόστιζε 8,40€.


      Και τέλος, πήρα το lip butter Guava στην τιμή των 3,40€. έχω ήδη άλλα 2 της ίδιας σειράς, καθώς επίσης τόσα άλλα χρησιμοποιημένα και μη, αλλά θεώρησα ότι είναι καλή προσφορά και το πήρα για backup. 


      Τέλος, είχε προσφορές και σε προϊόντα LaSplash και πήρα μία μονή σκιά σε απίστευτο καφέ-μοβ χρώμα. Η απόχρωση είναι η Antiqued και κόστιζε 6€. Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω για να πάρω και άλλες αποχρώσεις. Έχει πολύ καλή απόδοση στο χέρι που την χρησιμοποίησα.

     Όπως ξέρετε έκαναν δώρο για εσάς ένα cookies face & body scrub και επειδή ήξεραν ότι μου αρέσει, μου έστειλαν κι εμένα ένα. Τους ευχαριστώ θερμά όχι μόνο για τα δικά μου δώρα, αλλά περισσότερο για το δικό σας, γιατί μία τυχερή θα δοκιμάσει αυτό το υπέροχο προϊόν. 



     Επίσης μου έστειλαν αρκετά δείγματα.


     Και τέλος, μου έστειλαν ένα μολύβι ματιών του Κορρέ από τη σειρά long lasting, το No3 καφέ μεταλλικό, το οποίο ταιριάζει απίστευτα με τη σκιά από LaSplash. Κοστίζει 4,15€. Είναι πολύ μαλακό και μου άρεσε πολύ!!! Μου έστειλαν επίσης το mandarin lip butter stick του Κορρέ που βλέπετε δίπλα στο lip butter. Μυρίζει όμορφα και έχει spf 15. Κοστίζει 2,40€. Τέλος, μου έστειλαν ένα μεταλλικό κουτί του Κορρέ (μιας και όλη η παραγγελία μου ήταν με προϊόντα Κορρέ), και ήδη έχω βάλει τα μολύβια μου μέσα.
     



     Αυτά τα λίγα πήρα. Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;;;; Πείτε μου πιο προϊόν σας τράβηξε περισσότερο την προσοχή, ώστε να το δοκιμάσω πρώτο για να σας πω την γνώμη μου πως μου φάνηκε. Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που τρέχει ήδη για το cookies scrub, δηλώστε συμμετοχή μέχρι 12/12. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες! Φιλιά πολλά!

                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers