Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Παλέτα της Pupart

Γεια σας κουκλίτσες μου,
      σήμερα θα σας μιλήσω για την παλέτα της Pupart τη Νο 4.





      Τα χρώματα τα βλέπετε, είναι πάρα πολύ όμορφα, ανοιχτά και σκούρα, γράφουν πολύ ωραία αν και το καφέ (τρίτο χρώμα στην παλέτα) δεν φαίνεται έντονα στο χέρι μου στο μάτι γράφει πολύ καλά. Όπως βλέπετε υπάρχουν 4 χρωματάκια με glitter (λευκό,χρυσό,ασημί,μπρονζέ) και τα υπόλοιπα είναι ματ (καφέ ανοιχτό,μπλε,ανοιχτό πράσινο,πράσινο,μαύρο).Και η παλέτα έχει έναν τεράστιο καθρέφτη.
      Παραδόξως,όλες τις φορές που χρησιμοποίησα την συγκεκριμένη παλέτα τα χρώματα  έμεναν για ώρες στα μάτια μου, είναι σταθερά, ακόμη και με νερό. Φανταστείτε ότι έβαζα νερό στο πρόσωπο μου για να βάλω μετά το υγρό ντεμακιγιάζ και δεν είχα καμία σκιά στο χέρι μου, που συνήθως όταν βρέχουμε το μακιγιάζ μας τα χρώματα μένουν ελαφρώς στο χέρι μας. Με αυτή την παλέτα δεν βγήκε κανένα χρώμα και δεν το περίμενα.
      Από την αρχή που την πήρα περίμενα ότι δεν θα ευχαριστηθώ την συγκεκριμένη παλέτα γιατί τα σκούρα χρώματα έγραφαν, αλλά νόμιζα ότι θα άφηναν κενά (όπως τη δοκίμασα από το tester στο χέρι μου), αλλά είδα ότι οι άλλες έγραφαν ακόμη πιο αχνά και είπα να τη δοκιμάσω μιας και έγραφε καλύτερα από όλες. Ευτυχώς που την πήρα, διότι είχε -35% έκπτωση και γλίτωσα αρκετά χρήματα, από 27 ευρώ εγώ την πήρα 17,50 ευρώ και την ευχαριστήθηκα. Ακόμη και τα ανοιχτά χρώματα βάφουν ωραία,διακριτικά και δεν φεύγουν μετά από κάποιες ώρες και να αφήνουν μόνο το glitter πάνω στο μάτι. Πιστεύω ότι είναι ακριβή, φανταστείτε είναι ότι πιο ακριβό έχω πάρει για μακιγιάζ ever.
      Το μόνο αρνητικό είναι το πινελάκι που έχει μέσα, δεν βάφει στρωτά το μάτι, αλλού βάφει και αλλού όχι. Για τόσα χρήματα που κοστίζει, έπρεπε να έχει μέσα ένα πολύ καλύτερο πινέλο.
      Εγώ έχω ξετρελαθεί με την συγκεκριμένη παλέτα, μιας και είχα σταματήσει αρκετά χρόνια να φοράω πράσινη ή μπλε σκιά, και τώρα συνειδητοποίησα ότι μου πάνε και πόσο πολύ μου αρέσουν.
      Αυτά είχα να σας πω για την παλέτα της Pupart, ελπίζω να βοήθησα εάν ψάχνετε τέτοια χρωματάκια, μπορείτε να πάτε στα  Hondos Center και να δείτε τα tester και των άλλων παλετών που είχαν εξαίρετα χρώματα, αλλά σε εμένα δεν άρεσαν με το αποτέλεσμα που έβλεπα στο χέρι μου.
       Θέλω να διευκρινίσω κάτι, ότι σας δείχνω είναι εξ' ολοκλήρου με δικά μου χρήματα. Μην νομίζετε επειδή δείχνω κάποιες εταιρίες ότι μου στέλνουν πράγματα ή έχω κάποια έκπτωση που μιλάω γι' αυτές. Εάν είχα άλλωστε θα σας έδινα τον κωδικό για να γλιτώνετε κι εσείς κάποια χρήματα στις παραγγελίες σας.

           Αυτά από εμένα! Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη μέρα,φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers