Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Would you rather???

   Γεια σας!! Τι κάνετε;;; Σήμερα θα κάνω ένα tag, για το οποίο έχω δει πολλές να "τραβάνε" τα μαλλιά τους και να δίνουν ξεκαρδιστηκές απαντήσεις. Δεν με έκαναν ακριβώς tag, αλλά η Μάρω http://marwmew.blogspot.gr/2014/06/would-you-rather.html έκανε tag όσες δεν το έκαναν, κι έτσι το κάνω κι εγώ. Μάλλον θέλω να ξεμαλλιαστώ κι εγώ!!


1) Θα προτιμούσες να χάσεις όλες σου τις μάσκαρα, τα eyeliners, τα κραγιόν και τα lipgloss σου ή να χάσεις όλες τις παλέτες και σκιές ματιών σου;
 Εάν τα χείλη μου από μόνα τους είχαν χρώμα, θα επέλεγα το πρώτο, αλλά επειδή θέλω 
να τα τονίζω θα επιλέξω τις σκιές. Τα μάτια τα τονίζεις και με μία μάσκαρα άλλωστε.           

2) Θα προτιμούσες να κόψεις όλα τα μαλλιά σου ή να μην δικαιούσαι να τα κόψεις ξανά;
Να μην τα ξανακόψω ποτέ!!!!!Εκτός ότι δεν μου πάει το κοντό μαλλί, λατρεύω το μακρύ! Θα γίνω η σύγχρονη Ραπουνζέλ!!

3) Θα προτιμούσες ένα κοραλλί μάγουλο ή ένα ροζ μάγουλο;
  Δεν μπορώ να επιλέξω, μου δίνετε τρίτη επιλογή μήπως;;;;

4) Αν είχες 1000 ευρώ για να ξοδέψεις, θα προτιμούσες να αγοράσεις ρούχα ή προϊόντα μακιγιάζ;
Εννοείται προϊόντα μακιγιάζ, αλλά θα έπαιρνα και κανένα ρουχαλάκι να ντυθώ το καημένο.

5) Θα προτιμούσες να εφαρμόσεις το κραγιόν ως eyeliner, ή το eyeliner ως κραγιόν;
Το eyeliner σαν κραγιόν μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο...... Πλέον υπάρχουν τόσα 
χρώματα που έχουμε άπειρες επιλογές. Θα βρω κάτι που να φαίνεται φυσικό ελπίζω!

6) Θα προτιμούσες να ψωνίζεις μόνο από τα MAC ή από τα Sephora;
Sephora εννοείται!! Από MAC ότι είχα το έχω δώσει.

7) Θα προτιμούσες να χρησιμοποιούσες μόνο μια απόχρωση σκιάς ή μόνο μια απόχρωση για τα χείλη για το υπόλοιπο της ζωής σου;
Μπορώ να αφήσω την ερώτηση αναπάντητη;;; Μα πόσο δύσκολες είναι αυτές οι ερωτήσεις;;;;

8) Θα προτιμούσες να φοράς χειμωνιάτικα ρούχα το καλοκαίρι ή καλοκαιρινά χειμώνα;
Νομίζω πως θα προτιμούσα τα καλοκαιρινά. Θα έπεφτα σε χειμερία νάρκη και θα 
ξαναέβγαινα από το σπίτι μου το καλοκαίρι. Απλά πράγματα!!

9) Θα προτιμούσες σκούρα νύχια ή ανοιχτόχρωμα νύχια όλο το χρόνο;
Ανοιχτόχρωμα βέβαια!!!! Το κόκκινο είναι ωραιότατο!!!!!!!

10) Θα προτιμούσες να αποχωριστείς το αγαπημένο σου προϊόν για τα χείλη ή το αγαπημένο σου προϊόν για τα μάτια;
  Αυτός που επέλεξε τις ερωτήσεις πρέπει να ήταν άντρας! Δεν εξηγείται να μην καταλαβαίνει
τον πόνο μας!!! Νομίζω θα επιλέξω το προϊόν για τα χείλη. Σίγουρα θα υπάρξει κάτι άλλο που θα 
λατρέψω, οπότε ...... θα κλάψω!!!

11) Θα προτιμούσες να έχεις τα μαλλιά σου αλογοουρά ή σε έναν ακατάστατο κότσο;
   Ούτως ή άλλως τα μαλλιά μου είναι μπούκλες και ποτέ δεν είναι μαζεμένα, θα πω ακατάστατα.
Με αντιπροσωπεύει νομίζω!

12)
Θα προτιμούσες να μην έβαφες ποτέ ξανά τα νύχια σου ή να μην χρησιμοποιούσες ποτέ ξανά lipgloss;
 
Ποτέ lipgloss εννοείται. Και τώρα που τα έχω αχρησιμοποίητα είναι....

13) Θα προτιμούσες να ξυρίσεις τα φρύδια σου και να μην έχεις καθόλου ή να κάθεσαι και να τα βάφεις καθημερινά;
Είτε έτσι είτε αλλιώς θα τα έβαφα, αλλά διαφορετικό είναι να έχεις το φρυδάκι σου και αλλιώς 
να μην έχεις τίποτα. Ασυζητητί βάψιμο!!!!

14) Θα ήθελες να ζεις χωρίς μακιγιάζ ή χωρίς βερνίκια νυχιών;
Επιτέλους και κάτι εύκολο!! Χωρίς βερνίκια!! Όχι ότι δεν μου αρέσουν, αλλά μπορώ να αντέξω!!



      Και φτάσαμε στο τέλος του tag! Κάνω tag όσες δεν το έχετε κάνει, θα πω 2-3 ονόματα που νομίζω δεν το έκαναν:                                                                                       
 Κάτια - http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/
Νεφέλη - http://nefelismakeupcorner.blogspot.gr/
Mama Tzini -  http://mommytzini.blogspot.gr/
Μαρτίνα - http://martinakappa.blogspot.gr/
και όποια άλλη θέλει!!!!

  Εσείς ποια ερώτηση θέλετε να απαντήσετε και θεωρείτε πιο εύκολη ;;;
Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ και να περνάτε όμορφα! Φιλιά πολλά!!

Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers