Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

The Balm Lipsticks Review

       Ένα ενδιαφέρον κομμάτι του μακιγιάζ είναι τα χείλη. Πολλές από εμάς προτιμούν να χρησιμοποιούν ένα κραγιόν μόνο, παρά ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ. Δεν τις αδικώ όμως. Ένα όμορφο χρώμα μπορεί να δώσει ένα υπέροχο αποτέλεσμα. Πόσο μάλλον, εάν αυτό το κραγιόν ακολουθείτε από μία γνωστή εταιρία με πολύ μεγάλη ζήτηση.


       Ποια άλλη εταιρία εκτός της The Balm είναι αυτή που λατρεύουμε τόσο;;; Σήμερα θα σας μιλήσω για τα κραγιόν που έχω στην συλλογή μου, λέγοντας την άποψη μου και δείχνοντας σας lip swatches.

       Καταρχήν, προϊόντα της εταιρίας βρίσκετε πλέον σε πολλά e-shop της Ελλάδας, αλλά το κυριότερο είναι το makemeup. Οι συσκευασίες τους θυμίζουν της Mac, μόνο που αλλάζει το χρώμα και η υφή τους, ενώ οι τιμές τους είναι υψηλές.


       Στην συλλογή μου έχω τέσσερις αποχρώσεις, Annita Boytoy, Mia Moore, Ima Goodkisser και Amanda Kissmylips. Τα δύο από αυτά (Annita Boytoy & Ima Goodkisser) είναι frost με ημιμάτ τελείωμα, το Mia Moore είναι ημιμάτ και το Amanda Kissmylips είναι ενυδατικό. Εγώ θα έλεγα ότι τα τρία πρώτα έχουν αρκετά καλή διάρκεια, τα έχω φορέσει για πολλές ώρες όταν πήγαινα για ποτό κι όταν επέστρεφα ήταν πάντα στη θέση του. Όταν όμως πήγαινα για φαγητό έφευγαν τα χρώματα από τα χείλη. Παρόλ' αυτά, η ένταση τους είναι έντονη με ένα πέρασμα και δεν χρειάζεται χτίσιμο.




      Όμως, το κραγιόν Amanda kissmylips δεν έχει την διάρκεια και την ένταση που έχουν τα άλλα. Όπως θα δείτε παρακάτω, η απόδοση του είναι "αχνή", η οποία δεν χτίζεται εύκολα. Είναι αρκετά ενυδατικό όμως κι εγώ το φοράω τα πρωινά.


      Όλα τα κραγιόν έχουν ελαφριά αίσθηση στα χείλη, δεν τα ξηραίνουν ούτε τα βαραίνουν. Εγώ εάν έπρεπε να σας προτείνω ένα, αυτό θα ήταν το Mia Moore. Θεωρώ ότι είναι λίγο καλύτερο από τα άλλα, αλλά φυσικά έχει ένα υπέροχο κόκκινο που λατρεύω.

      Ξέχασα να σας πω ότι έχουν έντονη μυρωδιά μέντας. Στην αρχή που τα πρωτοπήρα είχαν έντονο άρωμα, ενώ όσο περνάει ο καιρός το άρωμα μέντας εξασθενεί, όχι τελείως, αλλά δεν με ενοχλεί. Δεν ξέρω εάν κάνει τα χείλη πιο σαρκώδη,αλλά εάν σας ενοχλούν τα έντονα αρώματα τότε να μην μπείτε καν στην διαδικασία να τα αποκτήσετε.

      Η συνολική μου άποψη είναι ότι δεν προσφέρουν κάτι περισσότερο από άλλα οικονομικότερα κραγιόν. Σίγουρα τα χρησιμοποιώ όσο μπορώ και τα αγαπώ, είναι υπέροχα χρώματα δεν λέω, όμως είναι αρκετά ακριβά γι' αυτό που προσφέρουν. Εσείς τι νομίζετε;;; Περιμένω τα σχόλια σας με ανυπομονησία.

                                                     Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers