Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Spring tag

   Κούκλες μου, είπα μιας και βρήκα λίγο χρόνο να κάνω και αυτό το tag για την άνοιξη. Ο καιρός καλυτέρεψε πάρα πολύ και θέλουμε χρώμα στη ζωή μας. Μιας και η περίοδος που διανύουμε είναι η άνοιξη είπα κι εγώ na κάνω αυτό το tag. To είδα από τη Μαρία, εάν θέλετε να δείτε τις δικές της απαντήσεις επισκετείτε το blog της εδώ: http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2014/03/ooops-ive-been-taged-again-spring-lover.html .
    Αυτό το tag είναι διαφορετικό από άλλα που είδα για την άνοιξη. Αναφέρουμε ποιος μας έκανε tag, εμένα δεν με έκανε κανένας, απαντάμε στις ερωτήσεις και στο τέλος προσθέτουμε 3 δικές μας, και τέλος κάνουμε tag κάποιες κοπέλες και τις ενημερώνουμε σχετικά. Πάμε να ξεκινήσουμε!

   - Αγαπημένο ανοιξιάτικο μανό.
Δεν έχω από συγκεκριμένη εταιρία, όμως έχω συγκεκριμένα χρώματα που φοράω σχεδόν όλο το καλοκαίρι. Περισσότερο χρησιμοποιώ το φούξια.


   - Ποιο είναι το must have σου κραγιόν για την Άνοιξη;
Επειδή δεν έχω κάποιο από παλιές συλλογές, επειδή είτε τα πέταξα λόγω ότι τα είχα πολύ καιρό είτε επειδή τα τελείωσα, θα σας δείξω τα χρώματα που εγώ χρησιμοποιώ από την άνοιξη μέχρι τέλος καλοκαιριού. Ροζ/Φούξια, πορτοκαλί/κοραλλί και κόκκινο.


   - Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Τα μίνι τριαντάφυλλα.

   - Αγαπημένο ανοιξιάτικο φουλάρι ή αξεσουάρ.
Τα μακριά σκουλαρίκια ή τους κρίκους! Απλά τα λατρεύω!!

   - Αγαπημένο ανοιξιάτικο κερί;
Λατρεύω όλα τα μυρωδάτα κεριά, χειμώνα καλοκαίρι!! Οι αγαπημένες μου μυρωδιές είναι η βανίλια και η κανέλα.

   - Αγαπημένο body spray ή άρωμα για την άνοιξη;
Το Miss O από την oriflame. Είναι υπέροχο λουλουδάτο άρωμα, διακριτικό, με διάρκεια όμως.


   - Ποιο είναι το αγαπημένο σου πράγμα για την άνοιξη;
Κάθε χρόνο είναι διαφορετικά. Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο.

   - Πως είναι η άνοιξη εκεί που μένεις;
Είναι γεμάτο πρασινάδα, όμορφα λουλούδια και πουλάκια!

   - Είσαι spring cleaner/φανατική με την καθαριότητα την άνοιξη;
Είμαι γενικά φανατική με την καθαριότητα, αλλά από την άνοιξη και μετά γίνομαι ακόμη χειρότερη.

   - Έχεις σχέδια για διακοπές τώρα την άνοιξη;
Δυστυχώς δεν έχω κανονίσει τίποτα και μάλλον δεν θα πάω καθόλου διακοπές το καλοκαίρι.


  • Με έκανε tag η Θώμη από το κανάλι http://parfum-color.blogspot.gr/2014/04/spring-lover-tag.html και την ευχαριστώ πολύ, αλλά μιας και είχα κάνει ήδη το tag είπα απλά να συμπληρώσω από κάτω τις ερωτήσεις της και τις απαντήσεις μου!
   Με τι προτιμάς να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου αυτήν την εποχή;
Παίρνω τη φωτογραφική μου μηχανή "αγκαλιά" και περπατάω με τις ώρες για να αποθανατίσω ότι μου αρέσει και μου κάνει εντύπωση.

   Ποιο είναι το αγαπημένο σου ανοιξιάτικο άρωμα;
Το αγαπημένο μου ανοιξιάτικο άρωμα είναι το MISS O από την Oriflame και το βλέπετε παραπάνω.

   - Τι παπούτσια σου αρέσει να φοράς  περισσότερο την άνοιξη;
Ανάλογα τον καιρό. Εάν έχει καλό καιρό και ανάλογα το ντύσιμο μπορεί να φορέσω γοβάκια,εάν ο καιρός είναι μουντός και ψυχρός, αθλητικά ή μπαλαρίνες.




   - Περιέγραψε μου το δικό σου ανοιξιάτικο μακιγιάζ.
Λοιπόν, συνήθως την άνοιξη χρησιμοποιώ έντονα χρώματα, και σιγά σιγά θα σας κάνω μακιγιάζ με ανοιχτά ανοιξιάτικα/καλοκαιρινά χρώματα για να παίρνετε ιδέες...

   - Αλλάζεις κάτι στη διατροφή σου την Άνοιξη, πριν το καλοκαίρι; Αν ναι,τι;
Το μόνο που αλλάζω είναι ότι πίνω πολύ νερό γιατί ζεσταίνομαι αρκετά και διψάω περισσότερο.

   - Ποια είναι η προετοιμασία σου για το καλοκαίρι κιόλας από την Άνοιξη;
Δεν νομίζω ότι κάνω κάποια προετοιμασία για το καλοκαίρι, δεν αλλάζω κάτι.

Οι ερωτήσεις μου:
-Ποιο καλλυντικό χρησιμοποιείς περισσότερο μόλις μπει η Άνοιξη;;; 
- Πες μας 3 προϊόντα (καλλυντικά ή περιποίηση σώματος ή μάλλιων) που ενώ τα χρησιμοποιείς το χειμώνα, δεν τα χρεισιμοποιείς με τίποτα από την Άνοιξη και μετά.
-Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στην Άνοιξη, τι θα ήταν;;; 


Κάνω tag όλες τις κοπέλες που θέλουν να το κάνουν!! Και εννοείται θα απαντήσουν και στις ερωτήσεις της Θώμης και της Κάτιας και στις δικές μου!!! Περιμένω το link από κάτω στα σχόλια να δω τις απαντήσεις σας!!


    Αυτό ήταν το tag και οι απαντήσεις μου. Θέλω να μου πείτε εσείς που θέλετε να πάτε φέτος διακοπές ή και να μου απαντήσετε σε όποια ερωτησούλα θέλετε. Καλό σας βράδυ! Φιλιά πολλά,
                                                      Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers