Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Lash Princess mascara - Essence

     Πόσες από εσάς όταν πηγαίνετε για ψώνια δεν κοιτάτε την συσκευασία και μετά το προϊόν;;; Μόνο εγώ;;; Ένα λοιπόν προϊόν που μου πήρε τα μυαλά τον τελευταίο καιρό με την απόδοση του, αλλά και με την συσκευασία του είναι η Lash Princess mascara της Essence. Περιέχει 12ml και είναι οφθαλμολογικά ελεγμένο. Ο λόγος που την πήρα ήταν η συσκευασία της, αλλά τελικά με κέρδισε και σαν προϊόν.


      Εγώ την είχα πάρει από το BeautyAz στην τιμή των 4,19€. Έχει ένα σιλικονάτο βουρτσάκι το οποίο έχει ένα περίεργο σχήμα σαν S.  Το βουρτσάκι, το 1/2 περίπου, είναι πιο παχύ ενώ το υπόλοιπο είναι λεπτούλι με κοντά τριχάκια. Θεωρώ, ότι το βουρτσάκι είναι σχεδιασμένο για να εφαρμόσει ακριβώς στις βλεφαρίδες από τις πιο μικρές έως τις πιο μεγάλες για να τις αγκαλιάσει και να τις "χτενίσει" όσο χρειάζεται, τουλάχιστον σε εμένα αυτό κάνει.

     Η απόδοση του;; Δίνει τέλειο διαχωρισμό, δίνει μάκρος με ένα μόνο πέρασμα και χωρίς κόπο. Τι άλλο να ζητήσω;;; Μόνο διάρκεια! Κι όμως, σε εμένα κρατάει όλη μέρα, χωρίς να τρέξει, ή να αφήσει κομματάκια και φεύγει μόνο όταν την αφαιρέσω εγώ. Όγκο δεν δίνει τόσο, αλλά εμένα με ικανοποιεί το αποτέλεσμα.


     Όταν την χρησιμοποιούσα και έβλεπα το αποτέλεσμα με ένα μόνο χέρι, δεν ήθελα να περάσω περισσότερες στρώσεις τις βλεφαρίδες μου. Όμως, σκέφτηκα να το κάνω για να δω το αποτέλεσμα. Προσπάθησα λοιπόν μία φορά να προσθέσω δεύτερη φορά μάσκαρα στις νωπές από την πρώτη στρώση βλεφαρίδες μου, αλλά το αποτέλεσμα ήταν τόσο μα τόσο αποκρουστικό. Είχαν κολλήσει οι βλεφαρίδες μου και έγιναν μία. Τις ένιωθα τόσο βαριές εννοείται... που ξεβάφτηκα αμέσως. Προσπάθησα και άλλη μία φορά σε στεγνές από την πρώτη στρώση μάσκαρα βλεφαρίδες, αλλά πάλι δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα. Ήταν σαν να άφηνε ελαφριά κομματάκια.

      Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι είναι μία πολύ καλή μάσκαρα, ειδικά για την τιμή της είναι τέλεια. Δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα και αναδεικνύει το βλέμμα. Δεν φαίνονται ψεύτικες οι βλεφαρίδες, αλλά παρόλο που δίνει μάκρος, φαίνονται φυσικές.

      Σας την προτείνω οπωσδήποτε!! Πιστεύω ότι οι περισσότερες θα τη λατρέψετε. Αρκεί να δουλέψετε σωστά το βουρτσάκι και θα έχετε ένα υπέροχο αποτέλεσμα. Για το μόνο που δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά, είναι εάν προσφέρει καμπύλη. Εμένα οι δικές μου βλεφαρίδες έχουν τρομερή καμπυλότητα, οπότε δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά εάν προσφέρει ή όχι και δεν θέλω να πω κάτι που δεν ισχύει. Πάντως, νομίζω ότι δίνει ένα τσακ παραπάνω καμπύλη σε εμένα, αλλά και πάλι δεν μπορώ να το πω με σιγουριά.

      Αυτά είχα να σας πω. Ελπίζω να σας κατατόπισα. Πείτε μου κι εσείς την γνώμη σας εάν τη δοκιμάσατε. Εύχομαι να έχετε έναν όμορφο μήνα με μόνο χαρά και γέλιο. Σας φιλώ,

                                                            Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers