Σάββατο 5 Απριλίου 2014

review MUA palette "Dask till Dawn"

     Καλησπέρααααα!! Τι κάνετε;; Σας άρεσαν οι διαγωνισμοί; Νομίζω σας κακομαθαίνω με τόσα δωράκια μαζεμένα, αλλά μ' αρέσει!! Σας εύχομαι και πάλι καλή επιτυχία σε όλες και σας ζητώ συγνώμη που δεν σας απαντάω στα σχόλια ώστε να ξέρετε ότι τα είδα, δεν έχω τον δικό μου υπολογιστή και είμαι με δανεικό ή από το κινητό, αλλά μην μου αγχώνεστε, ενημερώνομαι με e-mail οπότε βλέπω σίγουρα όλες τις συμμετοχές και τις εγγραφές σας.
     Πάμε στα δικά μας... Όπως καταλάβατε από τον τίτλο θα σας μιλήσω για την παλέτα της Mua, εγώ την είχα παραγγείλει από το εξωτερικό, από την σελίδα της Mua, ούτως ή άλλως δεν υπάρχει στην Ελλάδα, και νομίζω κόστιζε γύρω στα 5.00€. Έχει 12 χρώματα, σε γήινες αποχρώσεις, μοβ μπλε και γκρι. Άλλα χρώματα είναι σατινέ, άλλα έχουν glitter και 2 είναι ματ. Βλέπετε την παλέτα παρακάτω στις φωτογραφίες και τα χρώματα πως γράφουν στο χέρι μου. Τα χρώματα είναι ακριβώς όπως τα βλέπετε στην παλέτα εκτός τα δύο τελευταία που είναι στην τελευταία σειρά στο χέρι μου.



      Ενώ στο χέρι μου φαίνονται τόσο ωραία, θα πιστεύετε ότι έτσι γράφουν και στο μάτι. Πλανάστε πλάνην οικτρά. Πραγματικά περίμενα πολλά περισσότερα από αυτή την παλέτα. Είναι η πρώτη που δοκίμασα από αυτή την εταιρία,και πραγματικά δεν ξέρω εάν θέλω να δοκιμάσω κάποια άλλη. Όλα τα σκούρα χρώματα βάφουν, αλλά δεν φαίνεται στάνταρ το χρώμα τους εάν προσπαθήσεις να βάλεις και δεύτερο σκούρο χρώμα μαζί, πχ στην φωτογραφία που θα ακολουθήσει με το μακιγιάζ θα δείτε στην εξωτερική γωνία μαύρη σκιά, όμως εγώ χρησιμοποίησα το μοβ και το σκούρο μπλε και πολύ λίγο στην άκρη του κινητού βλεφάρου το μαύρο. Απλά στην φωτογραφία φαίνεται ένα χρώμα και στην πραγματικότητα θέλει πολύ δουλειά για να μπλεχτούν όμορφα τα χρώματα και να έχει ωραίο αποτέλεσμα.
      Τα ανοιχτόχρωμα από την άλλη, δεν βάφουν καθόλου. Είναι σαν να τραβάει το πιο έντονο χρώμα όλα τα χρώματα και να γίνονται ένα. Δεν ξέρω αν μπορείτε να το καταλάβετε, ή μάλλον αν σας δίνω εγώ να το καταλάβατε, αλλά πραγματικά ΔΕΝ με τίποτα. Αυτή η παλέτα για να δουλέψει πρέπει απλά να χρησιμοποιήσεις 2 χρώματα, ένα ανοιχτό και ένα σκούρο για να δείξει το μακιγιάζ σας. Η διάρκεια της ήταν περίπου μέχρι 3 ώρες, και πολύ μπορεί να λέω, σε εμένα άρχισε να μαζεύει λίγο ανάμεσα στο κινητό και το σταθερό βλέφαρο, αλλά ευτυχώς ήταν ομοιόμορφα και δεν έκανε μπαμ. Επίσης τα ανοιχτόχρωμα, τα περισσότερα αφήνουν μόνο γυαλάδα και όχι χρώμα. Δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις ως βασικό χρώμα. Τέλος!!      
      Πραγματικά δεν ξέρω εάν και πότε θα τη χρησιμοποιήσω. Έχω κάνει κάποια μακιγιάζ ώστε να χρησιμοποιήσω τουλάχιστον 2-3 φορές το κάθε χρώμα, αλλά κάθε φορά την ίδια γνώμη είχα. Την αφήνω λοιπόν στην άκρη και θα την ξαναπιάσω μετά από λίγο καιρό,  ίσως μου αλλάξει κάποια στιγμή την κακή εντύπωση που έχω για αυτήν.
     Εάν την έχετε πάρει αυτή την παλέτα, πραγματικά θέλω να μάθω τις εντυπώσεις σας. Ίσως μόνο σε εμένα δεν έκατσε καθόλου καλά και σε εσάς να είναι τέλεια. Πείτε μου σας παρακαλώ!

     Παρακάτω ακολουθεί ένα μακιγιάζ με σχεδόν όλα τα χρώματα της παλέτας κι εσείς βλέπετε μόνο τα 2, είμαι σίγουρη.  Έχω χρησιμοποιήσει το ροδακινί (πρώτο χρώμα στην πρώτη σειρά) ως βάση στο κινητό βλέφαρο, το καφέ-γκρι (προτελευταίο από την πρώτη σειρά) στο μισό κινητό βλέφαρο, το κεραμιδί (τρίτο χρώμα στην πρώτη σειρά) κάτω από το κόκαλο του φρυδιού, το λευκό (τέταρτο χρώμα στην πρώτη σειρά) κάτω από το φρύδι και στην εσωτερική γωνία του ματιού. Στην εξωτερική γωνία του ματιού χρησιμοποίησα το σκούρο μπλε (τέταρτο από την δεύτερη σειρά), κάτω από το κόκαλο, στο 1/3 του ματιού χρησιμοποίησα το μοβ (προτελευταίο στη δεύτερη σειρά) και λίγο μαύρο στην άκρη του κινητού βλεφάρου (τελευταίο στη δεύτερη σειρά). Και τέλος, το γκρι (δεύτερο στην πρώτη σειρά) το έβαλα σαν μολύβι. Εάν βλέπετε όλα αυτά τα χρώματα που είπα στο συγκεκριμένο μακιγιάζ, να μου το πείτε, απλά θα έχω αχρωματοψία.


     Περιμένω να μου πείτε τη δική σας γνώμη για αυτή την παλέτα, ή και για άλλες της MUA, και θα προσπαθήσω να κάνω κάποιο και άλλο μακιγιάζ, ίσως βγουν πιο έντονα τα χρώματα, τι να πω πια... Σας χαιρετώ και σας εύχομαι ένα πολύ όμορφο βράδυ!!! Φιλιά πολλά,
                                                                  Κωνσταντίνα Ν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers