Κυριακή 20 Απριλίου 2014

make up & review (Αvon palette,μολύβι Avon & μολύβι PUPA)

   Γεια σας!!! Χριστός Ανέστη!! Και του χρόνου με υγεία!! Σήμερα θα σας δείξω ένα μακιγιάζ με μία παλέτα της Avon το οποίο μπορεί να φορεθεί όλο το χρόνο,και θα σας πω τη γνώμη μου για τα προϊόντα που χρησιμοποίησα. Πάμε να τα δούμε...


      Όπως βλέπετε έχω χρησιμοποιήσει μία παλέτα της Αvon σε μοβ αποχρώσεις και γκρι "purple haze" από τη σειρά true colour , τη μάσκαρα της Golden Rose "black sexy'',το μοβ μολύβι από PUPA 05 και το μολύβι από AVON glimmerstick diamonds "sparkling silver".
     Το μακιγιάζ που έκανα το βλέπετε παρακάτω. Στην εσωτερική γωνία και κάτω από το φρύδι χρησιμοποίησα το Νο1 της παλέτας, το ζαχαρί. Στο κινητό βλέφαρο χρησιμοποίησα το Νο2, ανοιχτό μοβ, κάτω από το κόκκαλο του φρυδιού χρησιμοποίησα το Νο3, το μπορντομόβ. Και τέλος, στην εξωτερική γωνία και στο 1/3 του ματιού χρησιμοποίησα το γκρι. Ως αιλάινερ χρησιμοποίησα το ασημί μολύβι της Αvon και στις κάτω βλεφαρίδες χρησιμοποίησα της PUPA.



      Ας ξεκινήσω να σας πω την άποψη μου για την παλέτα. Καταρχήν έχει 4 υπέροχα χρώματα για όλες τις εποχές, και ένα 4πλο πινελάκι που είναι πολύ βολικό και καλό. Έχει τέλεια απόδοση και ένταση των χρωμάτων. Χωρίς βάση για σκιές κρατάνε και 8 ώρες (στα δικά μου μάτια πάντα). Σε λιπαρά βλέφαρα δεν νομίζω να κρατάνε τόσο εκτός εάν έχουν βάλει πολύ καλή βάση. Σας την προτείνω εάν την βρείτε σε προσφορά, γιατί η τιμή της είναι 18,50€. Εγώ την πήρα γύρω στα 10-12,σε προσφορά.
      Θα συνεχίσω με το μολύβι της Αvon. Γενικά όλη η σειρά είναι καταπληκτική, με τρομερή ένταση και διάρκεια!!! Ακόμη κι αυτό που είναι ασημί, έχει ένταση πάνω στο μοβ που είναι πιο σκούρο από το μολύβι. Αυτά συνήθως είναι σε προσφορά γύρω στα 5,50-6€ αλλά τυχαίνει και πέφτει η τιμή τους περισσότερο. Αυτό και όλα τα μολύβια της σειράς glimmerstick σας τα προτείνω. Νομίζω ότι όλοι οι τύποι δέρματος θα τα ευχαριστηθούν! Επίσης, γράφουν και μέσα στο μάτι και είναι σταθερά.
      Το μολύβι της PUPA είναι μαλακό, με τρομερή ένταση, αδιάβροχο και γράφει και μέσα στο μάτι. Κόστιζε γύρω στα 14€ με την προσφορά και το έχω ευχαριστηθεί! Είναι ακριβό, αλλά εάν θέλετε ένα καλό μολύβι,να το έχετε υπόψιν σας. Είναι πολύ σταθερό και δεν φεύγει με το νερό.
      Τέλος, έμεινε η μάσκαρα. Έχω κάνει ήδη review για αυτήν στο COLLAB με την Κάτια, εάν θέλετε να το δείτε πατήστε εδώ. http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014/04/make-up-collab-with.html αλλά νομίζω ότι φαίνεται πόσο ωραία γράφει και πόση ένταση δίνει.
      Αυτά είχα να σας πω. Σκέφτηκα να κάνω μακιγιάζ με τις παλέτες που έχω στην κατοχή μου και ας μην είναι τόσο ανοιχτά χρώματα για αυτή την εποχή και να σας λέω λίγα λόγια για αυτές. Εάν σας ενδιαφέρει θέλω να μου το πείτε,ώστε να κάνω κάθε μέρα μία ανάρτηση με διαφορετική παλέτα.
     Περιμένω τα σχόλια σας!! Καλά να περνάτε! Φιλιά πολλά!
                                             Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers