Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

CHERRYBOX - Summer 2014

     Τι σας έχω σήμερα;;;; Καταλάβατε από τον τίτλο νομίζω!!! Όλες φαντάζομαι ξέρετε τι είναι το Cherrybox, δεν ξέρω όμως εάν μάθατε ότι έγινε εποχιακό το περιεχόμενο τους. Κοστίζει ακριβότερα από το μηνιαίο και αυτό θα βγαίνει κάθε 2 μήνες, με εποχιακά προϊόντα. Τέλειο;;;; Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα τους ώστε να εγγραφείτε στο Newsletter σε περίπτωση που θέλετε να βλέπετε προσφορές, ή εάν θέλετε να πάρετε το κουτάκι. Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε από το e-shop τους πατώντας εδώ.
     Επιτέλους πήρα κι εγώ ένα πολυπόθητο συνδρομητικό κουτάκι, που το περίμενα πολλές μέρες και ανυπομονούσα να το πάρω στα χέρια μου!!!! Παρακάτω βλέπετε το κουτί, μόλις το άνοιξα και τα προϊόντα που είχε μέσα. Επίσης ήθελα πολύ να δείτε κι εσείς την κάρτα- Menu, που είδα μόλις άνοιξα το πακέτο.


    Θέλετε να δούμε λοιπόν, αναλυτικά τα προϊόντα που είχε μέσα;; Ας τα πάρουμε με τη σειρά που τα έχει η κάρτα.
 
    Πρώτο είναι το κραγιόν από aden cosmetics 026. Είναι ένα nude-ροζ χρώμα, όμορφο και ενυδατικό μου φάνηκε. Επίσης, έχει έντονη, φρουτένια μυρωδιά, που ξετρελάθηκα!! Θα το δοκιμάσω και θα σας πω.
 

        Συνεχίζουμε με το αφρόλουτρο από Benecos, shower gel από τη σειρά benecos natural care. Είναι 150ml. Έχει ελαφρύ πορτοκαλί χρώμα προς διάφανο και να σας πω την αλήθεια η μυρωδιά του δεν με ξετρέλανε. Θα το δοκιμάσω εννοείται και θα σας κάνω αναλυτικό post.


       Επόμενο είναι το Helioderm από την CASTALIA. Έχει ένα όμορφο διακριτικό άρωμα. Είναι λευκή και αρκετά πηκτή, αλλά χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα για να απλώσετε στο δέρμα. Έβαλα λίγη ποσότητα στο χέρι μου, και σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσε. Βέβαια θα την δοκιμάσω και θα σας πω!!


       Το επόμενο προϊόν είναι το Colour Protect από την KYANA. Είναι 100ml και είναι για να προστατεύει το χρώμα των μαλλιών μας από τον ήλιο και την ξηρότητα μετά την αλμύρα της θάλασσας. Η μυρωδιά του μου θύμισε γάλα και στα συστατικά του δεν γράφει κάτι τέτοιο. Πολύ έξυπνη επιλογή και απαραίτητη.


         Έπειτα βλέπουμε το λάδι Monoi από Naturado. Είναι πολυχρηστικό από ότι γράφει το βιβλίο και πανάκριβο. Είναι 50ml αυτό που μου έστειλαν, αλλά θέλει λίγες σταγόνες για χρήση. Οπότε νομίζω ότι θα αργήσει πολύ να τελειώσει. Εγώ μάλλον θα το χρησιμοποιήσω στα μαλλιά μου, αλλά ίσως το χρησιμοποιήσω και στο πρόσωπο. Θα σας κάνω σίγουρα review.



       Τέλος, το κουτάκι μου περιείχε 5 υγρά μαντηλάκια για την ευαίσθητη περιοχή Intimate Care Dayfresh από Dermoxen. Πολύ χρήσιμα τα βρήκα και ήδη τα έχω τοποθετήσει στην τσάντα μου.


      Δεν θα μπορούσε να λείπει βέβαια το πακετάκι με καραμέλες Zero. Εμένα μου έστειλαν με γεύση δυόσμο και παραδόξως, είναι πολύ ωραίες, γλυκές και δίνουν δροσιά. Μου άρεσαν αρκετά.


      Αυτά είχε το κουτάκι μου. Είμαι πολύ χαρούμενη με τα προϊόντα, γιατί από κάποιες εταιρίες δεν είχα δοκιμάσει κανένα προϊόν και τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω έστω ένα. Σίγουρα θα τα δοκιμάσω όλα και θα σας πω την άποψη μου, εκτός από τις καραμέλες φυσικά που μου αρέσουν πολύ!! Σας άρεσαν τα προϊόντα;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!! Φιλιά πολλάααα!!!!

                                                     Κωνσταντίνα Ν.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers