Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Καθαριστικό πινέλων

      Γεια σας ομορφιές μου!!! Ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε υπέροχα!!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για το καθαριστικό πινέλων που πήρα από τα JUMBO. Το χρησιμοποίησα αρκετά και είμαι ευχαριστημένη!
      Εγώ το πήρα από τα JUMBO του Πειραιά και φανταστείτε ότι πήγα 2 συνεχόμενες ημέρες και βρήκα μόνο 1 μπουκαλάκι την 2η ημέρα. Ή έχουν έλλειψη στην αποθήκη τους στο συγκεκριμένο προϊόν ή εξαφανίζετε από τα ράφια. Κάνει αρκετά καλή δουλειά και είναι πολύ οικονομικό οπότε καταλαβαίνω τη ζήτηση που έχει.
     Καταρχήν, καθαρίζει καλά τα πινέλα και κοστίζει αν θυμάμαι καλά 1,50€ - 2,00€, μυρίζει οινόπνευμα οπότε τα απολυμαίνει αρκετά και είναι εύκολο στη χρήση. Με αυτό το σπρέι καθαρίζω τα πινέλα μου μετά από κάθε χρήση εύκολα,απλά και σε χρόνο μηδέν. Ρίχνω λίγο υγρό από το σπρέι πάνω στο πινέλο και μετά το σκουπίζω πάνω σε χαρτομάντιλο μέχρι να φύγει το χρώμα. Το πινέλο είναι έτοιμο και καθαρό, χωρίς να αργήσει πολύ να στεγνώσει.
     Επίσης έχει αρκετό προϊόν το μπουκάλι που σίγουρα φτάνει για 2-3 μήνες χρήσης. Συμφέρει ασυζητητή.
     Αυτά από εμένα, περιμένω τις απόψεις σας και τα σχολιάκια σας.



     Σας εύχομαι να περνάτε πολύ όμορφα και να δημιουργείτε καθημερινά όμορφα και εντυπωσιακά μακιγιά. Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers