Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

make up collab with Κάτια

       Γεια σας κορίτσια μου όμορφα!!! Σήμερα θα σας δείξω παρέα με την Κάτια ένα μακιγιάζ πρωινό εγώ και ένα βραδινό η Κάτια. Επιλέξαμε τις ίδιες εταιρίες ώστε στο τέλος να σας πούμε και τη γνώμη μας για τα προϊόντα που χρησιμοποιήσαμε. Είναι το πρώτο μας collab make up και εάν σας αρέσει θα ακολουθήσουν και άλλα.
      Για να δείτε το υπέροχο μακιγιάζ της Κάτιας πατήστε στο παρακάτω link.
      Καταρχήν, χρησιμοποίησα τη BB cream της essence No 02 Νatural beauty balm, κόστισε 5€ και τη βρίσκετε στα hondos center, εγώ προσωπικά την πήρα από το beautytown.gr, από τη σειρά 24R της ΑVON την παλέτα golden splendour, την οποία θα παραγγείλετε σε αντιπρόσωπο και κόστιζε 18,50€, αλλά εγώ τη βρήκα σε προσφορά και την πήρα γύρω στα 8€. Επίσης χρησιμοποίησα από Golden Rose τη μάσκαρα Sexy Black, κόστιζε 5,90€ και την πήρα από το beautytown.gr και τέλος, lovie κραγιόν Νο 65, κόστισε 2€, τα βρίσκετε στα καταστήματα της εταιρίας και στο online site.


      Το πρωινό μακιγιάζ που προτείνω και κάνω κι εγώ αρκετά συχνά είναι αυτό που ακολουθεί παρακάτω. Το κραγιόν μπορεί να είναι έντονο για εσάς, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι χρώμα θέλετε εννοείται.






      Η γνώμη μου για αυτά τα προϊόντα;;;;;

   Η BB cream έχει πολύ ελαφριά κάλυψη, σχεδόν ανύπαρκτη, βλέπετε στις φωτογραφίες το κούτελο μου, δεν έχουν καλυφθεί καθόλου οι πανάδες, ούτε στο ελάχιστο. Βέβαια στο υπόλοιπο πρόσωπο που δεν έχω κοκκινίλες και έντονα σπυράκια, έως καθόλου, μια χαρά κάθεται. Επίσης εάν έχετε πόρους έντονους, δεν θα σας τους καλύπτει. Εγώ προσωπικά που έχω στη μύτη μόνο,εάν δεν χρησιμοποιήσω πινέλο, τους αφήνει ακάλυπτους και φαίνεται πολύ άσχημο. Άρα;;; Εάν θέλετε να δώσετε ένα ελαφρύ χρωματάκι στο πρόσωπο σας και να τη χρησιμοποιήσετε αντί για αντιηλιακό μιας και έχει SPF 30 να την πάρετε, εάν θέλετε να καλύψετε ατέλειες τότε να μην την πάρετε, δεν θα σας κάνει απολύτως τίποτα μόνη της. Εγώ προσωπικά δεν θα την ξαναπάρω.
    Η παλέτα της Avon έχει υπέροχα χρώματα, διακριτικά για καθημερινό μακιγιάζ με glitter όχι πολύ έντονα, διακριτικά. Είναι πουδρένιες οι σκιές και γράφουν πολύ καλά. Το χρυσό είναι λίγο αχνό, αλλά για την εσωτερική γωνία που το χρησιμοποιώ δίνει ωραία λάμψη. Η άποψη μου;;; Εάν την βρείτε σε προσφορά να την πάρετε, πιστεύω ότι θα τη χαρείτε και θα τη φορέσετε πάρα πολύ. Εγώ θα την ξαναπάρω εάν την ξαναβρώ.
    Tη μάσκαρα της Golden Rose την λατρεύω! Δίνει ωραίο μήκος και ένταση, τις ξεχωρίζει και δεν τις κολλάει. Το βουναλάκι στην άκρη της βούρτσας βοηθάει τις ακριανές βλεφαρίδες να τις γυρίσει και να τις βάψει, αλλά δίνει και όγκο. Οπότε;;; Σας την προτείνω να την πάρετε. Νομίζω θα την ευχαριστηθείτε, ίσως εάν έχετε μικρά μάτια να μην την βολευτείτε λόγω μεγέθους.
    Και τέλος το κραγιόν της lovie είναι το αγαπημένο μου, κρατάει πολλές ώρες, έχει ματ αποτέλεσμα και δεν ξεραίνει τα χείλη. Είναι έντονο αλλά μπορείτε εάν ταμπονάρετε με μια χαρτοπετσέτα τα χείλη σας να πάρει το πολύ χρώμα και να γίνει λίγο πιο διακριτικό. Νομίζω ότι καταλάβατε ότι το προτείνω με χίλια.
     Βέβαια να σας πω, ότι η άποψη μου για αυτά τα προϊόντα είναι καθαρά επειδή σε εμένα έκατσαν ή δεν έκατσαν καλά, σε κάποια από εσάς μπορεί να συμβεί το αντίθετο σε κάποιο προϊόν που σας μίλησα, άλλο τύπο δέρματος έχει η κάθεμία από εμάς. Θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτά που σας έδειξα εγώ στο πρωινό μου μακιγιάζ.
    Μην ξεχάσετε να πάτε να δείτε το μακιγιάζ της Κάτιας και τα προϊόντα που χρησιμοποίησε και την άποψη της γι αυτά. Θα βρείτε το link για τη δημοσίευση της παραπάνω.
    Ελπίζω να σας αρέσουν οι προτάσεις μας και θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για τα προϊόντα που χρησιμοποιήσαμε, αλλά και για τα μακιγιάζ μας.

     Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα και να περάσετε υπέροχα!! Καλή συνέχεια!! Φιλιά πολλά!!!
                                                 Κωνσταντίνα Ν.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers