Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Review Glow teal & Super Shock mascara -Avon/GG line eyepencil & lipstick Wet&Wild

   Καλησπέρα κορίτσια μου όμορφα! Σήμερα κάνω και δεύτερη ανάρτηση, μιας και νωρίτερα έκανα ένα tag. Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για την παλέτα της Avon "Glow teal" από τη σειρά true colour, για τη μάσκαρα από Avon τη "Super Shock", σε χρώμα μαύρο. Δεν νομίζω ότι έχει άλλα χρώματα στη συγκεκριμένη σειρά. Θα σας μιλήσω επίσης για το μολύβι από GGline No 09 και τέλος για το κραγιόν από την απλή σειρά της Wet&Wild το "Dark pink Frost" No E502A.
   Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπετε τα προϊόντα που χρησιμοποίησα και πως γράφουν στο χέρι μου. Συγχωρήστε για την δεύτερη φωτογραφία που το βουρτσάκι της μάσκαρας έπεσε πάνω στο καφέ, άλλα τελείωσε η μπαταρία και δεν μπορούσα να βγάλω άλλη. Εκτός αυτού νομίζω ότι το χρώμα φαίνεται μια χαρά και θα το δείτε και στα μάτια μου.


      Πρώτα θα σας μιλήσω για την παλέτα. Είναι από την καινούρια σειρά της Avon που απαριθμεί όπως βλέπετε τις σκιές και έχει ας πούμε ένα άλλο look αυτή η παλέτα από τις υπόλοιπες που μας είχε συνηθίσει η εταιρία. Έχει 4 χρώματα όπως βλέπετε σε διαφορετικές αποχρώσεις που μπορούν να φορεθούν μόνα τους, ή να κάνετε πολλαπλά μακιγιάζ χρησιμοποιώντας μόνο τα 2 από τα 4 χρώματα της παλέτας ή και τα 4 μαζί. Το 1 και το 2 είναι πολύ πουδρένια με ελαφρύ shimmer μέσα, ενώ το 3 και το 4 είναι ματ. Όλα τα χρώματα είναι πολύ έντονα και με διάρκεια, ακόμη και χωρίς βάση. Το 3ο χρώμα μόνο δεν κρατάει και τόσο πολύ όπως τα άλλα, εκτός κι αν βάλετε μία καλή βάση ώστε να κρατηθεί η σκιά στη θέση της για περισσότερες ώρες. Η απόδοση των χρωμάτων γίνεται με ένα πέρασμα μόνο και δεν θρυμματίζονται. Εγώ την έχω ευχαριστηθεί και τη λατρεύω! Είμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα και με τη διάρκεια της. Επίσης να σας πω ότι το μακιγιάζ μου το έκανα με το πινελάκι της παλέτας. μου αρέσουν πολύ τα πινελάκια στις παλέτες της Αvon και θεωρώ ότι είναι ευκολόχρηστα.
      Έπειτα θα σας μιλήσω για τη μάσκαρα της Avon που έχω πει τα καλύτερα, και νομίζω κι εσείς εάν την δοκιμάσετε τα καλύτερα θα λέτε. Όσες κοπέλες ξέρω και έχουν στη συλλογή τους τη συγκεκριμένη μάσκαρα, είναι κατενθουσιασμένες και δεν την αλλάζουν με τίποτα. Η δική μου γνώμη λοιπόν είναι ότι είναι η καλύτερη μάσκαρα που υπάρχει. Έχει πλαστικό βουρτσάκι και μεγάλο. Δίνει μάκρος με την πρώτη στρώση και ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες ομοιόμορφα. Δίνει ένταση από την πρώτη στρώση και  τους δίνει κυκλικό σχήμα, τις γυρνάει. Στη δεύτερη στρώση οι βλεφαρίδες γίνονται ακόμη πιο έντονες και πιο μακριές. Δεν φεύγει από τη θέση της μέχρι να την ξεβγάλετε, και σχετικά φεύγει εύκολα με το ντεμακιγιάζ σας. Εάν το παρακάνετε με τις στρώσεις, θα γίνουν πολύ έντονες μεν. αλλά θα έχει τόσο προϊόν επάνω τους οι βλεφαρίδες που θα μοιάζουν με ψεύτικες. Εγώ στη φωτογραφία έχω βάλει 2 στρώσεις. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κάποιο αρνητικό γι'αυτή τη μάσκαρα.
       Θα συνεχίσω με το μολύβι της GGline το οποίο πήρα πρόσφατα και στις φωτογραφίες θα δείτε ότι το φοράω στην εσωτερική υγρή γραμμή του ματιού. Είναι πολύ μαλακό και πολύ έντονο στο χέρι μου. Στα μάτια μου όμως;;;; Επίσης είναι αδιάβροχο και ξεβάφετε ας πούμε δύσκολα. Στα δικά μου μάτια, έκανα 2 φορές ντεμακιγιάζ. Όμως, δεν μου άρεσε καθόλου, θα δείτε ότι δεν δείχνει τίποτα σχεδόν και πάνω σε σκιά θέλει πολύ δουλειά για να φανεί το αποτέλεσμα. Για να δείξει το μολύβι θα πρέπει να μην φοράω σκιά. Ελπίζω σε εσάς να έχει καλύτερο αποτέλεσμα εάν το έχετε ήδη στη συλλογή σας.
        Και τέλος το κραγιόν της Wet&Wild είναι ένα ροζ ανοιχτό χρωματάκι το οποίο έρχεται πολύ κοντά με το φυσικό χρώμα των χειλιών μου, αν δεν είναι ακριβώς το ίδιο χρώμα και έχει μέσα gllitter. Είναι από την απλή σειρά και είναι πάρα πολύ ενυδατικό. Έχουν διάρκεια όσο δεν τρώτε. Μόλις φάτε θα έχει μείνει σχεδόν μόνο το περίγραμμα. Στο ποτήρι όμως δεν αφήνει και τόσο σημάδι, ούτε χάνετε με το πιοτό. Εμένα μου αρέσει και αυτή η σειρά και σας την προτείνω εάν δεν την έχετε δοκιμάσει.
     Πείτε μου τη γνώμη σας εάν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά που σας μίλησα. Ακολουθεί το μακιγιάζ μου με τα συγκεκριμένα προϊόντα. Γράψτε μου εάν σας αρέσει και ότι άλλο θέλετε να με ρωτήσετε εννοείται ότι θα σας απαντήσω άμμεσα.







       Συγχωρήστε το φρύδι μου που είναι άβγαλτο,αλλά το άφησα για να του ξαναδώσω σχήμα. Ελπίζω να σας άρεσε το μακιγιάζ, περιμένω σχόλια τις απόψεις σας και ότι άλλο θέλετε. Φιλιά πολλά από εμένα!! Καλό βράδυ!!
                                                               Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers