Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

review "Colour Flash volume mascara" Essence

         Πως περνάτε κορίτσια μου;;;; Ελπίζω να περνάτε όλες υπέροχα είτε είστε διακοπές είτε όχι. Αρκεί βέβαια να μην χάνετε τα μπάνια σας!!!! :):):)  Σήμερα θέλω να σας πω την άποψη μου για τη σχετικά νέα μάσκαρα με χρώμα από essence. Είναι το 01 σε ανοιχτό πράσινο χρώμα. Υπόσχεται όγκο και επίσης λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα μαλλιά. Είναι οφθαλμολογικά ελεγμένο.


       Αυτή η σειρά, έχει και σε άλλα χρώματα, όπως μοβ, μπλε και κόκκινο/ροζ;; Εγώ προτίμησα το πράσινο γιατί τα άλλα χρώματα εκτός το κόκκινο τα είχα. Η τιμή της μάσκαρας είναι μέχρι 4€ και έχει πλαστικό βουρτσάκι σε κλασσικό σχήμα. Πως μου φάνηκε;;;
      Όταν την πρωτοπήρα και τη δοκίμασα, δεν μου άρεσε καθόλου!! Ο  λόγος;;; Ήμουν λευκή και δεν είχα βάψει τα μάτια μου εκτός από τη μάσκαρα και ακριβώς επειδή είναι ανοιχτόχρωμη, φαινόταν σαν να μην είχα βλεφαρίδες. Οπότε όσες φορές τη χρησιμοποιούσα έβαζα ένα μαύρο μολύβι κοντά στις βλεφαρίδες και το έσβηνα. Όμως τώρα που έχω μαυρίσει μπορώ να πω ότι την έχω λατρέψει!! Κάνει τρομερή αντίθεση με το πρόσωπο μου και τραβάει την προσοχή όλων.
      Το μειονέκτημα όμως είναι ότι, πρώτον, θέλει πολλές στρώσεις, 2-3 για να δώσει το χρώμα που πρέπει και τον όγκο. Επίσης θέλει και πολύ δούλεμα κατά την τοποθέτηση της για να δώσει και μάκρος. Καμπύλη δεν ξέρω εάν δίνει γιατί οι δικές μου βλεφαρίδες έχουν καμπυλότητα από μόνες τους. Πάντως, την πρώτη φορά είχα βάλει μία στρώση και είχα καθυστερήσει να βάλω δεύτερη, κόλλησαν οι βλεφαρίδες μου και πραγματικά φαινόταν σαν μην είχα. Τελείως αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Οπότε σαν μάσκαρα, θέλει γρήγορη τοποθέτηση!!
      Αλλά το πιο σημαντικό μειονέκτημα για εμένα είναι ότι λερώνομαι! Και δεν εννοώ όταν την τοποθετώ στις βλεφαρίδες, αν και τότε λερώνομαι, αλλά μετά την τοποθέτηση της, που ιδρώνω ή απλά δεν έχει στεγνώσει ακόμη, λερώνομαι όπου ακουμπάνε οι βλεφαρίδες στο δέρμα μου. Πάντως, παρόλο που λερώνομαι, δεν αφήνει κομμάτια μετά από ώρες, ούτε χάνει την ένταση ή το μάκρος. Εάν έβγαινε σε αδιάβροχη εκδοχή πραγματικά θα τη λάτρευα, και θα έπαιρνα και τις άλλες αποχρώσεις. Τώρα όμως, την χρησιμοποιώ για να δίνω την τέλεια αντίθεση με το μαύρισμα μου, αλλά όταν θέλω να βγω για λίγες ώρες ή θα μπορώ να ελέγχω το μακιγιάζ μου. Εάν βγω για πολλές ώρες, δεν την προτείνω! Ούτε εγώ τη χρησιμοποιώ γιατί φοβάμαι ότι θα μουτζουρωθώ.
      Παρακάτω βλέπετε το αποτέλεσμα στις δικές μου βλεφαρίδες.


     Πως σας φαίνεται;;;; Εσείς έχετε πάρει κάποια μάσκαρα από αυτή τη σειρά;;; Εσάς πως σας φαίνονται;;;
     Σας ευχαριστώ πολύ που με παρακολουθείτε. Σας φιλώ και σας εύχομαι να έχετε υπέροχες και τρελές στιγμές!!

                                             Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers