Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

review W7 Naked Nudes eyeshadow palette



     Γεια σας κορίτσια μου!!! Σήμερα θα σας πω τη γνώμη μου για την παλέτα της W7, την αγόρασα τα Χριστούγεννα και τη φοράω πολύ πολύ συχνά, οπότε έχω μια πλήρως ολοκληρωμένη εικόνα.
    Καταρχήν, να σας πω ότι εγώ την πήρα online από το κατάστημα www.bebauty.gr και κόστιζε 5,00€ . Υπάρχει σε καφέ και σε μοβ επίσης. Στέλνουν σε όλη την Ελλάδα και αν θυμάμαι καλά τα μεταφορικά και η αντικαταβολή είναι ελάχιστα χρήματα.
   Βλέπετε την παλέτα και τα χρώματα της στις φωτογραφίες που ακολουθούν:





 

     Όπως βλέπετε έχουν μέσα shimmer αλλά πολύ διακριτικό, είναι πολύ έντονα τα χρώματα με μόνο ένα πέρασμα, και ότι και να κάνετε μένουν στη θέση τους χωρίς να μουτζουρωθείτε ή να μαζέψουν στη γραμμή του ματιού πάνω από το κινητό βλέφαρο. Εγώ τις λάτρεψα και τις συστήνω ανεπιφύλακτα και εννοείται ότι θα πάρω και τα άλλα χρώματα όταν βρω την ευκαιρία.

     Το μόνο μειονέκτημα για εμένα είναι ότι το έντονο καφέ στα δικά μου μάτια δεν έγραφε πολύ έντονα όπως στο χέρι μου, αλλά μου αρέσει το αποτέλεσμα και έχουν τρομερή διάρκεια.

    Τις φορούσα όλη μέρα χωρίς να ανανεώσω το μακιγιάζ μου και ήταν όπως όταν βάφτηκα. Βγήκα έξω σαββατόβραδα, χόρεψα, ίδρωσα και πάλι ήταν σαν να βάφτηκα πριν λίγο.

     Όσες έχετε θέμα λιπαρότητα πιστεύω ότι θα ενθουσιαστείτε με τη διάρκεια των σκιών.
      Στην παρακάτω φωτογραφία θα δείτε ένα μακιγιάζ με την συγκεκριμένη παλέτα και έχω χρησιμοποιήσει όλα τα χρώματα.Ελπίζω να είναι ευκολοδιάκριτα!!!


      Πιστεύω να βοήθησα για μία καλή αγορά που δεν θα μετανιώσετε! Ευχαριστώ που με παρακολουθείτε!! ΈΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!!


                                                                Σας φιλώ,
                                                         Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers