Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

One Brand Tutorial _ Jordana

    Ακόμη ένα μακιγιάζ με προϊόντα μιας εταιρίας έφτασε. Σήμερα το μακιγιάζ μου έγινε με προϊόντα Jordana. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολλά προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας, μόνο προϊόντα χειλιών έχω αρκετά, όμως είναι ένα διακριτικό μακιγιάζ, πολύ γρήγορο κι εύκολο. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!


   Για τη βάση του προσώπου μου χρησιμοποίησα το Complete cover 2 in 1 concealer & foundation στην απόχρωση 01 Fair - Beige. Για κοψίματα και να δώσω χρώμα στην κόγχη των ματιών μου χρησιμοποίησα το 20 Sienna blush powder. Για να σχηματίσω τα φρύδια μου χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου μολύβι Easybrow στην απόχρωση 03 medium. Στα χείλη μου χρησιμοποίησα το easyliner Baby Berry και το κραγιόν 63 Poppy Pink. Τέλος, στα μάτια χρησιμοποίησα το eyeshadow pencil στην απόχρωση 04 continuous almond και την μάσκαρα universal 3in1 από Aden.


   Σίγουρα εάν ήθελα να δώσω λίγο χρώμα στα μάγουλα μου θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κάποιο κραγιόν, όμως ήθελα να είναι όσο πιο διακριτικό γινόταν με μεγαλύτερη ένταση στα χείλη. Παρακάτω βλέπετε το αποτέλεσμα.


    Πως σας φαίνεται;;; Ανυπομονώ να μου πείτε ποια προϊόντα έχετε δοκιμάσει από Jordana και ποια ξεχωρίσατε!! Περιμένω τα σχόλια σας!! Μέχρι το επόμενο post σας στέλνω πολλά φιλιά!

                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers