Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Αγορές Avon


      Εδώ και λίγες μέρες παρέλαβα την παραγγελία μου από ΑVON. Δεν έχω δοκιμάσει σχεδόν τίποτα από αυτά, αλλά ότι δοκίμασα θα σας αναφέρω την πρώτη μου άποψη.
     Πήρα λοιπόν πολλά προϊόντα περιποίησης, αλλά πήρα και κάποια μακιγιάζ και βερνίκια νυχιών. Θα ξεκινήσω πρώτα με τα νέα βερνίκια νυχιών Speed Dry 30+ με κομμάτια χρυσό μέσα.



     Πήρα λοιπόν 2 βερνίκια, το πρώτο αριστερά είναι το "trance" και το άλλο είναι το "shipwreck". Το πρώτο το φόρεσα μία φορά για 3 μέρες και δεν έπαθε τίποτα. Αντίθετα δυσκολεύτηκα να το αφαιρέσω από τα νύχια μου. Τα κομματάκια είχαν κολλήσει και δεν έλεγαν να βγούν. Δεν μου άρεσε η όλη προσπάθεια αλλά θα το ξαναδοκιμάσω και θα σας πω τη γνώμη μου!









  Στη συνέχεια πήρα το "powden blush self discovery". Το χρησιμοποίησα για ρουζ και το μόνο που έκανε ήταν να μου δώσει λάμψη και ελάχιστο χρώμα. Για bronzer δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω γιατί έχω μαυρίσει και δεν θα μου κάνει τίποτα, οπότε το χρησιμοποίησα σαν λάμψεις και ήταν πολύ όμορφο. Οπότε ανάλογα την επιδερμίδα σας, θα γίνει και η κατάλληλη χρήση του.

    Έπειτα πήρα μία BB cream από τη σειρά "solutions". Έχει SPF 15 και είναι υποαλεργική. Εγώ έχω πάρει την απόχρωση medium και υπάρχει και πιο ανοιχτή. Δεν την φόρεσα ακόμη στο πρόσωπο μου,αλλά στο χέρι μου μου φάνηκε καλυπτική. Θα δούμε.











   Ήθελα να δοκιμάσω και το lip butter από τη σειρά "AVON CARE - cocoa lip butter with cocoa butter & vitamin E". Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά μυρίζει υπέροχα.








    Ήθελα πολύ να δοκιμάσω ένα καθαριστικό προσώπου από Avon και επέλεξα το 3 σε 1 από τη σειρά "Avon Care 3in1 with aloe and ginger". Λέει ότι καθαρίζει, τονώνει και ενυδατώνει το πρόσωπο. Δεν θα το δοκιμάσω ακόμη, έχω ήδη ξεκινήσει το διφασικό της Loreal και ίσως μετά δοκιμάσω αυτό.










   Πρόσφατα είδα αυτό το προϊόν και είπα να το δοκιμάσω. Είναι σπρέι για να ξεμπλέκει τα μαλλιά από τη σειρά "Avon natural hair care Stand strength with apricot & shea". Είναι σε μορφή σπρέι και το θεώρησα πολύ βολικό. Το χρησιμοποίησα 2 φορές και δεν ενθουσιάστηκα! Δεν είδα καμία διαφορά. Το μόνο καλό είναι το άρωμα. Θα το δοκιμάσω περισσότερο και θα σας πω σίγουρα πως μου φάνηκε!




   Πήρα επίσης μία body lotion από τη σειρά "Avon Care Silky body lotion with pink mangolia & vitamin E" για όλους τους τύπους δέρματος και υπόσχεται 24η ενυδάτωση. Μυρίζει πολύ όμορφα αλλά ούτε αυτό το έχω δοκιμάσει στο σώμα μου ακόμη. Σύντομα ελπίζω!!











     Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ αρωματικό σπρέι, οπότε μιας και έκανα την παραγγελία είπα να δοκιμάσω και αυτά τα δύο. Είναι από τη σειρά "Avon naturals" το ένα είναι το "scented spray" και το άλλο το "shower gel". Η μυρωδιά τους είναι με ορχιδέα και βατόμουρο. Υπόσχεται ότι περιέχει φρεσκάδα και βιταμίνες. Το αφρόλουτρο μυρίζει ωραία,το σπρέι δεν μου μύριζε κάτι ιδιαίτερο. Όταν το χρησιμοποιήσω θα σας πω και γι αυτό την γνώμη μου εννοείται!









   Μου τελείωσε το body lotion από Avon που σας είχα δείξει στα αγαπημένα Μαρτίου με άνθος κερασιάς και εννοείται ήθελα να το ξαναπάρω, αλλά δεν το είχε οπότε πήρα με άλλη μυρωδιά. Πάλι από τη σειρά "Avon naturals body care - romantic with rose & chocolate". Μυρίζει υπέροχα. Εάν υπάρχει ακόμη σε προσφορά να πάρετε 1 τέτοιο, και θα σας κρατήσει για τουλάχιστον 2 μήνες. Θέλει πολύ λίγη ποσότητα και απορροφάται άμεσα. Το συγκεκριμένο ακόμη δεν το έχω ανοίξει κανονικά, μία φορά το χρησιμοποίησα και μου άρεσε πάρα πολύ!!!!







      Και τέλος πήρα μία κρέμα για τα πόδια από τη σειρά "foot works beautiful with cherry ice". Πέρυσι είχα πάρει μία κρέμα για τα πόδια πάλι από την ίδια σειρά και έβγαλα όλο το καλοκαίρι. Βέβαια, εγώ δεν έχω ξηρά πόδια, αν εσείς έχετε, σας την προτείνω! Ενυδατώνει πάρα πολύ τα ποδιά και τα μαλακώνει. Η συγκεκριμένη μυρίζει υπέροχα!!








     Όπως είδατε δεν πήρα πολλά, και δεν έχω γράψει τιμές για κανένα προϊόν. Δεν έβρισκα την απόδειξη αλλά πάνω κάτω θα σας πω τιμές μιας και όλα σχεδόν ήταν σε προσφορά!! Τα προϊόντα σώματος και το lip butter κόστιζαν κάτω από 5€. Το ρουζ κόστιζε γύρω στα 7€. Η ΒΒ και τα βερνίκια  κόστιζαν γύρω στα 5-6€. Εάν οι προσφορές υπάρχουν ακόμη δεν γνωρίζω, αλλά να κοιτάξετε οπωσδήποτε τις μπροσούρες. Είχε πολύ καλές προσφορές σε όλα και αξίζει να ψωνίσετε!
    Πως σας φάνηκαν όσα πήρα;;; Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά;;; Θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάποιο;;;
     Σας ευχαριστώ πολύ που με παρακολουθείτε!!! Θα τα πούμε στα σχόλια! Φιλιά πολλά!! Καλό βράδυ!!!

                                                    Κωνσταντίνα Ν.



Επίσης μπορείτε να με ακολουθείσετε στην σελίδα μου στο facebook.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers