Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Glowbox Ιουλίου 2014


 
    Τι κάνετε κορίτσια;;;; Πως περνάτε;;; Η αλήθεια είναι ότι έχω καιρό το κουτί του Glowbox, αλλά επειδή ήθελα να σας δείξω άλλα πράγματα, το καθυστερούσα. Αλλά εκτός αυτού έβλεπα ότι καμία δεν ενθουσιάστηκε με το περιεχόμενο που έβλεπε στα κουτιά των άλλων κοριτσιώ. Να σας πω την αλήθεια ούτε κι εγώ ενθουσιάστηκα, ειδικά όταν έβλεπα το χρώμα των μανών που είχαν μέσα. Φανταστείτε ότι όταν το πήρα στα χέρια μου, το μανό κοίταξα πρώτα, δεν με ενδιέφερε τίποτα άλλο.

    Στην φωτογραφία παραπάνω βλέπετε πως ήταν το κουτί όταν το άνοιξα, και μου άρεσε πολύ το κείμενο που γράφει για το καλοκαίρι. "Καλοκαίρι θα πει ..... Να τριγυρνάς ξυπόλητη πάνω στην άμμο. Να γεμίζεις χρώματα. Να λάμπεις από χαρά. Να βουτάς στις πιο όμορφες ιστορίες και να φτιάχνεις τις πιο υπέροχες αναμνήσεις. Καλοκαίρι θα πει να αγαπάς τον εαυτό σου και να του το δείχνεις με κάθε τρόπο." Πόσο δίκιο έχει... Αλήθεια εσείς τι πιστέυετε ότι θα πει καλοκαίρι;;;;;

    Πάμε όμως να δούμε το περιεχόμενο του κουτιού!! Πρώτα θα ξεκινήσω με το μανό της Avon. Σε εμένα έστειλαν το Fire Cracker από την σειρά Gel Finish. Είναι ένα φωτεινό κόκκινο, υπέροχο με ένα πέρασμα. Βέβαια θέλει και δεύτερη στρώση για να δείξει πιο γυαλιστερό. Η διάρκεια του είναι πολύ καλή! Κρατάει σε εμένα 5-7 ημέρες.Είναι σε full size.


   Το επόμενο προϊόν που είχε το κουτάκι μου είναι το λάδι με φυσικά συστατικά της Ταΐτης το Monoi Tiki Tahiti. Το συγκεκρμένο το είχα και στο cherrybox και το χρησιμοποιώ μόνο στο στέρνο και στα χέρια ώστε να κάνουν το μαύρισμα πιο έντονο και πιο γλυκό. Στα μαλλιά μου δεν το δοκίμασα ακόμη, αλλά σύντομα θα το χρησιμοποιήσω. Αυτό είναι στα 30ml.


   Στη συνέχεια είναι άλλα δύο προϊόντα σε mini size και είναι το shower gel και το body lotion με white mask από την εταιρία My Own. Έχουν πολύ ωραία μυρωδιά και το μπουκαλάκι του μου άρεσε πολύ!! Επίσης και το full size και των δύο είναι πολύ οικονομικά και εάν υπάρχει με άλλο άρωμα, σίγουρα θα δοκιμάσω!
 

    Τέλος είναι η κρέμα ποδιών από την εταιρία Decubal και μπορώ να πω ότι χάρηκα που είναι σε κανονική συσκευασία τόσο γιατι όλα ήταν σε μικρό μέγεθος, όσο και για να τη δοκιμάσω αρκετές φορές για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Άρωμα δεν έχει, αλλά χρειάζομαι την ελάχιστη ποσότητα για να ενυδατώσω τα πόδια. Απορροφάται άμεσα κα σαν πρώτη εντύπωση μιας και την δοκίμασα μόνο μία φορά, μου άρεσε αρκετά.


    Το προϊόν το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου είναι το Kitsch i am, το οποίο είναι είτε για λαστιχάκι στα μαλλιά είτε για βραχιόλι. Δεν σπάει την τρίχα, κλπ κλπ. Προσωπικά δεν μου άρεσε, προτιμούσα κάτι σε καλλυντικό.  Δεν ξέρω καν εάν το δοκιμάσω. Θα δούμε!!
 

   Αυτά λοιπόν ήταν μέσα στο δικό μου κουτάκι. Η αλήθεια είναι ότι πλέον θα κοιτάω πρώτα το περιεχόμενο και μετά θα παραγγέλνω το κουτί. Δεν με ενθουσίασε καμία από τις 2 φορές που το απέκτησα. Πείτε μου κι εσείς τη γνώμη σας, αν και νομίζω έχουμε κοινή άποψη.  Αυτά από εμένα! Σας εύχομαι να περνάτε όμορφα και να έχετε υπέροχες στιγμές!!

                                                   Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers