Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

My Favorites | May 2016

     Καλό μήνα!!! Ο Μάιος έφυγε πολύ γρήγορα, εγώ δεν ξέρω πότε έφτασε ο Ιούνιος, δεν πήρα χαμπάρι κυριολεκτικά. Όμως, παρόλ' αυτά, σήμερα θα σας μιλήσω για τα προϊόντα που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο τον Μάιο.

     Για το περιποίηση και προστασία του προσώπου μου ξεχώρισα τρία πράγματα. Την ενυδατική κρέμα από Equalya cosmetics. Μου άρεσε πολύ το άρωμα της. Πρόσφερε πλούσια ενυδάτωση στο πρόσωπο μου, δεν ήταν καθόλου βαριά κι απορροφούνταν γρήγορα. Άφηνε την επιδερμίδα μου απαλή και "στεγνή", όχι ματ.
     Χρησιμοποίησα πάρα πολύ το ενυδατικό χειλιών με spf Athelios XL από La Roche Posay. Είναι πλούσιο ενυδατικό χειλιών, αλλά δεν αφήνει λευκά σημάδια στα χείλη. Αφήνει όμως γυαλάδα, όχι έντονη, αλλά δεν με ενοχλεί. Το έβαζα το πρωί μόνο του κι έκανα τις δουλειές μου.
     Τα πρωινά που έβγαινα για δουλειές για μία με δύο ωρίτσες χρησιμοποιούσα το αντηλιακό με χρώμα καρπούζι από Κορρέ. Την έβαζα με τα δάχτυλα και απλά έμενε στην επιδερμίδα. Δεν θα σας πω ότι είναι ότι καλύτερο υπάρχει, όμως για αυτές τις λίγες ώρες ήταν αρκετά καλό και με βόλεψε. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ, καθώς θα δείτε και φωτογραφίες.


      Αυτό τον μήνα λάτρεψα τον συνδυασμό αφρόλουτρο και λοσιόν με ρόδι από messinian spa. Μυρίζει υπέροχα, προσφέρει πλούσια ενυδάτωση, το άρωμα μυρίζει για ένα δίωρο, ίσως και λίγο παραπάνω. Το αφρόλουτρο κάνει πλούσιο αφρό. Είναι η πρώτη φορά που κοντεύει να τελειώσει η κρέμα σώματος και το αφρόλουτρο είναι σχεδόν γεμάτο. Υπέροχα προϊόντα!!
      Για τα μαλλιά λάτρεψα το σαμπουάν με αμύγδαλο και λινάρι από Κορρέ. Είναι η πρώτη φορά που το είδα σε κάποιο φαρμακείο, είναι για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Μπορώ να πω ότι έκανε απίστευτη δουλειά από το πρώτο λούσιμο. Τα μαλλιά μου είναι σαν πούπουλο, μαλακά, με όγκο και γυαλιστερά. Νομίζω ότι βρήκα το top σαμπουάν για εμένα.





     Το scrub που ξεχώρισα είναι το Amazonian Treasures από avon της σειράς planet spa. Έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.



      Το αποσμητικό που πλέον χρησιμοποιώ πάντα, είναι από Nivea το talc sensation. Μυρίζει πούδρα, και πολλές φορές ξεχνάω να βάλω άρωμα, γιατί μυρίζω το άρωμα του αποσμητικού. Ιδρώνω κανονικά, αλλά δεν έχει εμφανιστεί ποτέ η κακοσμία του ιδρώτα.
      Το άρωμα που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι άρωμα τύπου από time4beauty, το Chence eau tendre από Channel. Μυρίζει σχεδόν ίδια με την αυθεντική, έχει πολύ καλή διάρκεια και η ποσότητα που χρησιμοποιώ είναι δύο ψεκάσματα.
      Για το τέλος άφησα το μελισσόχορτο από Κορρέ για τα τσιμπήματα. Το χρησιμοποιούσα πέρυσι το καλοκαίρι, ανακούφιζε τα τσιμπήματα, μείωνε τις κοκκινίλες και κάνει δουλειά για όλα τα τσιμπήματα, όχι μόνο για κουνούπια.


      Αυτό τον μήνα δεν βάφτηκα πολύ, μόνο μάσκαρα και κραγιόν χρησιμοποιούσα περισσότερο, αλλά υπήρξαν ημέρες που έκανα ολοκληρωμένο μακιγιάζ. Σπάνια όμως. Για μάσκαρα χρησιμοποίησα την Better than Sex από Too Faced και την Roller Lasb από Benefit. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.
      Τις περισσότερες φορές έβαζα μόνο την βάση ματιών από Avon.  Έχει μπεζ χρώμα που αποχρωματίζει τα βλέφαρα και προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
      Η μάσκαρα φρυδιών που χρησιμοποίησα πάλι είναι από Sleek το dark brown. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό τον προϊόν. Είναι βολικότατο γιατί προσφέρει χρώμα και κρατάει τα φρύδια στη θέση τους για ώρα. Είναι υπέροχο.
      Για τα χείλη χρησιμοποίησα το easyliner baby berry από Jordana. Έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Σε συνδυασμό χρησιμοποιούσα το κραγιόν Pastel Pink από Avon. Είναι πολύ αχνό το χρώμα του που εμένα δεν μου ταιριάζει μόνο του, αλλά είναι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα με σκουρότερα μολύβια.
      Επίσης, για καθημερινή χρήση χρησιμοποιούσα το Glossy stick από essence στην απόχρωση 03 Luminous Rosewood. Είναι όμορφο το χρώμα, my lips but better, δίνει ένα glossy εφέ, αλλά εγώ το ταμπονάρω με χαρτομάντηλο και μένει ματ στα χείλη. Έχει καλή διάρκεια, το χρώμα μένει αρκετά στα χείλη και τα ενυδατώνει.
      Δύο νέα προϊόντα που χρησιμοποίησα για τα ζυγωματικά είναι το highlighter Undress your skin pink shimmer από MUA. Παρόλο που είναι ροζ η απόχρωση τους, στα ζυγωματικά φαίνεται ομοιόμορφα χωρίς να φαίνεται η αλλαγή απόχρωσης του foundation με του highlighter. Έχει ψιλοκομμένα glitter σε ροζ απόχρωση που είναι θεσπέσια για την δική μου επιδερμίδα. Σας έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Και το ρουζ που χρησιμοποίησα είναι από Sephora το No 10 romantic rose. Είναι σε ροδακινό-ροζ απόχρωση, είναι ματ, με πολύ φυσικό τελείωμα.
     Για το τέλος άφησα δύο προϊόντα για την βάση του προσώπου. Χρησιμοποίησα την cc cream από dr.brandt. Δίνει πολύ ελαφριά κάλυψη, έχει κομμάτια glitter, κι έχει σχετικά καλή διάρκεια. Είναι ακριβό προϊόν, αλλά για την τιμή που το αγόρασα είναι αρκετά καλό. Επίσης, χρησιμοποίησα το concealer από Sixteen στην απόχρωση 319. Εμένα μου άρεσε πολύ. Δίνει φως, απλώνεται πανεύκολα, έχει εύχρηστο απλικατέρ, όμως κάποιες φορές ένιωσα ότι η ένταση του χρώματος του μειωνόταν. Θα το χρησιμοποιήσω περισσότερο εννοείται και θα σας πω στο μέλλον περισσότερα.


     Εσείς ποια προϊόντα ξεχωρίσατε αυτό τον μήνα;;;; Εύχομαι ο νέος μήνας να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο και να περνάτε όμορφα.

                                                       Φιλιά πολλά,
                                                                Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers