Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Monthly Favorites | March 2016

     Ο πρώτος μήνας την άνοιξης φεύγει, δίνει τα ηνία του στον επόμενο μήνα, και το καλοκαιράκι έρχεται ένα βήμα πιο κοντά μας. Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα Μαρτίου, ποια προϊόντα ξεχώρισα και ποια χρησιμοποίησα περισσότερο.


     Θα ξεκινήσω με περιποίηση προσώπου. Πριν λίγες ημέρες έκανα μία ανάρτηση με την ρουτίνα του ντεμακιγιάζ μου κι όπως θα είδατε στο post δεν άλλαξα τα προϊόντα που χρησιμοποιούσα τον προηγούμενο μήνα. Όμως αυτό τον μήνα χρησιμοποίησα πάρα πολύ το grape water από Caudalie. Το χρησιμοποιούσα κατά την διάρκεια της ημέρας, συνήθως όταν ένιωθα ότι το δέρμα μου είναι αφυδατωμένο ή στεγνό. Πολλές φορές βέβαια το χρησιμοποιούσα πριν την ενυδατική μου κρέμα σαν λοσιόν. Είναι υπέροχο προϊόν, δίνει δροσιά στο δέρμα κι ενυδάτωση. Το άρωμα του είναι έντονο, βαρύ, ξυπνάει τις αισθήσεις, και σίγουρα το προτείνω.
      Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει ένα lip balm από τα αγαπημένα μου, όμως αυτό είναι το top lip balm που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Μιλάω για το bee princess από Apivita. Το είχα αγοράσει πριν πάρα πολύ καιρό για τις ανιψιές μου, όμως δεν το είχαν χρησιμοποιήσει περισσότερο από 5 φορές. Όπως καθάριζα τα ράφια μου και το βρήκα μπροστά μου, το άνοιξα να το μυρίσω σε περίπτωση που είχε χαλάσει να το πετούσα. Η αλήθεια είναι ότι το άρωμα του άρχιζε να αλλοιώνεται κι έτσι το έβαλα στην δική μου ρουτίνα. Μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί. Νομίζω ότι είναι το καλύτερο lip balm της Apivita. Δεν είναι λιπαρό, έχει την υφή βουτύρου, με αμυδρή γυαλάδα στα χείλη. Ενυδατώνει τα χείλη πάρα πολύ καλά. Τα χείλη μου δεν έχουν σκάσει από τότε που το χρησιμοποιώ, παρόλο το κρύο και την μη χρήση lip scrub. Είναι υγιή και καθαρά.


      Θα συνεχίσω με το σώμα. Για τον καθαρισμό του σώματος μου χρησιμοποιούσα το Let's celebrate από Farmona. Μίλησα γι' αυτό αναλυτικά εδώ, όπου θα δείτε τους λόγους που μου άρεσε, αλλά και κάποια αρνητικά που βρήκα.
       Το scrub του σώματος μου γινόταν με το face & body scrub από Messinian Spa. Εγώ το χρησιμοποιούσα μόνο για το σώμα. Για το πρόσωπο δεν μου άρεσε καθόλου. Έτσουζε τα μάτια μου παρόλο που δεν ήταν τόσο κοντά τους η κρέμα. Εκτός αυτού έχει μικρούς κόκκους και δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα που δίνει. Για το σώμα το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά και δεν με ενοχλούσε η ήπια απολέπιση που έκανε. Μόλις αφαιρούσα το scrub από πάνω μου, έμενε ένα στρώμα λαδιού στο σώμα για ενυδάτωση, ήταν λίγο αηδιαστικό, αλλά με το που σκουπιζόμουν έφευγε οπότε δεν με ενοχλούσε ιδιαίτερα.
       Φυσικά η ενυδάτωση του σώματος μου γινόταν με τη losion romantic από Avon. Το άρωμα της είναι με τριαντάφυλλο και σοκολάτα. Υπόσχεται 30 ώρες ενυδάτωσης. Καταρχήν, το άρωμα της είναι τέλειο. Μυρίζει ακριβώς όπως ένα φρεσκοψημένο τσουρέκι. Μου θύμισε πολύ τα Χριστούγεννα. Δυστυχώς δεν διαρκούσε το άρωμα στο σώμα για πολύ ώρα. Όμως πρόσεξα ότι όταν την άπλωνα σε στεγνή επιδερμίδα, το άρωμα διαρκούσε περισσότερο. Όταν λέω σε στεγνή επιδερμίδα εννοώ ώρες μετά το μπάνιο μου. Η ενυδάτωση που πρόσφερε ήταν υπέροχη, σίγουρα κρατούσε ένα 24ωρο, για περισσότερο δεν γνωρίζω, κι απορροφούνταν αρκετά γρήγορα από το δέρμα.
       Τέλος, έχω μία κρέμα που χρησιμοποιούσα όλο τον μήνα για τα πόδια μου, είναι η traumeel για ομοιοπαθητική. Είχα έναν τραυματισμό στον τένοντα του ενός ποδιού, κι η γιατρός μου πρότεινε να την χρησιμοποιώ μέχρι να γιατρευτεί το πόδι μου, αλλά και μετά από κάθε άθληση για να ξεκουράζω τα πέλματα μου. Οπότε εάν εσείς γυμνάζεστε ή αθλείστε, μπορείτε να αγοράσετε την κρέμα και να την χρησιμοποιείτε μετά από την γυμναστική σας.


      Πριν περάσω στα προϊόντα μακιγιάζ, θα σας μιλήσω για τα προϊόντα μαλλιών που ξεχώρισα. Καταρχήν, ήταν για εμένα μεγάλη έκπληξη πόσο καλά έκατσαν στα μαλλιά μου τα προϊόντα Elvive της σειράς Extraordinary oil για ξηρά μαλλιά. Ο συνδυασμός αυτός δεν κάνει κάτι το ιδιαίτερο όσον αφορά το πλύσιμο των μαλλιών μου, αλλά αφήνει απαλά τα μαλλιά μου, ανάλαφρα με όγκο, οι μπούκλες μου είναι καλοσχηματισμένες, και τα μαλλιά μου δεν χάνουν την ζωντάνια τους. Σε καμία περίπτωση το conditioner δεν βοηθάει στο ξέμπλεγμα των μαλλιών μου, αλλά έχει ένα υπέροχο άρωμα που διαρκεί για μέρες.
      Μετά το λούσιμο χρησιμοποιώ την κρέμα μαλλιών κατά του φριζαρίματος με βερίκοκο από Avon. Προσφέρει ωραίο άρωμα στα μαλλιά, ενυδάτωση, δεν φριζάρουν και ενυδατώνει τις ξηρές άκρες ώστε να φαίνονται πιο υγιή.


       Ήρθε η ώρα του μακιγιάζ. Αυτό τον μήνα δεν βάφτηκα τόσο όσο τον προηγούμενο, όμως όποτε βαφόμουν χρησιμοποιούσα τα ίδια προϊόντα. Θα ξεκινήσω με το ρουζ από Sleek στην απόχρωση Coral. Το έχω δείξει πάρα πολλές φορές, είναι από τα αγαπημένα μου ρουζ, ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Έχω κάνει αναλυτικό post εδώ, όπου θα δείτε κι άλλες αποχρώσεις ρουζ της εταιρίας.
      Άλλο ένα ρουζ που χρησιμοποίησα πάρα πολύ, είναι το 03 της Seventeen από την σειρά pearl. Έχει υπέροχο χρώμα με λάμψεις, δίνει φυσικό τελείωμα και έχει τεράστια διάρκεια.
       Στη συνέχεια έχω έναν αγαπημένο συνδυασμό για τα φρύδια. Είναι το Brow Thickener στην απόχρωση 02 medium brown από τα Sephora και το lash & brow gel mascara της essence. Για να μην σας κουράζω, πατήστε εδώ για να δείτε τους λόγους που ξεχώρισα αυτά τα προϊόντα και πως βάφουν στα φρύδια μου.
      Την μάσκαρα που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό τον μήνα είναι η Smoky Extravagant από Make up for ever. Προσφέρει υπέροχο αποτέλεσμα, μπορείτε να δείτε εδώ την συνολική μου άποψη και φωτογραφίες.
      Για βάση σκιών χρησιμοποίησα της radiant. Είναι διάφανη, με σιλικονούχα υφή. Πρέπει να βάλω πούδρα ή σκιά στο χρώμα του δέρματος ως βάση, για να μπορέσω να κάνω καλό blending τις σκιές μετά. Όμως κρατάει τις σκιές σταθερές για ώρες, δεν μαζεύουν στην κόγχη, δεν ξηραίνει τα βλέφαρα μου και γενικά είναι μία πάρα πολύ καλή βάση ματιών. Εγώ βέβαια θα προτιμούσα να είχε χρώμα για να αποχρωματίζει τα βλέφαρα και να σβήνει τις φλεβίτσες, αλλά δεν πειράζει.
     Αυτό τον μήνα χρησιμοποίησα περισσότερο την παλέτα σκιών E738 Comfort Zone της Wet & Wild. Δυστυχώς οι αποχρώσεις του πράσινου μου έχουν σπάσει, όμως οι αποχρώσεις που είναι γερές στην παλέτα είναι υπέροχες, σταθερές, με έντονη απόδοση. Έχει γίνει η καθημερινή μου παλέτα.
     Για τα χείλη χρησιμοποιούσα διάφορα προϊόντα, όμως χρησιμοποίησα περισσότερο έναν συνδυασμό. Το Lip liner baby berry από Jordana, το χρησιμοποιώ μόνο του πολλές φορές, δίνει υπέροχο χρώμα στα χείλη. Έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Κι από πάνω για λάμψη βάζω το butter gloss από Nyx στην απόχρωση 03 peaches and cream. Εγώ βάζω ελάχιστη ποσότητα και δεν είναι κολλώδη η αίσθηση του, όμως αφήνει τόσο υπέροχη λάμψη στα χείλη που τα κάνει πολύ ζουμερά.
     Αυτό τον μήνα εμφάνισα κάποια σπυράκια, όχι πολλά, που όμως ήταν κόκκινα και ήθελα να τα καλύψω με βάση κατά των κοκκινίλων. Σε ένα σετ είχα βρει το step 1 της Make up for ever σε δείγμα και το χρησιμοποιούσα όποτε χρειαζόταν. Κάλυπτε πολύ καλά τις κοκκινίλες, δεν φαινόταν δυσχρωμίες ή ερεθισμοί.
      Σε παλαιότερη ανάρτηση, σας είχα πει ότι θέλω να τελειώνω προϊόντα, οπότε χρησιμοποιώ συνέχεια κάποια. Αυτό τον μήνα χρησιμοποίησα πολύ το Dermablend από Vichy στην απόχρωση 25 nude. Δίνει ημιμάτ αποτέλεσμα, αλλά θεωρώ ότι είναι λίγο βαρύ για καθημερινή χρήση. Καλύπτει τα πάντα, μένει περίπου 5 ώρες στο πρόσωπο χωρίς να εμφανίσω λιπαρότητα, δεν μαζεύει σε λεπτές γραμμές και χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για να απλώσω σε όλο το πρόσωπο.
      Βέβαια, ο καταλληλότερος τρόπος να απλωθεί το συγκεκριμένο foundation είναι με ίσιο πινέλο ή kabuki, αλλά μετά χρησιμοποιώ το duo fiber brush από Real Techniques και δίνει φυσικό, ανάλαφρο αποτέλεσμα. Είναι το καλύτερο σετ που υπάρχει στην εταιρία.
      Τελευταίο προϊόν είναι το 01 autumn & the city από essence. Είναι μία πούδρα λάμψης, όμως έχει χρυσό glitter και δεν μπορεί να φορεθεί ως πούδρα σε όλο το πρόσωπο ή πάνω από ματ ρουζ, εκτός κι αν ταιριάζει η απόχρωση. Γι' αυτό επέλεξα να το χρησιμοποιώ ως highlighter, είναι διακριτικό, πρέπει να πέσει έντονο φως επάνω του για να φανεί το χρώμα, και μάλιστα το φοράω χωρίς άλλο προϊόν μακιγιάζ στο πρόσωπο μου για να δίνει λίγη λάμψη. Δεν είναι ένα προϊόν που προτείνω, αλλά μιας και το έχω πρέπει να το αξιοποιήσω.


      Αυτά είχα να σας δείξω. Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα, μήπως έχουμε κάποιο κοινό;;; Θα επιλέγατε κάποιο από αυτά να δοκιμάσετε;;;; Ελπίζω να σας άρεσε αυτή η ανάρτηση και να γίνετε μέλη στο blog μου για να βλέπετε περισσότερα post. Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

                                                  Φιλιά πολλά,
                                                                 Κωνσταντίνα
      
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers